Creative Market چیست

Creative Market چیست و چه خدماتی ارائه می کند؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر طراح گرافیکی هستید و یا به دنبال فروش طراحی‌های خود در فضای مجازی هستید به شما سایت Creative Market معرفی می‌کنیم. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که Creative Market چیست و چه خدماتی ارائه می کند.

ممکن است شما در طراحی و ساخت انواع قالب های گرافیکی بسیار قوی باشید و یا بتوانید در زمینه‌های مختلف طرح‌های گرافیکی موفقی را بسازید. چیزی که بسیار مهم است نحوه‌ی خرید و فروش طرح‌های شما می‌باشد. شاید بتوانید طرح‌های خود را تا مدتی به دوستان یا آشنایان خود بفروشید اما پس از گسترش کار خود و ایجاد طرح‌های قوی تر مسلما می‌بایست به فکر خرید و فروش طرح های خود در بازار های بزرگتر و معتبر‌تر باشید و به نوعی به درآمد پسیو برسید.

Creative Market چیست ؟

Creative Market چیست ؟

Creative Market یک بازار جهت خرید فروش قالب‌ها و طرح‌های گرفیکی می‌باشد. این شرکت انواع فونت، طرح‌های گرافیکی، عکس‌های دست اول و سایر اجناس دیجیتالی را به فروش می‌رساند. این سایت بیش از یک میلیون کاربر و بیش از ۲۵۰ هزار مورد کالای دیجیتال برای فروش ارائه می‌دهد. این سایت در سال ۲۰۱۲ توسط Aaron Epstein و Chris Williams در سانفراسیسکوی آمریکا تاسیس شد.

چرا باید از Creative Market استفاده کنیم؟

این سایت تعداد بسیار بالایی از دارایی های دیجیتال را عرضه می‌کند. تمامی محصولات عرضه شده در این سایت توسط سازندگان مستقل و با قیمت منصفانه به فروش می‌رسند.
این سایت انتخاب‌های زیادی از محصولات دیجیتال از قبیل عکس‌ها، آیکون‌ها، تصاویر، قالب‌های آماده، قالب‌های کسب و کار، طرح های فتوشاپ، فونت‌ها و بسیاری از موارد دیگر را به فروش می‌رساند. اگر به دنبال خرید محصولات گرافیکی هستید می‌توانید هر طرحی را که بخواهید از بین هزاران طرح متنوع انتخاب نمایید.

علاوه‌بر محصولاتی که در این سایت برای خرید وجود دارد، می‌توانید از وبلاگ فوق العاده این سایت استفاده نمایید. تمامی مقالات این سایت توسط افراد کارکشته نوشته می‌شوند و کیفیت آموزشی بسیار بالای دارند.

Creative Market چه محصولاتی را ارائه می‌دهد؟

بهتر است تا به جای نوشتن درباره‌ی محصولاتی که این سایت ارائه نمی‌دهد، درباره‌ی محصولاتی که ارائه می‌کند صحبت کنیم. این سایت بیش از ۳۰۰ هزار طرح تنها در رده‌ی گرافیکی دارد. هرنوع طرح گرافیکی که بخواهید را می‌توانید پیدا کنید. از آیکون موبایل گرفته تا گرافیک برای صفحات وب سایت. هنگامی که به قسمت عکس‌ها می‌آیید بیش از ۳ میلیون عکس در حوزه‌های مختلف وجود دارد. از حدود ۲ دلار می‌توانید عکس‌های حرفه‌ای دریافت کنید. عکس‌های این سایت در بیش از ۱۵ دسته طبقه بندی می‌شوند. از معماری و دکوراسیون داخلی گرفته تا عکس های ورزشی و خبری را شامل می‌شود.

در قسمت تمپلیت‌های آماده می‌توانید از بین بیش از ۹۰ هزار طرح آماده طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. به عنوان مثال می‌توانید قالب آماده سایت، قالب آماده‌ی ایمیل و یا هر قالب گرافیکی دیگری را سفارش دهید.

چه کسانی می‌توانند از CreativeMarket استفاده کنند؟

این سایت برای تمامی کسانی که به دنبال طرح‌های گرافیکی زیبا برای کسب و کار و وبسایت خود هستند بسیار به درد بخور می‌باشد.
هنگامی که به کسب و کار و تجارت الکترونیک خود می‌پردازید موقعیت‌های گوناگونی وجود دارد که در آن شما نیاز به ارائه محتوای طراحی دارید که آیا برای آگهی‌های تبلیغاتی، خبرنامه‌های الکترونیکی، عکس های پست وبلاگ، آرم‌ها و غیره چه کاری انجام دهید. در این شرایط شما دو گزینه دارید: خودتان ایجاد کنید یا یک کارشناس استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.
پیشنهاد ما این است تا ابتدا از بین میلیون‌ها محصول این سایت اقدام به انتخاب نمایید. در صورتی که این برای شما کافی نبود می‌توانید محصول مورد نظر خود را از این سایت با قیمت بسیار مناسب تر سفارش دهید.

پرداخت Creative Market با پی‌پال چگونه است؟

حالا که متوجه شدید Creative Market چیست ، لازم است بدانید برای خرید هر گونه محصول از این سایت نیاز به حساب پی‌پال و یا کارت ویزا مستر دارید. پیشنهاد ما استفاده از خدمت خرید با پی پال می‌باشد. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن می توانند سفارش شما را انجام دهند. کافی است تا ادرس محصول و یوزر نیم و پسورد خود را در این سایت در اختیار ما قرار دهید. لازم به ذکر است که در مقاله‌ای جدا در مورد آموزش کسب درآمد ارزی از سایت Creative Market توضیح داده‌ایم.

امتیاز 4.9/5 - از 97 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT