0 اپلیکیشن های آیفون در 2021 2

معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

زمان مطالعه 15 دقیقه

امروزه تلفن‌های همراه تقریباً در هر کاری توانایی دارند. اگر آیفون یا آیپد دارید، App Store یکی از بزرگ‌ترین مجموعه برنامه‌ها را در روی کره زمین ارائه می‌دهد. در ادامه بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 با ما همراه باشید. برای خواندن بخش اول مقاله کلیک کنید.

معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021

Apple Books

1 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

 

برنامه‌های جایگزین بسیاری وجود دارد، اما چه دلیلی دارد وقتی برنامه Apple Books به این خوبی است، برنامه دیگری را جایگزین آن کنید؟ Apple Books دارای طراحی ساده‌ای است، اما همچنان دارای ویژگی‌هایی است که آن را به یکی از بهترین اپ‌ها برای خواندن یا گوش دادن به آخرین و پرفروش‌ترین‌ها تبدیل می‌کند. می‌توانید افکار خود را در مورد آخرین مطالعه خود به اشتراک بگذارید. این اپ همچنین ویژگی‌های دیگری دارد که مطالعه را سرگرم کننده می‌کند، مانند یک هدف مطالعه روزانه که به شما کمک می‌کند اینکار را به یک عادت تبدیل کنید.

Kindle

2 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

آمازون بر دنیای کتاب‌های الکترونیکی حاکم است و بخش عمده‌ای از آن به این دلیل است که برنامه Kindle تقریباً در همه جا در دسترس است و بهترین برنامه‌ی مطاله در ببین اپلیکیشن های آیفون در 2021 است. این مجموعه تعداد زیادی کتاب الکترونیکی دارد که می‌توانید خریداری کنید و اگر با ۱۰ دلار در ماه در Amazon Kindle Unlimited ثبت نام کنید، می‌توانید به طیف گسترده ای از کتاب‌ها و کمیک‌ها دسترسی پیدا کنید.

Google Play Books

3 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

Google Play Books میلیون‌ها عنوان کتاب را برای انتخاب به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید حتی در حالت آفلاین نیز مطالعه کنید. هر یادداشتی که هنگام خواندن گرفته می‌شود به طور خودکار با Google Drive شما همگام سازی می‌شود، که می‌توانید آن را با یک گروه به اشتراک بگذارید. با افزوده شدن کتاب‌های صوتی، می‌توانید درحال حرکت نیز به کتاب‌ها گوش دهید، بدون نیاز به اشتراک.

Goodreads

4 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

این نرم افزار چندان نرم افزار جذابی نیست، اما Goodreads در کارهایی که انجام می‌دهد عملکرد بسیار خوبی دارد. اگر به دنبال جایی برای فهرست بندی و بررسی مطالعات خود هستید، به دنبال Goodreads نباشید. این اپ بیش از ۱ میلیارد کتاب را شامل می‌‌شود، از جمله نسخه‌های مختلف، بنابراین شما می‌توانید پیشرفت خود را به طور دقیق ردیابی کنید. برای خواندن تعداد مشخصی از کتاب‌ها در یک سال در چالش مطالعه شرکت کنید، و همینطور کتاب‌ها را به دوستان خود توصیه کنید.

Audible

5 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

گوش دادن به کتاب‌ها را به خواندن آن‌ها ترجیح می‌دهید؟ Audible بیش از ۱۸۰،۰۰۰ عنوان را پوشش داده است که می‌توانید آن‌ها را برای پخش آفلاین بارگیری کنید. یکی از مزایای اصلی این است که می‌توانید سرعت پخش را متناسب با تجربه شنیداری دلخواه خود افزایش داده یا کم کنید.

Amazon

6 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

قطعا آمازون بهترین فروشگاه آنلاین است. به راحتی مجموعه گسترده محصولات آمازون را مرور کنید. به علاوه، می‌توانید اعلان‌ها را برای معاملات روزانه جعبه طلایی آمازون فعال کنید تا هرگز تخفیف را از دست ندهید.

eBay

7 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

احتمالش بسیار کم است که نتوانید از طریق eBay خرید یا فروش کنید. این برنامه دارای ویژگی‌های کامل و بسیار آسان‌تری از وب سایت است. به کالاها پیشنهاد قیمت دهید، سفارشات خود را پیگیری کنید و هر چیزی را که نمی‌خواهید در اینجا بفروشید.

Ibotta

8 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

چه کسی دوست ندارد در خریدها پول نقد بدست آورد؟ برنامه کاربردی Ibotta یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا پولی به شما بازگردد که با آن خرید کرده‌اید. این یک اپلیکیشن فوق العاده است. Ibotta هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین کار می‌کند.

OfferUp

9 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

آیا می‌خواهید هر چه سریع‌تر از شر وسیله‌ای خلاص شوید؟ آن را در OfferUp قرار دهید و ببینید آیا کسی به خرید آن علاقه دارد یا خیر. اگر به دنبال خرید هستید، می‌توانید براساس تصویر، دسته یا مکان جست و جو کنید و می‌توانید از طریق خود برنامه به خریداران و فروشندگان پیام دهید. همچنین امنیت مکالمه و معاملات شما را حفظ می‌کند.

Poshmark

10 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

آیا چند دست لباس دارید که تابحال نپوشیده‌اید؟ آن‌ها را در Poshmark قرار دهید. Poshmark یکی از بهترین برنامه‌های خرید درون محلی است و به شما امکان می‌دهد اقلام خود را صرفاً با گرفتن عکس بفروشید. اگر می‌خواهید خرید کنید، بیش از ۵۰۰۰ مارک در اندازه‌های مختلف انتخاب می‌شود و از همه بهتر، قیمت‌ها تا ۷۰ درصد کمتر از قیمت معمول است.

شبکه‌های اجتماعی

Twitter

11 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

توییتر به شما کمک می‌کند تا از آنچه در جهان اتفاق می‌افتد با خبر شوید. اخبار رسمی، دوستان، افراد مشهور یا شرکت‌ها را دنبال کنید تا بلافاصله هنگام رخ دادن اتفاقی بزرگ یا هنگامی که یک دوست افکار بامزه خود را توئیت می‌کند، از آن‌ها مطلع شوید.

همانطور که ممکن است از یک رسانه اجتماعی انتظار داشته باشید، Twitter رشد و پیشرفت خود را متوقف نکرده است و یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 شناخته می‌شود، شما می‌توانید همه چیز در آن پیدا کنید، از شوخی‌های احمقانه گرفته تا جریان‌های برتر آخرین اخبار و سیاست تا فعالان محیط زیست. حتی اگر فقط برای اطلاع از وقایع از آن استفاده می‌کنید، نصب Twitter ضروری است.

Triller

12 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

اگرچه TikTok ممکن است در حال حاضر قانون ممنوعیت استفاده در ایالات متحده را دور زده باشد، اما هنوز نمی‌توان همه‌ی تخم مرغ هارا در یک سبد قرار داد. درعوض، چرا از نزدیک‌ترین رقیب TikTok استفاده نمی‌کنید؟

این اپ بسیار شبیه TikTok است، و با وجود یک سری تفاوت‌ها اما به اندازه‌ای شباهت وجود دارد که اگر از TikTok وارد این برنامه شوید، احتمالاً به راحتی می‌توانید خودتان را را با آن وفق دهید. دارای برخی فیلترهای منحصر به فرد از هنرمندان محبوب و دارای دوربین پیشرفته است.

Pinterest

12 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

Pinterest در واقع یک رسانه اجتماعی نیست، بلکه مکانی برای جمع آوری و انتشار ایده‌ها است. از Pinterest می‌توانید برای پیگیری پروژه‌های شخصی، ایده‌های تهیه دستورپخت، دکوراسیون منزل، مد و فشن و تقریباً هر آنچه که می‌توانید ببینید و از آن الهام بگیرید، استفاده کنید. همچنین با استفاده از لنز Pinterest عکسی از چیزی را که در زندگی واقعی دوست دارید بگیرید تا از نحوه خرید، ساخت یا انجام آن مطلع شوید. این اپ برای همه مناسب نیست، اما اگر برای شما جذاب بود، دیگر نمی‌توانید آن را کنار بگذارید.

ورزش

Bleacher Report

14 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

 

چه تعداد زیادی از ورزش‌ها و تیم‌های مختلف را دنبال کنید، یا فقط WWE را دنبال کنید، Bleacher Report تنظیمات شخصی را برای شما ایجاد کرده است. تیم‌ها و ورزش‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و Bleacher Report به محض وقوع آخرین اخبار و تحولات را برای شما ارسال می‌کند.

MLB

15 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

 

برای طرفداران بیس بال، هنوز هیچ برنامه‌ای بهتر از برنامه رسمی وجود ندارد. همانطور که انتظار دارید MLB.com در Bat دارای امتیازات و اخبار است. اما این برنامه برای مشترکان MLB.TV یک قدم فراتر می‌رود، تقریباً برای هر بازی دارای پخش مستقیم زنده و همچنین Gameday Audio برای کسانی که از اتصال به گوینده رادیوی شهر خود لذت می‌برند قرار داده است. می‌توانید بازی‌ها را روی دستگاه پشتیبانی شده مانند Apple TV یا Chromecast قرار دهید، به راحتی بلیط خریداری کنید و حتی نماد برنامه را روی باشگاه مورد علاقه خود تنظیم کنید.

FuboTV

16 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

صرف نظر از اینکه شما در کجا هستید، FuboTV شما را درگیر خواهد کرد. چه NFL ،NBA ،MLB ،NHL یا موارد دیگر، این برنامه شما را با بیش از ۷۵ کانال با پخش زنده پوشش می‌دهد و یکی از بهترین برنامه‌های ورزشی در بین اپلیکیشن های آیفون در 2021 است. همچنین می‌توانید اخبار مستقیم، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی را از شبکه‌های دیگر تماشا کنید. برای شروع، یک دوره هفت روزه آزمایشی رایگان وجود دارد و پس از آن، هر ماه ۴۵ دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

NFL

17 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

جای تعجب نیست که برنامه رسمی NFL یکی از بهترین مکان‌ها برای جستجوی محتوای NFL است. این برنامه به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها، موارد برجسته و موارد دیگر را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با اخبار و هشدارهای به روز در جریان اخبار، آمارها و امتیازات NFL در زمان حال باشید.

ESPN Fantasy Sports

18 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

اگر منظور از ورزش حرفه‌ای چیزی بیش از تماشای سرگرمی است، برنامه Fantasy Sports ESPN جایی است که می‌توانید از آن لذت ببرید. این اپ بازی‌های فانتزی را برای فوتبال، بسکتبال، بیس بال و موارد دیگر اجرا می‌کند. از همه مهم‌تر، رایگان است.

Streaming

Netflix

19 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

Netflix برنامه همه جانبه و فوق العاده محبوبی است. اگر نمی‌دانید Netflix چیست، ما متعجب هستیم که وب سایت ما را چگونه پیدا کرده‌اید. Netflix به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی را با پرداخت ماهیانه تماشا کنید و یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 است.

Disney+

20 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

Disney+ با داشتن کاتالوگ‌های کامل از Pixar ,Marvel ,Star Wars ,National Geographic و برخی از فیلمسازان کوچک معروف به “دیزنی”، یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز تفریحی در کل جهان است. Disney+ همچنان در سراسر جهان پخش می‌شود و دائماً نمایش‌ها و فیلم‌های جدیدی برای تماشا به آن اضافه می‌شود. اما مانند همه چیزهای خوب زندگی، رایگان نیست. بعد از استفاده آزمایشی رایگان ماهانه ۶ دلار برای شما هزینه خواهد داشت، یا می‌توانید یکبار در سال به مبلغ ۷۰ دلار هزینه آن را پرداخت کنید.

Hulu

21 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

اگر می‌خواهید برنامه‌های تلویزیونی را تماشا کنید، اما نمی‌توانید کابل را تحمل کنید، Hulu بهترین مکان برای شماست. Hulu فروشگاه اصلی شما برای بسیاری از نمایش‌های عمده کانال‌های شبکه و کانال کابلی است. اما رایگان نیست، هزینه اشتراک Hulu Plus ماهیانه ۸ دلار است که در مقایسه با کابل آنقدرها هم گران نیست.

Amazon Prime Video

22 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

همانطور که Amazon Prime به انتشار محتوای اورجینال ادامه می‌دهد، پیگیری آنچه می‌خواهید تماشا کنید دشوار است. با استفاده از برنامه Prime Video، می‌توانید تمام فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی موجود از جمله Prime Originals را در هر یک از دستگاه‌های iOS خود بارگیری و پخش کنید. به طور طبیعی، شما باید عضویت Amazon Prime داشته باشید.

YouTube TV

23 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

جعبه کابل را به بیرون پرتاب کنید زیرا YouTube TV همه نیازهای شما را فراهم می‌کند. به شما امکان دسترسی به بیش از ۴۰ شبکه فقط با ۴۰ دلار در ماه و حداکثر شش حساب YouTube در هر خانوار را می‌دهد که به همه افراد امکان ورود، مشاهده سابقه و توصیه‌های خود را می‌دهد.

Crunchyroll

24 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

این سایت از اکثر سایت‌های پخش جریانی خاصتر است، اما اگر به دنبال بهترین و جدیدترین انیمیشن هستید، Crunchyroll بهترین برنامه در این زمینه است. می‌توانید با تبلیغات بصورت رایگان تماشا کنید، اما اگر می‌خواهید بدون وقفه انیمیشن تماشا کنید، باید ماهیانه ۷ دلار بپردازید. اما این اشتراک مزایای زیادی دارد، از جمله پخش همزمان با ژاپن، و یک پایگاه داده بزرگ از مانگا.

Fite — Boxing, Wrestling, MMA

25 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

اگربه ورزش‌های رزمی علاقه دارید، Fite تنها سرویس جریانی موردنیاز شماست. Fite شما را به جدیدترین و بزرگترین رویدادهای MMA، بوکس، و حامیان کشتی و PPV متصل می‌کند و به تلویزیون‌های هوشمند و دستگاه‌های جریانی مانند Fire TV stick‌ها و Chromecast‌ها منتقل می‌شود.

مسافرت و حمل و نقل

Bikemap

26 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

دوچرخه سواری یک روش عالی و به صرفه برای رفت و آمد است و Bikemap بهترین راه برای اطمینان از مکانی است که می‌خواهید بروید. Bikemap دارای ۶ میلیون مسیر دوچرخه سواری از سراسر جهان است، بسته به دوچرخه شما می‌تواند مسیر شما را تغییر دهد. همچنین در صورت وقوع اتفاق ناگوار، یک دوچرخه سوار در نزدیکی ممکن است متوجه شود و به کمک شما بیاید تا مطمئن شوید که حال شما خوب است. یک برنامه عالی برای دوچرخه سواران در سراسر جهان.

Booking.com

27 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

اگر سریعاً به یک اتاق در هتل نیاز دارید، این اپ بهترین برنامه ممکن برای دانلود است. Booking.com دارای بیش از ۲۷ میلیون hotel ،motel و موارد دیگر است. با انتخاب یکی از ۱۳۵ میلیون گزینه تأیید شده، بهترین نتیجه را می‌گیرید و سپس نظرات خود را بگذارید.

شما می‌توانید بر اساس قیمت، امتیازات ثبت شده و حتی کیفیت Wi-Fi (نمره مهم‌تری) فیلتر کنید. محدودیت‌های کمی در مورد زمان رزرو وجود دارد و اغلب می‌توانید لحظه آخر رزرو کنید یا حتی از قبل این کار را انجام دهید.

Google Maps

28 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

قبول کنید که، شما سال‌ها از برنامه نقشه برداری غیر از Google Maps استفاده نکرده‌اید. برنامه Google به یک دلیل حرف اول و آخر را در برنامه‌های نقشه برداری می‌زند و بهترین برنامه‌ی نقشه در بین اپلیکیشن های آیفون در 2021 است، چون یک سرویس قابل اعتماد و به روز شده است که شما بدون نیاز به برنامه دیگری به آن دسترسی پیدا می‌کنید. این اپ فقط یک نقشه نیست و می‌تواند با به روزرسانی‌های لحظه ای شرایط ترافیک و همچنین اطلاعات حمل و نقل عمومی را ارائه دهد. شما می‌توانید برای مشاغل و رستوران‌ها نظرات را بخوانید و نیز نظر خود را بنویسید، مکان‌های موردعلاقه خود را نشانه گذاری کنید، جدول زمانی فعالیت خود را ببینید و سفر و مکان فعلی خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

Waze

29 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

چرا وقت خود را در ترافیک تلف می‌کنید یا بیش از نیاز برای سوخت خودرو هزینه پرداخت می‌کنید؟ Waze با دسترسی شما به اطلاعات مربوط به ترافیک در لحظه و قیمت بنزین، هر دو این مشکلات را برطرف می‌کند. این اپ به تازگی توانایی پخش پادکست در داخل برنامه را اضافه کرده است و همچنین اگر تشخیص دهد از سرعت مجاز فراتر رفته‌اید به شما هشدار می‌دهد.

Transit

30 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

انتظار برای حمل و نقل عمومی همواره کسل کننده بوده است، اما Transit به شما کمک می‌کند. علاوه بر ورود همزمان با اتوبوس و قطار، می‌توانید گزینه‌ها را نیز مقایسه کنید تا ببینید کدام مسیرها بهتر است. همچنین می‌توانید هر زمان که حمل و نقل به تأخیر افتاد، اعلان دریافت کنید، برنامه‌ها را به صورت آفلاین مشاهده کنید، ایستگاه‌های کرایه دوچرخه پیدا کنید و خیلی امکانات دیگر.

AllTrails

31 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

استفاده از اتومبیل یا حمل و نقل عمومی تنها راه برای رفت و آمد نیست، گاهی اوقات پاهای شما می‌توانند این نیاز را رفع کنند. اگر می‌خواهید پیاده رفت و آمد کنید، AllTrails برنامه‌ای خوبی برای بارگیری است. بیش از ۷۵۰۰۰ مسیر با استفاده از نقشه‌های دقیق و پیمایش آسان دارد.

حتی می‌توانید پیشرفت خود را پیگیری کنید. استفاده از آن رایگان است، اما می‌توانید با هزینه ۳۰ دلار در سال یک حساب حرفه‌ای دریافت کنید که به شما نقشه آفلاین و موارد و امکانات دیگر را بدهد.

Utilities and customization

SkyView

32 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

مگر می‌شود کسی عاشق تماشای ستاره‌ها نباشد؟ اما اگر شما هم، مانند ما، اغلب فکرتان درگیر این است که مجموعه‌ی ستاره‌ها چه صورت‌های فلکی را تشکیل می‌دهند، SkyView برنامه مناسب شماست. تلفن آن را به سمت آسمان بگیرید تا به شما آنچه را مشاهده می‌کنید نشان دهد، صورت‌های فلکی را برجسته کرده و مناطق خاص مانند سیارات و ماهواره‌ها را نشان دهد. هزینه نسخه کامل این اپ ۲ دلار است، اما اگر می‌خواهید پیش نمایش از آن را داشته باشید، می‌توانید برنامه SkyView Lite را رایگان امتحان کنید.

Widgetsmith

33 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

iOS ۱۴ توانایی افزودن ابزارک به صفحه اصلی آیفون را معرفی کرد. با Widgetsmith می‌توانید ابزارک‌هایی بر روی صفحه اصلی خود قرار دهید،مثل تقویم، مربوط به آب و هوا و چه برای نشان دادن تصاویر دلخواه‌تان. به علاوه می‌توانید قابلیت‌های بیش‌تری نیز اضافه کنید. به عنوان مثال، می‌توانید یک ویجت تنظیم کنید تا اطلاعات خاص را در ساعت مشخصی از روز نمایش دهد. اگر می‌خواهید اطلاعاتی در مورد آب و هوا و جزر و مد داشته باشید، باید برای آن هزینه‌ای پرداخت کنید، اما جدا از این، همچنان به عنوان یک برنامه رایگان عالی است.

LastPass

34 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

iOS ممکن است مدیریت رمز عبور بسیار خوب خود را داشته باشد، اما فقط درصورتی که از دستگاه‌های Apple استفاده کنید بسیار مفید است. ولی اگر مثل ما باشید، از انواع مختلفی از دستگاه‌ها استفاده می‌کنید، LastPass بهترین مدیر گذرواژه برای شما است. حساب LastPass خود را تنظیم کنید و آن را بر روی دستگاه‌های خود نصب کنید، و بدون توجه به اینکه کجا هستید می‌توانید به همه رمزهای عبور خود دسترسی داشته باشید.

این برنامه از رمزگذاری ۲۵۶ بیتی (همان امنیتی که بانک‌ها از آن استفاده می‌کنند) استفاده می‌کند، سطح رایگان این برنامه عالی است. شما می‌توانید ماهیانه ۳ دلار برای دریافت خدمات بیش‌تر بپردازید، اما اکثر مردم با نسخه رایگان کارشان راه می‌افتد.

Parcel — Delivery Tracking

35 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

برنامه‌های بسیاری برای ردیابی مرسولات در App Store موجود است، می‌خواهید بدانید چرا Parcel را پیشنهاد می‌کنیم؟ علاوه بر اینکه به طور خودکار اطلاعات را از طریق ایمیل‌های ارسالی بیرون می‌کشد، می‌توانید به اطلاعات مربوط به بسته خود در همه دستگاه‌های Apple خود، از جمله iPhone ،iPad و Mac دسترسی داشته باشید.

می‌توانید بسته‌‌ها را به شیوه دلخواه خود نمایش دهید، مانند حالتی که روزهای مانده به تحویل را نشان می‌دهد. برای دیدن اطلاعات بیش‌تر و نقشه پیشرفت بسته خود، روی هر یک از بسته‌های خود ضربه بزنید. حتی می‌توانید میانبرهای Siri را تنظیم کنید تا با یک دستور ساده خلاصه‌ای از تحویل‌های خود را بدست آورید. همه این‌ها فقط با پرداخت ۳ دلار در سال، که به نظر ما بسیار هزینه معقولی است.

Habitify

36 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

سال جدید زمان مناسبی برای تلاش و ایجاد عادت‌های جدید است. مثلا اینکه به باشگاه بروید، ده دقیقه از روز برای پیاده روی وقت بگذارید یا اینکه گیاهان باغچه و حیاط پشتی را آبیاری کنید. Habitify در یادآوری این کارهای جدید به شما کمک می‌کند تا به خوبی به عادت تبدیل شوند. استفاده از این اپ ساده است، فقط کافی است عادت را ایجاد کنید، نامی برای آن بگذارید و زمانی را برای انجام آن در طول روز اختصاص دهید و Habitify بقیه کارها را انجام می‌دهد. این برنامه به شما یادآوری می‌کند که چه موقع وقت آن است که کار خود را انجام دهید و تعداد دفعات انجام آن را پیگیری کنید. Premium برخی از ویژگی‌های جدید را به شما ارائه می‌دهد، شامل یادداشت‌ها و امکان کنار گذاشتن یک عادت. هزینه آن ۵ دلار در ماه یا ۴۰ دلار برای دسترسی مادام العمر است.

Todoist

37 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

توانایی سازماندهی و مدیریت، یک مهارت حیاتی در زندگی است، اما همه توانایی این کار را ندارند. برای کسانی که به کمک نیاز دارند، Todoist یکی از بهترین برنامه‌های لیست کارهایی است که می‌توانند داشته باشند. ایجاد یک کار، سریع و آسان است، و حتی می‌توانید آن را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید یا یک بازه زمانی برای آن تعیین کنید.

Dark Sky Weather

38 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

در حالی که تعداد زیادی برنامه مربوط به آب و هوا وجود دارد، Dark Sky Weather یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید. به لطف اطلاعات آب و هوایی محلی، شما را در جریان تغییرات آب و هوا قرار می‌دهد، و این کار را به دقیقه انجام می‌دهد.

Dropbox

39 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

iCloud اپل بسیار عالی است، اما استفاده از آن در خارج از iOS سخت است. Dropbox فضای ذخیره سازی ابری ارائه می‌دهد که از طریق دستگاه‌های Android و iPhone یا از MacBooks و رایانه‌ها می‌توان به آن دسترسی داشت. ایجاد یک حساب اصلی رایگان است و حداکثر ۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. اگر به فضای بیش‌تری نیاز دارید، می‌توانید با هزینه ۸/۲۵ دلار در ماه تا ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که نسخه رایگان به اتصال سه دستگاه محدود شده است.

وبلاگ نویسی و وردپرس

1 Second Everyday: Video Diary

40 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

برنامه 1 Second Everyday به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک ثانیه در هر روز از زندگی خود را ثبت کرده تا هیچ‌گاه آن را فراموش نکنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید ۱۰ سال از عمر خود را در یک ویدیوی یک ساعته در اختیار داشته باشید.

برای هر کلیپ یادآور بگذارید تا آن را فراموش نکنید. کار آسانی است و می‌توانید در آینده از آن لذت ببرید.

Reflectly

41 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

در دنیای امروز و عصر ارتباطات و رسانه‌های اجتماعی همیشه آنلاین، داشتن فضایی که فقط برای خودتان باشد امری حیاتی است. Reflectly یک فضای خصوصی را ارائه می‌دهد که شما مجبور نیستید آن را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید، به شما این فرصت را می‌دهد تا خصوصی‌ترین افکار و احساسات خود را یادداشت کنید به همین دلیل این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 شناخته شده است. بنابراین یک دفتر خاطرات در قالب اپلیکیشن است و از امنیت بالایی برخوردار است و می‌تواند نکات و راهکارهایی برای حفظ انگیزه و شاد بودن به شما ارائه دهد.

WordPress

42 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

شاید یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای مدیران وب‌ سایت‌ها مطرح است این باشد که بتوانند از هرجایی وب ‌سایت خود را مدیریت کنند و به پنل آن دسترسی داشته باشند. اگر وبلاگ نویس هستید یا وب سایت خود را اداره می‌کنید، احتمالاً از وردپرس استفاده کرده‌اید. امکاناتی از قبیل؛ گذاشتن محتوا در وب‌‌ سایت و انتشار مطالب تازه، ویرایش مطالب قبلی و تغییر مطالب مورد نظر، پاسخ دادن به نظرات با نوتیفیکیشن برای آگاه کردن شما، را در اختیارتان قرار می‌دهد.

Google Docs

43 معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 (بخش دوم)

چه برای کار و چه برای بازی، Google Docs بهترین نرم افزار در این زمینه به شمار می‌رود. تمام اسناد شما در cloud همگام سازی شده و می‌توانید از افراد دیگر دعوت کنید تا هنگام کار با شما همکاری کنند. گزینه‌ای برای بارگیری و کار کردن روی اسناد به صورت آفلاین وجود دارد و به صورت همگام سازی در طیف وسیعی از دستگاه‌ها در دسترس است.

حال که با بهترین اپلیکیشن های آیفون در 2021 آشنا شدید می‌توانید، می‌توانید از خدمات صدور گیفت کارت و خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. you movies گفت:

    سایت خیلی خوبی دارید
    امیدوارم موفق باشید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT