معرفی سرویس دیزنی پلاس خدمات Disney Plus

معرفی سرویس دیزنی پلاس | خدمات Disney Plus

زمان مطالعه 6 دقیقه

سرویس دیزنی پلاس یک سرویس استریم است که تبلیغات ندارد. مجموعه‌ای از فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی Pixar ،Marvel، جنگ ستارگان، National Geographic و فاکس قرن بیستم را می‌توانید مشاهده کنید.

هزینه استفاده از پلتفرم ماهانه ۶/۹۹ دلار یا سالانه ۶۹/۹۹ دلار است.

همچنین می‌توانید دیزنی پلاس را با هزینه ۱۲/۹۹ دلار در ماه همراه با Hulu و ESPN دریافت کنید.

اگر می‌خواهید اشتراک دیزنی پلاس را به یکی از طرفداران دیزنی بدهید، می‌توانید اشتراک هدیه سالانه (۶۹/۹۹ دلار) را از طریق ایمیل ارسال کنید.

یک سرویس استریم به غول‌های صنعت استریم یعنی Hulu ,Netflix ,Amazon Prime, PBS پیوسته است و شما می‌توانید هم اکنون از آن استفاده کنید. دیزنی پلاس دارای محتوای تلویزیونی و فیلم‌هایی است که همه ما به خوبی آن‌ها را می‌شناسیم:

  • استودیو دیزنی Walt Disney Studios
  • تلویزیون دیزنی Walt Disney Tv

این پلتفرم شامل تمامی عناوین کلاسیک دیزنی به همراه برنامه‌های جدید است. در این مقاله هر چیزی که به پلتفرم استریم دیزنی مربوط می‌شود از جمله نحوه کارکرد آن و هزینه‌ی آن را بررسی می‌کنیم.

سرویس دیزنی پلاس چیست؟

معرفی سرویس دیزنی پلاس خدمات Disney Plus 8

دیزنی پلاس یک سرویس پخش آنلاین است که توسط والت دیزنی ساخته شده است. این پلتفرم بدون آگهی است. با دیزنی پلاس مشترکان می‌توانند هزاران فیلم و سریال دیزنی را بر روی دستگاه‌های خود (تلویزیون‌های هوشمند، تلفن‌های همراه، لپتاپ، تبلت‌ها و کنسول‌های بازی) تماشا کنند. این سرویس دانلود نامحدود دارد و در هر زمان یا مکانی می‌توانید فیلم‌ها را مشاهده کنید.

محتوای دیزنی پلاس شامل فیلم و انیمیشن‌های استودیو والت دیزنی و تلویزیون والت دیزنی است:

  • Disney
  • Pixar
  • Marvel
  • جنگ ستارگان
  • National Geographic
  • فاکس
  • قرن بیستم

استفاده از دیزنی پلاس چقدر هزینه دارد؟

معرفی سرویس دیزنی پلاس Plus

هزینه دیزنی پلاس در ایالات متحده ماهانه ۶/۹۹ دلار یا هر سال ۶۹/۹۹ دلار است. با این قیمت، به تمامی برنامه‌ها و در ژانر‌های مختلف دسترسی پیدا می‌کنید، توجه کنید که بدون تبلیغات است! در اوایل انتشار امکان استفاده رایگان به مدت ۷ روز وجود داشت، اما این طرح لغو شد.

همچنین یک گزینه برای خرید Hulu و ESPN+ وجود دارد که هزینه آن برای هر سه سرویس ماهانه ۱۲/۹۹ دلار است. اگر به صورت جداگانه خرید کنید، Hulu و ESPN هر کدام ۵/۹۹ دلار‌ ماهانه هزینه دارد، که در صورت خرید هر سه سرویس همزمان ۶ دلار ارزان‌تر‌ خرید خواهید کرد.

مشترکان کنونی Disney Plus یا ESPN+ می‌توانند بدون دردسر سرویس اشتراک خود را ارتقا بدهند.

اگر هنوز از خدمات استریم به طور کامل استفاده نکردید، بسته نرم افزاری می‌تواند به کار‌ شما بیاید. Hulu بسیاری از فیلم‌های معروف را نمایش می‌دهد، با ESPN+ می‌توانید مسابقات ورزشی از جمله مبارزه‌های UFC را مشاهده کنید.

کارت‌های هدیه دیزنی پلاس وجود دارد؟

سرویس دیزنی پلاس خدمات Disney Plus

بله وجود دارند. اگر می‌خواهید یک هدیه به یاد ماندنی به یکی از طرفداران دیزنی بدهید، کارت هدیه دیزنی پلاس را به او بدهید. اشتراک هدیه یک ساله ۶۹/۹۹ دلار قیمت دارد. در تاریخ دلخواه شما از طریق ایمیل ارسال می‌شود. اشتراک هدیه فقط توسط افرادی که قبلاً در دیزنی پلاس ثبت نام نکرده‌اند، قابل استفاده است.

چه ویژگی‌ها و قالب‌هایی در دیزنی پلاس پشتیبانی می‌شوند؟

دیزنی پلاس شامل چندین ویژگی است که استفاده از این سرویس را برای مشترکان آن راحت‌‌‌تر می‌کند.

این پلتفرم از هر اشتراک حداکثر تا هفت پروفایل پشتیبانی می‌کند یعنی شما با یک بار خرید می‌توانید ۷ نفره از آن استفاده کنید. این به اعضای مختلف یک خانواده امکان می‌دهد تا مشخصات شخصی خود را به صورت یک کاربر ایجاد کنند و تنظیمات مورد نظر خود را وارد کنند. از گزینه ویژه Kids Profile نیز می‌توان برای کودکان استفاده کرد. این ویژگی دسترسی Disney Plus را به عناوینی که دارای درجه بندی TV-7FV و G هستند محدود می‌کند.

دیزنی پلاس همچنین امکان پخش همزمان تا چهار دستگاه مختلف را فراهم می‌کند. بارگیری نامحدود از طریق برنامه Disney Plus روی حداکثر ۱۰ تلفن هوشمند ممکن است. با بارگیری کردن وقتی به اینترنت دسترسی ندارید می‌توانید فیلم‌ها را مشاهده کنید.

درمورد فرمت‌ها باید گفت، دیزنی پلاس از رزولوشن 4K ULTRA HD در فیلم‌ها و نمایش‌های انتخاب شده پشتیبانی می‌کند. محدوده دینامیکی بالا (HDR)، با استفاده از فرمت HDR10 یا Dolby Vision در برخی از فیلم‌ها و نمایش‌ها نیز موجود است. این ویژگی در تلویزیون‌های جدید، رنگ و کنتراست پیشرفته را ارائه می‌دهد. کیفیت صدا Dolby Digital و فرمت‌های صوتی Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌شوند.

نحوه تماشای دیزنی پلاس

سرویس دیزنی پلاس Disney Plus

می‌توانید دیزنی پلاس را از طریق تمامی دستگاه‌های متصل به اینترنت تماشا کنید.

  • از طریق مرورگر در کامپیوتر
  • تلفن‌های همراه و تبلت (Android و Apple).
  • تلویزیون‌های هوشمند (LG WebOS ،Samsung Tizen ،Android TV ،Vizio SmartCast ،Roku TV)
  • کنسول‌های بازی ( Play Station 4 ,XBOX ONE)
  • دستگاه‌های پخش استریم (Apple TV 4 Gen و بالاتر، Chromecast ،Amazon Fire TV ،Roku)
  • دیزنی پلاس بر روی Xbox One, Xbox One S و Xbox One X نیز کار می‌کند.

چه کسی باید از سرویس دیزنی پلاس استفاده کند؟

دیزنی پلاس یک سرویس ایده آل برای طرفداران دیزنی است، چه دنبال کنندگان مجموعه Marvel و چه علاقمندان به انیمیشن را شامل می‌شود. برای خانواده‌ها هم مناسب است، می‌توانند دنیایی از انیمیشن را به فرزندان خود هدیه بدهند.

گرچه روند فعلی برنامه‌های اصلی کمی محدود است، اما در ماه‌های آینده فیلم‌های اختصاصی بیشتری از جمله جنگ ستارگان و فیلم‌های MARVEL اضافه می‌شوند.

اگر کسی هستید که همیشه به دنبال یافتن آخرین فیلم‌های دیزنی هستید، دیزنی پلاس هر چیزی که می‌خواهید را یک جا جمع کرده است. دیزنی همچنین قصد دارد فیلم‌های خود را از سرویس‌های پخش استریم از جمله Netflix حذف کند، بنابراین دیزنی پلاس به زودی تنها پلتفرم ممکن برای تماشای فیلم‌های دیزنی خواهد بود.

چه نمایش‌ها و فیلم‌هایی را می‌توانم از دیزنی پلاس تماشا کنم؟

معرفی سرویس دیزنی پلاس خدمات Disney

تقریباً همه نمایش‌ها و فیلم‌های دیزنی که قبلاً اکران شده‌اند. می‌توانید آثار Coco و up را که ساخته Pixar است را مشاهده کنید، با یک مستند Nat Geo با دنیای اطراف خود آشنا شوید و با یک قسمت از “سیمپسون‌ها” بخندید. می‌توانید آثار کلاسیک مانند سفید برفی را مشاهده کنید. فیلم‌های جدید مانند ‌StarWars: Skywalker هم در دسترس است.

با این اوصاف، برخی فیلم‌های دیزنی پلاس جا افتاده‌اند. البته مشکلی نیست به زودی اضافه خواهند شد.

دیزنی پلاس همچنین شامل برنامه‌های اصلی کاملاً جدید و منحصر به فردی مانند مجموعه تلویزیونی جنگ ستارگان Mandalorian، نمایش “بانو و ولگرد” با بازی Tessa Tompson و Justin theroux و فیلم جدید از مجموعه محبوب کتاب “Artemis Fowl”.

همراه با فیلم‌ها، دیزنی پلاس دارای مجموعه موسیقی است، از جمله یک نسخه سینمایی از نمایش مشهور Brodway  به نام‌های “Hamilton” و “Black is King” ، یک آلبوم جدید از Beyonce را شامل می‌شود.

فیلم‌های دیگر هم در راه هستند، از جمله چندین فیلم مجموعه MARVEL فیلم‌های “The Falcon and the Winter Soldier” “WandaVision” و “Loki” همگی بزودی از طریق دیزنی پلاس منتشر خواهند شد.

علاوه بر همه مواردی که در اشتراک شما وجود دارد، دیزنی پلاس هم اکنون نسخه‌های “Premier Access” را ممکن کرده است. با این قابلیت شما می‌توانید فیلم‌های خاص را قبل از اکران مشاهده کنید. برای مثال کاربران می‌توانستند برای مشاهده فیلم MULAN، با پرداخت ۲۹/۹۹ دلار آن را مشاهده کنید.

اینها بهترین نمایش‌ها و فیلم‌های اصلی برای تماشا در حال حاضر هستند:

سرویس دیزنی پلاس

“The Mandalorian” برداشت سبک غربی از “جنگ ستارگان” پنج سال پس از سقوط امپراتوری اتفاق می‌افتد و داستان در مورد زندگی یک شکارچی است که در کهکشان سفر میکند.

“Pixar in Real Life” این دوربین مخفی تعامل بین شخصیت‌های Pixar و افراد در دنیای واقعی را نشان می‌دهد.

“World according to Jeff Goldblum” همراه با جف گلدبلوم (“پارک ژوراسیک” و “ثور: راگناروک”) در سفر به دنیا و کشف موضوعات مورد علاقه او همسفر باشید. از جمله نحوه خال کوبی، بستنی و کفش‌های ورزشی.

“Marvel Hero Project” از بچه‌های خارق العاده‌ای که به جامعه خود کمک کرده‌اند، تشکر می‌کند. در هر قسمت بچه‌ها از اینکه با کمیک Marvel خودشان ابر قهرمان می‌شوند، شگفت زده خواهند شد.

“Lady and the Tramp” یک بازخوانی از فیلم کلاسیک “Lady and the Tramp” محصول سال ۱۹۵۵ است.

دیزنی پلاس چگونه با سایر سرویس‌های استریمینگ مقایسه می‌شود؟

در حالی که پلتفرم‌هایی مانند Netflix و Hulu طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها و نمایش‌ها را پوشش می‌دهند، دیزنی پلاس تنها محتوا‌های تولیدی والت دیزنی را نشان می‌دهد. خوشبختانه استودیو‌های والت دیزنی، همه چیز می‌سازند: انیمیشن، فیلم‌های اکشن، تاریخی، علمی تخیلی و تقریبا همه چیز را‌.

یکی از بزرگترین مزیت‌های دیزنی پلاس این است که، برخلاف سایر پلتفرم‌ها هیچ تبلیغی مشاهده نمی‌کنید. ما نمی‌دانیم که نبود تبلیغات باقی خواهد ماند یا خیر، اما نداشتن تبلیغات همیشه یک مزیت است.

با کمتر از ۱۰ دلار هزینه ماهانه، در مقایسه با رقبا بسیار مقرون به صرفه‌تر است. اگر محتوای دیزنی پلاس را کافی نمی‌دانید، سرویس‌های Hulu و ESPN را هم خریداری کنید.

از بین همه خدمات یک سرویس استریم، قابلیت بارگیری نامحدود سخاوتمندانه‌ترین بخش است. دیزنی پلاس همچنین از کیفیت تصویر 4K ULTRA HD و کیفیت صدای DOLBY ATMOS پشتیبانی می‌کند. این قابلیت کاملا در تضاد با Netflix است، شما برای استفاده از کیفیت 4K در شبکه Netflix باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

حال که با سرویس دیزنی پلاس آشنا شدید اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT