تاثیرات کرونا بر سایت Netflix

تاثیرات کرونا بر افزایش کاربران سایت Netflix

زمان مطالعه 2 دقیقه

در این چند سال اخیر سایت‌هایی که در زمینه گیم استریم مانند توییچ (Twitch) و میکسر (Mixer) و ویدیو استریم مانند یوتیوب (YouTube) و نتفلیکس (Netflix) فعالیت می‌کردند، درآمدهای فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. در سال ۲۰۱۹ در زمینه ویدیو استریم، سایت‌های ارایه دهنده چنین خدماتی حدود ۲۵/۹ میلیارد دلار درآمد داشته‌اند و پیش بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۴ یه میزان ۳۰/۴ میلیارد دلار برسد. اما تاثیرات کرونا بر شرکت‌های استریم ویدیو با توجه به اینکه منجربه قرنطینه شدن جمعیت زیادی از مردم کشورهای مختلف شده‌ است، درآمد این سایت‌ها را به شدت افزایش داده است.

درآمد سایت Netflix

سایت Netflix در حال حاضر بزرگترین و محبوب‌ترین سایت ویدیو استریم مربوط به فیلم‌های بلند است که ۱۶۷ میلیون کاربر از سرتاسر دنیا را به خود اختصاص داده است. در سال ۲۰۱۹ این سایت به تنهایی ۲۰ میلیارد دلار درآمد داشته است و در هر فصل سال، حدود ۷ میلیون کاربر جدید را جذب می‌کند.

تاثیرات کرونا بر افزایش کاربران سایت Netflix

طی بررسی‌های آقای Michael Olson که آنالیزگر سایت‌ها مختلف است، متوجه شده که کاربران جدید سایت Netflix در این دوره که ویروس کرونا در حال شیوع جهانی است، بسیار زیاد شده است و همچنین کاربران آمریکایی و کانادایی بیش از قبل هزینه شارژ خدمات سایت را پرداخت کرده‌اند. طبق پیش بینی‌ها قرار بود رشد کاربران ۱/۶ درصد باشد اما در این ماه رشد ثبت‌نام‌ها به ۳/۶ درصد افزایش داشته که بیشتر از پیش بینی‌ها بوده است.

تاثیرات کرونا بر کاربران سایت Netflix

به دو دلیل کاربران سایت Netflix به شدت رشد داشته است:

۱) افرادای که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند. هر چند شهرهایی که تاکنون قرنطینه شده‌اند خارج از شهر‌ها کانادا و آمریکا بوده است. با این حال بیشتر کاربران خارجی مانند کاربران کره‌جنوبی و ایتالیایی، که در قرنطینه به سر می‌برند، برای سرگرم کردن خود به سایت‌های ویدیو استریم روی آورده‌اند.

۲) افرادی که در قرنطینه به سر نمی‌برند ولی تفریحاتشان محدود شده است. در بسیاری از شهر‌های آمریکا، شهربازی‌ها، سینما‌ها، سالن‌های تائتر، مسابقات ورزشی فعالیتشان متوقف شده است و از سویی بسیاری از خطوط هوایی هم پروازهایشان را محدود کرده‌اند و در نتیجه مسافرات‌ها هم کاهش یافته است. می‌توان گفت آمریکایی‌ها بیشتر از مردم دیگر کشورها تحت این تاثیرات به Netflix برای گذران اوقات خود روی آورده‌اند.

اگر گسترش این بیماری وسیع‌تر شود یا طولانی شود، انتظار می‌رود که سهام Netflix و سایت‌های مشابه به طور عجیبی افزایش یابد چراکه احتمالا این سایت‌ها سود‌های کلان و قابل توجهی را به دست خواهند آورد.

با توجه به تاثیرات کرونا بر زندگی ایرانی‌ها و ایجاد شرایط قرنطینه خانگی، در صورتی که می‌خواهید از سایت‌های استریم ویدیو نظیر سایت Netflix استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود که برای شارژ اکانت خود و پرداخت هزینه ارزی، از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT