گیفت خرید اکانت اسپاتیفای (Spotify)

امکان خرید اکانت اسپاتیفای (Spotify)

زمان مطالعه 2 دقیقه

اسپاتیفای (Spotify) یک سرویس استریم موزیک دیجیتالی است که به شما امکان دسترسی به میلیون‌ها ترانه، پادکست و ویدیو را از تمامی هنرمندان در سراسر جهان می‌دهد. خرید اکانت اسپاتیفای (Spotify) از طریق مجموعه اول پرداخت امکان پذیر می‌باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

یک نکته جذاب درباره اسپاتیفای وجود دارد و آن این است که برای استفاده از آن حتما نیازی نیست هزینه‌ای پرداخت کنید و می‌توانید رایگان ثبت نام کنید اما اگر می‌خواهید از تمامی امکانات این سرویس استفاده نمایید، خرید اکانت اسپاتیفای راه چاره است که در ادامه به توضیح این موضوع خواهیم پرداخت.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

استفاده از اکانت اسپاتیفای (Spotify)

استفاده از اسپاتیفای ساده است؛ کافی است اپلیکیشن آن را بر روی گوشی یا تبلت خود (اندروید یا iOS) نصب کنید؛ سپس با وارد شدن به اپلیکیشن، ثبت نام کنید و یک سطح کاربری یا Plan را انتخاب کنید. شما می‌توانید از بین Plan‌های رایگان یا پریمیوم یکی را انتخاب کنید.

دانلود موزیک از اسپاتیفای (Spotify)

شما با داشتن اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید موزیک‌های مورد علاقه خود ذخیره کنید تا در مواقعی که به اینترنت متصل نیستید هم بتوانید آن‌ها را اجرا کنید ولی این به این معنا نیست که می توانید به فایل موزیک‌ها دسترسی داشته باشید.

شرایط خرید اکانت اسپاتیفای (Spotify)

حجم اینترنت مصرفی برای استفاده از اکانت اسپاتیفای (Spotify)

این سوال بستگی به خیلی چیز‌ها دارد ولی به طور کلی در صورتی که موزیک‌ها را با کیفیت معمولی اجرا کنید، در ۲۴ ساعت (بدون وقفه) این اپلیکیشن یک گیگابایت حجم اینترنت شما را مصرف می‌کند.

کیفیت موزیک در اسپاتیفای

کیفیت عادی یا Normal با نرخ ۹۶، کیفیت بالا با نرخ ۱۶۰ و کیفیت فوق العاده با نرخ ۳۲۰ کیلوبایت بر ثانیه اجرا می‌شود.

اسپاتیفای دو نوع اکانت رایگان و پرمیوم دارد. اکانت پرمیوم اسپاتیفای ۱۰ دلار به صورت ماهانه هزینه دارد که فقط مخصوص یک کاربر است. شما می‌توانید اکانت خانواده اسپاتیفای را که امکان اتصال ۶ نفر به آن وجود دارد با پرداخت هزینه ۱۵دلار خریداری کنید.

با داشتن اکانت رایگان اسپاتیفای شما می‌توانید به هر موزیکی گوشی کنید اما باید تبلیغات را هم تحمل کنید. امکان ذخیره موزیک دلخواه در این حالت وجود ندارد و همچنین از قابلیت‌های مختلف این سرویس از جمله رادیو آن نمی‌توانید استفاده کنید.

خرید اکانت اسپاتیفای (Spotify)

با توجه به این که این سرویس دهنده از روش‌های پرداختی پی پال، ویزا کارت و مستر کارت پشتیبانی می‌کند، شما می‌توانید با استفاده از خدمات اول پرداخت اکانت اسپاتیفای خریداری کنید. برای خرید اکانت اسپاتیفای (Spotify) می‌بایست از منوی موجود در اکانت خود، از قسمت سفارشات، خرید با پی پال را انتخاب کنید. البته مجموعه اول پرداخت با ارایه گیفت کارت اسپاتیفای (Spotify) این امکان را برای کاربران فراهم می کند که پرداخت های خود را با کارت انجام دهید.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

امتیاز 5/5 - از 27 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. احمد اعلی گفت:

    خیلی ممنونم تازه با اسپاتیفای و خرید اکانت اشنا شدم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT