سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت

7 سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت

زمان مطالعه 5 دقیقه

کارت ویزیت ابزاری کم هزینه برای برندسازی و شبکه سازی است. هر کارت ویزیت شامل نام، ایمیل، شماره تلفن و آدرس کسب و کار شما است و به نوعی هویت برند شما را به مخاطب معرفی می‌کند. یک کارت‌ ویزیت خلاق باعث می‌شود مشتری در نگاه اول نسبت به شرکت شما دیدگاه مثبتی داشته باشد. 7 سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت به صروت رایگان را بشناسید.

بسیاری از آژانس‌ها و وب‌سایت‌ها معمولا برای طراحی و چاپ کارت‌های ویزیت هزینه‌ی زیادی می‌گیرند. برای کم کردن هزینه ‎ها میتوانید کارت ویزیت را به صورت رایگان طراحی، دانلود و چاپ کنید. در این مقاله 7 سایت برای طراحی رایگان کارت ویزیت را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

1-سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت:  Adobe Creative Cloud Express

Adobe Creative Cloud Express

Adobe Creative Cloud Express

Adobe Creative Cloud Express یک وب سایت سریع و قابل اعتماد برای طراحی خلاقانه کارت ویزیت است. این سایت برای طراحی یک کارت ویزیت منحصر به فرد و دانلود آن با فرمت مناسب از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. طرح نهایی کارت را می‌توانید در فرمت‌های PNG، JPG و PDF دریافت کنید و با استفاده از چاپگر خانگی یا اداری آن را چاپ کنید.

این وب‌سایت شامل بخش‌هاییی مانند Beauty، Brand، Minimal، Profile و Design است. بنابراین با توجه به سبک و ماهیت حرفه خود می‌توانید کارت ویزیتی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشد.

شما می‌توانید از طریق Google، Facebook، Apple یا ایمیل‌های کاری یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. پس از دسترسی به ابزارها می‌توانید از طریق نوار جستجو کارت‌های ویزیت را جستجو کنید.

هر قالبی را که دوست دارید انتخاب کنید و تنها با چند کلیک آن را تغییر دهید. همچنین می‌توانید کل طرح، لوگو، فونت و پالت‌های رنگ برند را ویرایش کنید. پس از آماده شدن طرح نهایی کارت ویزیت برای چاپ و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی دانلود کنید.

2- Business Card Maker

Business Card Maker

Business Card Maker

اگر دوست دارید اسلایدهای Google ایجاد کنید، ابزار Business Card Maker را در نظر بگیرید. این ابزار آنلاین چندین الگوی آماده برای طراحی کارت ویزیت ارائه می‌دهد. با کلیک کردن بر روی عناصر طرح میتوانید به راحتی کارت ویزیت را ویرایش کنید.

هر طرحی را که دوست دارید انتخاب کنید و برای ویرایش متن روی آن دوبار کلیک کنید. با کلیک بر روی لوگو می‌توانید عکس یا لوگوی برند خود را به طرح اضافه کنید. طراحی کارت ویزیت در این وب‌سایت کاملا رایگان است بنابراین می‌توانید یک نسخه بدون واترمارک از کارت ویزیت را در فرمت JPG یا PDF دانلود کنید.

3- Visme

اگر می‌خواهید کارت‌ ویزیت منحصربه‌فردی برای کسب و کار خود داشته باشید که معرف برند شما باشد، Visme یکی دیگر از وب سایت‌های محبوب برای طراحی کارت ویزیت است. برای ویرایش الگوی کارت ویزیت که از کتابخانه الگوی Visme انتخاب می‌کنید، به یک ابزار طراحی گرافیک آنلاین دسترسی دارید.

در این وب سایت به 19 قالب کارت ویزیت آماده به همراه یک الگوی خالی دسترسی خواهید داشت. اگر میخواهید کارت ویزیت را از اول خودتان طراحی کنید می‌توانید از الگوی خالی استفاده کنید. توجه داشته باشید که طرح نهایی خود را می‌توانید فقط با فرمت JPG دانلود کنید.

قسمت آرت‌بورد این سایت عناصر مختلفی مانند گرافیک‌ برداری، نقشه، جدول، رنگ و فونت های مختلفی را برای طراحی کارت ویزیت ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید لوگوی برند خود را برای شخصی‌سازی طرح آپلود کنید.

4-سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت: Canva

Canva

Canva

برای طراحی یک کارت ویزیت جذاب Canva یک گزینه فوق العاده است. این وب‌سایت قابلیت drag-and-drop را برای طراحی کارت ویزیت را ارائه می‌دهد. Canva همچنین فضای ابری ارائه می‌دهد و به راحتی می‌توانید طراحی کارت ویزیت را با تیم خود به اشتراک بگذارید.

بنابراین اگر بخشی از یک تیم هستید Canva یک پلتفرم ایده‌آل برای طراحی مشترک کارت ویزیت است. Canva هزاران قالب حرفه‌ای و خلاقانه برای طراحی کارت های ویزیت ارائه میدهد. این قالب های شامل سه فرمت اصلی گوشه گرد، پرتره و منظره است.

پس از انتخاب فرمت می‌توانید لیست قالب را بر اساس سبک و تم فیلتر کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک کارت گوشه گرد با سبک مدرن و تم شرکتی انتخاب کنید.

کتابخانه قالب Canva شامل طرح‌های پولی و رایگان است. بنابراین اگر می‌خواهید آن را با فرمت‌های مختلف مانند PDF، JPG، PNG و غیره با کیفیت بالا دانلود کنید، باید یک قالب رایگان انتخاب کنید.

5- VistaCreate

VistaCreate

VistaCreate

VistaCreate یک پورتال طراحی گرافیکی سبک است که کارت‌های ویزیت ساده را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید متن، لوگو، تصاویر، رنگ و موارد دیگر کارت ویزیت را در ویرایشگر مبتنی بر وب آن تغییر دهید.

برای ایجاد طرح‌های کارت ویزیت نیازی نیست که یک طراح گرافیک حرفه‌ای باشید زیرا VistaCreate قابلیت کشیدن و رها کردن یا Drag and drop را ارائه می‌دهد. با این حال بسیاری از طراحان با تجربه نیز از این ابزار استفاده می‌کنند؛ زیرا این وب‌سایت شامل تمام عناصر طراحی می‌باشد.

شما می‌توانید فونت حروف، لوگو و پالت‌های رنگی را برای استفاده در طرح‌های بعدی ذخیره کنید. این وب‌سایت به شما امکان دسترسی به کتابخانه بزرگی از سبک‌های متن، اشکال، هنرهای برداری و استوک فوتو را می‌دهد.

VistaCreate برای طراحی کارت‌های ویزیت دیجیتال برای شبکه‌های اجتماعی ایده‌آل است؛ زیرا می‌توانید کارت‌های ویزیت را در فرمت PNG با کیفیت بالا، PNG شفاف و JPG دانلود کنید. همچنین برای چاپ کارت ویزیت می‌توانید آن را در فرمت PDF دانلود کنید.

6-سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت: Shopify

Shopify

Shopify

Shopify یک وب‌سایت تجارت الکترونیک است که با استفاده از می‌توانید به صورت رایگان کارت ویزیت طراحی کنید. شما می‌توانید از دسته‌های مختلف مانند زیبایی، غذا، سلامت، زندگی، خدمات، مهارت‌ها و غیره دسته مورد نظر خود را برای طراحی کارت ویزیت انتخاب کنید. کارت ویزیت نهایی بر روی یک پس‌زمینه سفید ساده ارائه می‌شود. به راحتی نام، نام خانوادگی، ایمیل، شغل، نام شرکت و غیره را وارد کنید تا بر روی طرح کارت قرار بگیرد.

ابزار Shopify همچنین به شما امکان می‌دهد یک لوگو برای شخصی‌سازی کارت ویزیت آپلود کنید. در نهایت یک ایمیل با طرح کارت ویزیت دریافت خواهید کرد. می‌توانید کارت را با فرمت PDF دانلود کنید.

7-سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت: Jukebox

Jukebox

Jukebox

اگر به دنبال یک ابزار طراحی کارت ویزیت بدون نیاز به ثبت نام هستید، Jukebox را امتحان کنید. این وب سایت صدها الگوی کارت ویزیت را ارائه می‌دهد و برای دیدن طرح‌های بیشتر باید پورتال را به پایین اسکرول کنید. پس از انتخاب طرح پورتال بلافاصله شما را به بخش آرت بورد می‌برد. در این بخش می‌توانید کارت ویزیت را با تغییر نام، لوگوی شرکت، آدرس، وب‌سایت و سایر جزئیات به سرعت شخصی‌سازی کنید.

ویرایشگر Jukebox عناصر اولیه طراحی مانند اشکال هندسی، تصاویر و نمادها را ارائه می‌دهد. در نهایت می‌توانید کارت ویزیت را در فرمت‌های PDF و JPG دانلود کنید.

کارت ویزیت را رایگان بسازید!

همیشه خوب است که از یک متخصص برای طراحی و چاپ کارت ویزیت خود استفاده کنید. با این حال اگر تازه کسب و کار خود را شروع کرده‌اید و هزینه‌ها خارج از بودجه شماست، این وب‌سایت‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT