ایجاد NTF در آیفون

ایجاد NTF در آیفون

زمان مطالعه 5 دقیقه

هر کسی می تواند NFT های خود را با برنامه های IOS بسازد. در این مقاله ما برنامه هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید از آنها برای فروش نیز استفاده کنید. 5 برنامه ای که می توانید برای ایجاد NFT در آیفون خود و نحوه فروش آنها استفاده کنید.

آیا تا به حال خواسته اید یک NFT ایجاد کنید؟ به هر حال، برخی از NFT ها میلیون ها دلار فروخته شده اند. حتی اگر درصد کمی از این قیمت ها را به دست بیاورید می‌تواند دست شما را برای خرید باز کند.

خوشبختانه، برنامه هایی وجود دارند که می‌توانند به شما در ساخت NFT با استفاده از آیفون کمک کنند. چه بخواهید چند NFT برای دوستان خود بسازید و چه بخواهید یکی از آنها را با دلارهای کلان بفروشید، این برنامه ها می توانند به شما کمک کنند تا ایده NFT خود را به واقعیت تبدیل کنید.

1.ایجاد NTF در آیفون با برنامه GoArt

GoArt یکی از بهترین برنامه ها برای ایجاد NFT با آیفون است. GoArt به جای ایجاد NFT های سفارشی، عکس های شما را با استفاده از فیلترهای خلاقانه به NFT تبدیل می کند. همچنین یکی از سریع ترین برنامه های ساخت NFT است، زیرا می‌توانید در عرض چند ثانیه یک NFT از یک عکس ایجاد کنید.

فیلترهای خلاقانه موجود عبارتند از پاپ، ون گوگ، پیکاسو و اسفنجی. پس از ایجاد یک عکس، می توانید آن را در رول دوربین خود ذخیره کنید. همچنین می‌توانید یک عکس زنده بگیرید و آن را بلافاصله به یک NFT تبدیل کنید. GoArt همچنین تصاویری که اخیرا ایجاد کرده‌اید را در یک گالری ذخیره می‌کند تا بعداً مشاهده کنید.

برای شروع، برنامه GoArt را دانلود کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. GoArt برای استفاده از فیلترهای ممتاز به سکه نیاز دارد و می توانید با ثبت نام 30 سکه رایگان دریافت کنید. همچنین می‌توانید با اشتراک‌گذاری در سایر رسانه های اجتماعی یا جذب دوستان، سکه کسب کنید.

2.ایجاد NTF در آیفون: NFT Creator!

NFT Creator! برای کسانی طراحی شده است که به دنبال ایجاد هنر دیجیتال با کیفیت بالا بدون پس زمینه گرافیک هستند. با بسیاری از گزینه های سفارشی سازی عالی موجود، NFT Creator! می تواند نیازهای هر کسی را برآورده کند.

برخلاف GoArt، نیازی به آپلود عکس موجود ندارید. در عوض، می‌توانید از پایگاه داده گرافیکی آن برای ایجاد عکس خود در برنامه استفاده کنید.

یکی از جنبه های منحصر به فرد NFT Creator! پس زمینه های قابل تنظیم آن است. با طیف گسترده ای از پس‌زمینه های solid و گرادیان، می‌توانید بوم مناسب برای پروژه NFT جدید خود را بیابید. همچنین پایگاه داده ای از عکس های استوک با پس زمینه های انتزاعی و بافت دار وجود دارد.

3.ایجاد NTF در آیفون با اپلیکیشن: NFT Creator

نباید برنامه قبلی را به دلیل تشابه اسم با این برنامه اشتباه بگیرید، NFT Creator – بدون علامت تعجب ! – یکی دیگر از برنامه های برتر برای ایجاد NFT در آیفون شما است.

NFT Creator تعدادی از بهترین قالب ها را برای ساخت NFT را دارد. با NFT Creator، می توانید کارت های معاملاتی NFT سفارشی خود را بسازید.

برای شروع، یک الگو را از کتابخانه الگو انتخاب کنید و اطلاعات را پر کنید. می‌توانید یک کارت ورزشی، یک کارت پوکمون، یک کارت کفش ورزشی یا کارت های جایزه سفارشی خود را بسازید. صدها قالب ممتاز وجود دارد که می توانید آنها را سفارشی کنید.

NFT Creator همچنین بازاری دارد که در آن می‌توانید NFT‌ های دیگر سازندگان را بخرید و حتی NFT‌ های رایگان برنده شوید.

تنها نقطه ضعف این است که اگر می‌خواهید NFT خود را در زنجیره هوشمند بایننس اضافه کنید، باید هزینه بپردازید، و اگر می‌خواهید قفل همه قالب ها را باز کنید، باید هزینه اشتراک را جداگانه پرداخت کنید.

4.ایجاد NTF در آیفون: SuperMe

SuperMe برنامه ای نیست که برای ساخت NFT طراحی شده باشد. در عوض، برنامه ای است که برای ساخت آواتارهای کارتونی طراحی شده است. با این حال، هنگامی که یک آواتار را ساختید و دانلود کردید، می توانید آن را به یک NFT برش دهید.

NFT های سبک آواتار محبوب هستند و اگر به دنبال ایجاد یک NFT سرگرم کننده با نماد اصلی خودتان هستید، SuperMe راهی برای انجام این کار است.

با SuperMe، می توانید مو، لباس و حالات چهره آواتار خود را سفارشی کنید. همچنین می توانید یک پس زمینه سفارشی و حتی حباب های گفتار اضافه کنید.

پس از ایجاد آواتار، می‌توانید آن را در رول دوربین خود ذخیره کنید تا بعداً به عنوان NFT از آن استفاده کنید. یک راه عالی برای استفاده از آواتار SuperMe اضافه کردن آن به کارت معاملاتی با استفاده از برنامه NFT Creator است. همچنین می‌توانید این آواتارها را به برنامه های دیگر ارسال کنید تا پس‌زمینه های قابل تنظیم دریافت کنید.

5.ایجاد NTF در آیفون: 8Bit Painter

در حال حاضر 8bit Painter بهترین سازنده تصویر پیکسلی در اپ استور است. بسیاری از NFT های محبوب از سبک تصویر پیکسلی استفاده می کنند. بنابراین اگر به دنبال ساخت یکی از آنها هستید، 8Bit Painter را در نظر بگیرید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بوم جدید ایجاد کنید و اندازه خود را انتخاب کنید. اندازه ها از ۱۶×۱۶ شروع می شوند و تا ۱۶۰×۱۶۰ می رسند. هرچه اندازه بزرگتر باشد، پیکسل بیشتری و درنتیجه کیفیت بالاتری دارد. NFT پیکسلی ساده معمولاً ۱۶×۱۶ یا ۳۲×۳۲ است.

شما همچنین می توانید تصاویر را وارد کرده و آنها را به هنر پیکسل تبدیل کنید. بنابراین اگر NFT مورد علاقه خود را در یکی از برنامه های دیگر ایجاد کنید، می توانید آن را به فرمت پیکسل تبدیل کنید. شما همچنین می توانید تصاویر را به عنوان الگو وارد کنید و آنها را ویرایش کنید تا NFT منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.

NFT های خود را با NFT GO برش دهید و بفروشید

NFT GO به طور خاص برنامه ای برای ایجاد آثار هنری NFT نیست، اما به همان اندازه مهم است. NFT GO اپلیکیشنی است که برای تبدیل اثر هنری NFT به یک NFT واقعی از طریق فرآیندی به نام minting استفاده می‌کند.

Minting زمانی است که هنر دیجیتال شما بر روی یک بلاکچین انتخابی ایجاد می شود. هنگامی که روی بلاکچین قرار گرفت، میتوان آن را به سایر کاربران فروخت یا به کیف پول های NFT منتقل کرد. شما همچنین می توانید NFT های ضرب شده را به کیف پول خود اضافه کنید.

پس از تکمیل فرآیند ضرب، NFT شما آماده فروش است. شما همچنین می توانید این کار را در برنامه NFT GO انجام دهید، زیرا بازار مخصوص به خود را دارد. این مکان محبوب ترین مکان برای خرید و فروش NFT نیست، اما تنها جایی است که می توانید NFT ها را در آیفون خود بفروشید.

این دلیل باعث می شود NFT GO بهترین برنامه NFT همه جانبه برای ایجاد، ضرب کردن و فروش آنها باشد. ضرب کردن در شبکه اتریوم می تواند گران قیمت باشد، ولی NFT GO هزینه معقولی را برای ضرب در Polygon دریافت می کند.

سود بردن از NFT

NFT ها در حال حاضر بسیار داغ هستند. ایجاد NFT میلیون دلاری بعدی شاید سخت باشد، اما ایجاد NFT برای اشتراک گذاری با دوستان یا خانواده می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

همچنین این یک راه عالی برای یادگیری بیشتر در مورد NFT ها و شاید روزی سرمایه گذاری در برخی از آنها باشد. چه کسی می‌داند، شاید NFT که ایجاد می‌کنید به قیمتی بسیار بالا به فروش برسد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT