مدیریت برنامه های پیام رسان

6 تا از بهترین پلتفرم های همه کاره برای مدیریت برنامه های پیام رسان

زمان مطالعه 5 دقیقه

با وجود تعداد زیاد برنامه‌های پیام‌رسان بررسی همه پیام‌ها ممکن است دشوار باشد. پلتفرم‌هایی که در این مقاله معرفی میکنیم به شما امکان می‌دهند برنامه‌های پیام‌رسان مختلف را در یک مکان سازماندهی کنید و برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران را راحت تر میکند. در ادامه با معرفی 6 پلتفرم همه کاره برای مدیریت پیام ها با ما همراه باشید.

1.مدیریت برنامه های پیام رسان: All-in-One Messenger

با برنامه All-in-One Messenger میتوانید همه برنامه های پیام رسانی خود را در یک مکان مدیریت کنید. All-in-One از بیش از 40 برنامه پیام رسان پشتیبانی می کند. برنامه های پشتیبانی شده شامل واتس اپ، وی چت، جی میل، Android Messages، لینکدین، تلگرام، توییتر، اینستاگرام و تیندر است.

All-in-One Messenger به شما امکان می‌دهد ظاهر پلتفرم را تغییر دهید، پوش نوتیفیکیشن ها را مدیریت کنید و حالت تاریک را فعال کنید. همچنین از مدیریت چند حساب از یک برنامه پیام رسان مانند Slack یا WhatsApp پشتیبانی می کند، بنابراین این برنامه برای مدیریت چندین حساب بسیار مفید است.

پیام رسان All-in-One از حریم خصوصی شما حفاظت میکند، اطلاعات ورود شما را ذخیره نمی کند و پیام های تایپ شده شما را نمی خواند.

2. Franz

Franz یک پلتفرم برای دسکتاپ است که امکان مدیریت برنامه های پیام رسان را در یک مکان میدهد. با نسخه رایگان این برنامه می‌توانید تا سه برنامه پیام‌رسانی را اضافه کنید.(بدون محدودیت در تعداد دفعات افزودن یک نسخه از هر سرویس در صورت داشتن چندین حساب.)

Franz پیام های ارسال و دریافت شده را نمیخواند. در واقع مانند یک مرورگر وب کار می کند و شما را با استفاده از کوکی ها و حافظه پنهان به سرویس های پیام رسانی مختلف وارد می کند.

وقتی از بعضی از پلتفرم‌های همه‌کاره استفاده می‌کنید، نمی‌توانید به همه ویژگی‌های یک پلتفرم پیام‌رسانی دسترسی داشته باشید. در مورد Franz اینطور نیست. این پلتفرم از تمام ویژگی‌های برنامه پیام‌رسانی که می‌توانید در مرورگر وب استفاده کنید از جمله تماس‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند.

3.مدیریت برنامه های پیام رسان: Shift

Shift یک برنامه دسکتاپ است که خود را به عنوان یک برنامه همه کاره برای افراد مولد معرفی میکند. این برنامه به طور یکپارچه برنامه های پیام رسانی شما را در پلتفرم خود ادغام می کند و به شما امکان دسترسی سریع و آسان را به تمام برنامه ها می دهد. از آنجایی این برنامه از تقویم Google نیز پشتیبانی می‌کند، به راحتی میتوانید جلسات و برنامه های خود را زمانبندی کنید.

با یک کلیک Shift به شما امکان می دهد به بیش از 1000 حساب ایمیل، برنامه، افزونه و خدمات ابری دسترسی داشته باشید. بنابراین این پلتفرم یکی از کامل ترین پلتفرم ها برای مدیریت برنامه های پیام رسانی است.

با برنامه Shift میتوانید حساب‌های ایمیل خود را به هم متصل کنید و همه ایمیل‌های خود را در یک مکان مشاهده کنید. همچنین می توانید برنامه های مورد علاقه خود مانند Twitter، Slack، WhatsApp، Instagram و Facebook Messenger را نیز اضافه کنید و محیط های کاری را ایجاد کنید.

4. Rambox

Rambox یک مرورگر محیط کاری است که افراد میتوانند برنامه‌های خود را از یک مکان مدیریت کند. Rambox یک راه‌حل ایده‌آل برای مشاغل و افراد است و دارای سه نسخه رایگان، حرفه ای و سازمانی است. نسخه رایگان شامل بسیاری از ویژگی های اصلی ساخته شده توسط جامعه منبع باز خود در GitHub است و به شما امکان دسترسی به بیش از 700 برنامه را می دهد، علاوه بر این نسخه حرفه ای شامل ویژگی هایی مانند بررسی املای کلمات و فضای کاری قابل تنظیم است.

نسخه رایگان Rambox چندین ویژگی دیگر از جمله حالت مزاحم نشوید، حفاظت و قفل گذاری، میانبرهای صفحه کلید، و قابلیت پیکربندی و همگام سازی برنامه ها در چندین دستگاه را ارائه میدهد. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، Enterprise ویژگی هایی را برای مدیریت تیم نیز ارائه میدهد. نسخه رایگان احتمالاً بیشتر نیازهای شما را برآورده می کند.

5.مدیریت برنامه های پیام رسان: +IM

با +IM میتوانید با همه مخاطبین خود در یک مکان چت کنید. این برنامه با دستگاه های مک، آیفون و اندروید سازگار است. این اپلیکیشن از 18 سرویس پیام رسان محبوب از جمله واتس اپ، فیس بوک مسنجر، تلگرام، جی میل، گوگل هنگ اوت، اسکایپ، زوم و اسلک پشتیبانی می کند.

این پلتفرم در مقایسه با برنامه های دیگر این لیست از برنامه های کمتری پستیبانی می کند، اما از اکثر برنامه های اصلی پشتیبانی می کند. بنابراین شما می‌توانید پلتفرم‌های پیام‌رسانی مورد نیاز خود را به برنامه اضافه کنید.

+IM یک رابط کاربری تمیز و ساده دارد که استفاده از آن آسان است. این برنامه به شما امکان می دهد به چندین حساب وارد شوید و با مخاطبین خود در همه برنامه های پیامرسانی چت کنید. همچنین می توانید چند حساب از یک سرویس اضافه کنید. بنابراین اگر چند اکانت توییتر دارید، می‌توانید از طریق+IM به همه آنها دسترسی داشته باشید.

این برنامه از تماس های ویدیویی و صوتی از زوم و اسکایپ پشتیبانی می کند. همچنین با ارائه برچسب‌های رنگی استفاده از پیام‌رسان‌های مختلف را آسان می‌کند. علاوه بر این می‌توانید روزانه گردونه +IM را بچرخانید تا بیت کوین برنده شوید.

6.مدیریت برنامه های پیام رسان: Beeper

Beeper یکی از جدیدترین پلتفرم های همه کاره است که به راحتی با آن میتوانید به همه برنامه های پیامرسانی خود دسترسی داشته باشید. Beeper در حال حاضر از 15 برنامه پیامرسان از جمله WhatsApp، Twitter، Instagram، Facebook Messenger، Slack، Android Messages و Telegram پشتیبانی می‌کند.

Beeper با برنامه iMessage در اندروید و ویندوز کار کند. اگر برنامه پیامرسانی مورد نظر خود را در لیست برنامه های پشتیبانی آنها نمی بینید، جای نگرانی نیست. Beeper هر چند هفته یک بار برنامه های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می کند.

ثبت نام در Beeper بسیار ساده است. برای ثبت نام نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن، برنامه پیامرسانی و کشور خود را وارد کنید. به دلیل حجم زیاد ثبت نام در این سرویس، دسترسی فوری به شما داده نخواهد شد. بنابراین باید در لیست انتظار Beeper بمانید. Beeper همچنین یک گزینه پولی با هزینه ماهانه 10 دلار ارائه داده است.

مدیریت برنامه های پیام رسانی در یک مکان

بررسی پیام ها در چندین برنامه و حساب می تواند بسیار دشوار باشد. خوشبختانه پلتفرم‌های همه کاره مدیریت برنامه های پیام‌رسانی را آسان کرده است. این پلتفرم ها به شما این امکان را می دهند که به راحتی برنامه های چت خود را در یک مکان مدیریت کنید.

این پلتفرم ها از چندین برنامه پیامرسانی، افزونه، حساب‌های ایمیل، و سرویس‌های ابری پشتیبانی میکند. اگر به دنبال راهی برای افزایش بهره وری و سازماندهی برنامه های خود هستید این پلتفرم ها را بررسی کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT