بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک و مشاغل آزاد

زمان مطالعه 7 دقیقه

به دنبال یک برنامه نرم افزاری حسابداری برای سازماندهی و ثبت اطلاعات مالی کسب و کار خود هستید؟ در این پست به معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک و مشاغل آزاد می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک و مشاغل آزاد

نرم افزار حسابداری برای اطمینان از صحت گزارش های درآمد کسب و کار شما بسیار مهم است. این می تواند به شما کمک کند از جریمه های قابل توجه و مجازات های شدید تر جلوگیری نمایید.

ابزارهای حسابداری زیادی برای مشاغل آزاد و مشاغل کوچک وجود دارد، بنابراین آزمایش شده ما را بررسی کنید.

1. نرم افزار FreshBooks برای گزارش گیری قابل اعتماد و جامع

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

FreshBooks یک ابزار حسابداری مستقل مقیاس پذیر است که اگر کسب و کار شما کارمندان و پیمانکاران داشته باشد نیز عالی می باشد. به راحتی می توانید فاکتور ها را در برنامه طراحی کرده و از برنامه در چندین کشور استفاده نمود. بنابر این، اگر به عنوان یک فریلنسر پرداخت ‌های بین ‌المللی را انجام می ‌دهید، ممکن است متوجه شوید که این ابزار یک گزینه عالی هست.

علاوه بر ارسال فاکتور ها، می توانید از FreshBooks برای طراحی پروپوزال هایی با ظاهر حرفه ای نیز استفاده نمایید. علاوه بر این، می ‌توانید زمان خود را پیگیری کرده، ترازنامه را دریافت نموده و پرداخت ‌هایی را برای مشتریان نگهدارنده که همان مبلغ ماهانه را برای آنها دریافت می ‌کنید تنظیم نمایید.

FreshBooks چقدر هزینه دارد؟

FreshBooks دارای سه سطح قیمت است: Lite، Plus و Premium. Lite فقط برای فریلنسر ها است. اگر کسب و کار خود را گسترش دهید، می توانید طرح های سفارشی دریافت کنید، و اینها با قیمت های منحصر به فرد ارائه می شوند.

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

دانلود: FreshBooks برای iOS/iPadOS | اندروید (آزمایشی رایگان، اشتراک در دسترس از طریق خرید درون برنامه ای)

2. نرم افزار HoneyBook برای یک راه حل همه کاره آزاد

اگر شما یک فریلنسر مستقر در ایالات متحده یا کانادا هستید، HoneyBook یک راه حل همه کاره عالی است. چندین ابزار حسابداری در دسترس هست، از جمله گزینه ایجاد و ارسال فاکتور های سفارشی. همچنین می توانید یک نمای کلی از درآمد و هزینه های خود در طول سال به دست آورید.

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

علاوه بر مدیریت امور مالی، هانی بوک چندین ابزار دارد که به شما کمک می کند بهره وری خود را به عنوان یک فریلنسر افزایش دهید. به عنوان مثال، می توان تقویم گوگل را ادغام کرده و لیست کار هایی را ایجاد کرد. این برنامه همچنین با QuickBooks، Asana، Slack و چندین راه حل دیگر ادغام می شود.

قیمت هانی بوک چقدر است؟

HoneyBook دارای سه سطح اشتراک است: Starter، Essentials و Premium. با شروع، می توانید 50٪ تخفیف برای سه ماه اول در اشتراک های ماهانه دریافت کنید. برای برنامه های سالانه، 50٪ تخفیف در سال اول دریافت خواهید کرد. در زیر مقایسه ای از اشتراک های HoneyBooks وجود دارد.

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

3. نرم افزار Wave Bookkeeping برای حسابداری رایگان و فاکتورها

Wave Bookkeeping یکی از کاربر پسندترین ابزار های موجود در این لیست است و ما از این برنامه در روز های اولیه خود به عنوان یک فریلنسر بین سال‌ های 2019 تا 2020 استفاده کردیم. تنها دلیلی که استفاده از این سرویس را متوقف کردیم این بود که به کشوری نقل مکان کردیم که در آن سرویسی که وجود داشت عمل نمی کند.

شما به راحتی می توانید درآمد و هزینه های خود را اضافه کنید و صفحه اصلی به شما امکان می دهد درآمد و پرداخت های خروجی خود را برای 12 و 24 ماه گذشته مشاهده نمایید. طراحی و ارسال فاکتور ها نیز آسان است، و حتی می توانید لوگوی خود را برای اضافه کردن یک حس حرفه ای اضافه کنید.

محصولات و خدمات خود را از طریق واسط Wave Bookkeeping اضافه نموده تا صورت‌ حساب خدمات خود را آسان‌ تر نمایید. علاوه بر این، شما می توانید حساب بانکی خود را متصل  و پرداخت های آسان تر را تسهیل نمایید. یکی دیگر از ابزار های مفید، ویژگی Expense Breakdown است که به شما امکان می دهد هزینه های خود را بهتر سازماندهی کرده و تعیین کنید که آیا در یک زمینه بیش از حد هزینه می کنید یا خیر.

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

هزینه Wave Bookkeeping چقدر است؟

طرح Wave Starter کاملا رایگان است، بنابر این اگر تازه کار فریلنسینگ هستید، انتخابی عالی می باشد. می توانید پرداخت های آنلاین را بپذیرید، فاکتور های نامحدود ایجاد و تمام درآمد و هزینه های خود را اضافه کنید. اگر به ویژگی‌ های اساسی ‌تری نیاز دارید، مانند خودکار کردن یادآوری‌ های پرداخت دیر هنگام و  واردات خودکار تراکنش ‌های خود، Wave PRO  16 دلار در ماه یا 170 دلار در سال هزینه دارد.

دانلود: Wave برای iOS | Android (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

4. نرم افزار Bonsai برای حسابداری کارآمد

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

ادغام هوشمند و عمیق Bonsai به شما امکان می دهد فاکتور ها را ایجاد کرده، پرداخت ها را جمع آوری نموده، هزینه ها و زمان را پیگیری نمایید و گزارش هایی را برای فصل مالیاتی آینده ایجاد کنید. همچنین می توانید پیشنهادات را توسعه دهید و قرارداد بسازید.

با Bonsai، می توانید خدمات خود را فهرست کرده تا امکان صورتحساب کار آمد فراهم شود. برای اطمینان از اینکه همه چیز مرتب می ماند، می توانید از ویژگی های دسته بندی برنامه استفاده نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که همه مشتریان خود را در برنامه ذخیره نموده، به این معنی که می توانید به راحتی برای هر شخصی که با او کار می کنید در پایان هر پروژه فاکتور ایجاد کنید.

هزینه بونسای چقدر است؟

Bonsai دارای سه سطح قیمت گذاری است: Starter، Professional و Business. احتمالاً با Starter یا Professional به عنوان یک فریلنسر خوب خواهید بود، در حالی که افراد با شرکت ها و کارمندان بزرگتر باید حرفه ای یا تجاری را انتخاب کنند. در زیر به تفکیک گزینه های مختلف قیمت گذاری شما اشاره شده است.

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

 5. فضای کاری Fiverr برای حسابداری مقیاس پذیر و معیارهای واضح

در حال حاضر از Fiverr Workspace برای حسابداری مستقل خود استفاده می کنیم و این بهترین ابزار حسابداری است که تا به حال استفاده کرده ایم. این برنامه کاربر پسند و مقیاس پذیر می باشد و از چندین ارز نیز پشتیبانی می کند. می توانید یک نمای کلی ساده از تمام سود ها و هزینه های خود در هر دو سال جاری و گذشته به دست آورید. علاوه بر این، می توانید به درآمد و پرداخت های خروجی خود برای دوره های سفارشی نگاه کنید

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

بهترین نرم افزارهای حسابداری برای مشاغل کوچک

Fiverr Workspace به شما امکان می دهد مشتریان خود را اضافه کنید و هنگام ارسال فاکتور های ماهانه به راحتی از لیست مخاطبین خود انتخاب نمایید. همچنین می ‌توان پرداخت‌ های عقب افتاده را پیگیری کرده و در صورت لزوم یادآوری ‌هایی را برای مشتریان ارسال کرد. اگر به دنبال افزایش درآمد خود هستید، می ‌توانید اهدافی را نیز تعیین نمایید که با نزدیک ‌تر شدن به عدد جادویی، با نوار پیشرفت در صفحه اصلی شما ظاهر می ‌شوند.

در Fiverr Workspace، می ‌توانید اشتراک‌ ها را ردیابیکرده، پیشنهادات ایجاد کنید، مراقب زمان خود باشید و موارد دیگر. این پلتفرم با PayPal و Stripe ادغام می شود، به این معنی که می توانید با کمترین سر و صدا پول دریافت نمایید. اگر به دنبال پروژه‌ های با درآمد بالاتر هستید، این وب‌ سایت‌ ها را برای یافتن مشاغل فنی آزاد با درآمد خوب در نظر بگیرید.

هزینه فضای کاری Fiverr چقدر است؟

با نسخه رایگان Fiverr Workspace، می توانید پرداخت ها را یکپارچه کنید و قرارداد های مشتری آماده برای استفاده ارسال نمایید. اگر تصمیم به ارتقاء به نامحدود دارید، می ‌توان قرارداد های خود را ویرایش نمود و به مجموعه گسترده ‌تری از تحلیل ‌های تجاری دسترسی داشته باشید. همچنین اگر مشکلی پیش بیاید، پشتیبانی اولویتی دریافت خواهید کرد. هزینه نامحدود 24 دلار در ماه و 216 دلار در سال اگر ترجیح می دهید سالانه پرداخت کنید.

 از کدام ابزار حسابداری باید به عنوان یک فریلنسر یا صاحب مشاغل کوچک استفاده کنم؟

شما باید یک ابزار حسابداری را انتخاب کنید که در منطقه شما موجود است و از ارز شما پشتیبانی می کند. اگر در ایالات متحده هستید، نباید مشکلی داشته باشید، اما اگر در جای دیگری مستقر هستید، ممکن است اوضاع دشوار تر باشد – به عنوان مثال، در یک کشور اروپایی که از یورو، فرانک سوئیس یا پوند انگلیس استفاده نمی کند.

اگر یک فریلنسر جدید هستید، لازم نیست زیاد نگران ویژگی های پیچیده باشید. تا زمانی که ابزار شما به شما امکان می دهد درآمد و هزینه ها را ردیابی کنید و در حالت ایده آل، فاکتورها را ارسال نمایید، خوب هستید. اما اگر بیشتر صاحب کسب‌ و کار هستید، به دنبال ویژگی ‌های دیگری باشید که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید – به خصوص اگر کارمند دارید.

 

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT