اندازه استیکر برای چاپ

7 اندازه استیکر برای چاپ (نمودار اندازه استیکر)

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر به دنبال کسب درآمد از خلاقیت خود به صورت آنلاین با فروش استیکر های سفارشی هستید یا صرفاً در مورد اندازه مناسب استیکر برای استفاده شخصی فکر می کنید، این راهنما برای شما مناسب است.

انتخاب اندازه ایده‌آل استیکر می ‌تواند طرح‌ های شما را بالا ببرد و آن ‌ها را برای استفاده مورد نظرشان جذاب‌ تر و مناسب ‌تر کند. اندازه مناسب می تواند جزئیات طرح شما را برجسته و اطمینان حاصل کند که هر عنصر به وضوح قابل مشاهده و قابل درک است. چه در حال ایجاد استیکر برای برندینگ، چه برچسب برای بسته ‌بندی محصول یا بیان شخصی باشید، در اینجا محبوب‌ ترین اندازه‌ های استیکر وجود دارد که به شما کمک می ‌کند بهترین انتخاب را داشته باشید.

7 اندازه استیکر محبوب برای چاپ

وقتی نوبت به استیکر ها می رسد، اندازه اهمیت دارد. انتخاب اندازه نامناسب برای چاپ می تواند منجر به تغییر شکل یا پیکسلی طرح شود که می تواند به طور قابل توجهی بر نمایش کلی تأثیر بگذارد. برای جلوگیری از این امر، مهم است که اندازه های مختلف برچسب موجود و نحوه استفاده از آنها برای اهداف مختلف را درک کنید.

اندازه استیکر مستطیلی (2×3.5 اینچ)

اندازه استیکر مستطیلی2×3.5 اینچ، که اغلب به عنوان اندازه استاندارد برچسب شناخته می گردد، یک گزینه همه کاره مناسب برای استفاده های مختلف است.

ابعاد آن شبیه به کارت ویزیت است که آن را به یک انتخاب عالی برای برنامه های کاربردی مرتبط با تجارت تبدیل می کند. این برچسب ها روی بسته بندی محصول و همچنین برای اهداف برچسب گذاری، بازاریابی یا برند سازی به خوبی کار می کنند. با این اندازه، شما همچنین می توانید برچسب های سفارشی را برای اهداف شخصی مانند برچسب گذاری سفارشی یا تزئین لپ تاپ و نوت بوک ایجاد کنید.

اندازه جمع و جور آن تضمین می کند که طرح شما بدون بزرگ بودن برجسته باقی می ماند و آن را به انتخابی محبوب در میان طراحان تبدیل می کند.

استیکر های سه بعدی از پیش طراحی شده را در اینجا پیدا کرده، آنها را مطابق میل خود سفارشی نمایید، یا با استفاده از کتابخانه مدل ها و عناصر سه بعدی ما، از ابتدا برچسب های خود را ایجاد کنید.

اندازه استیکر مربع (3×3، 5×5 اینچ)

استیکر های مربعی سطح بزرگ تری را به شما ارائه می دهند و آنها را به انتخابی ایده آل برای طرح هایی تبدیل می کند که به جزئیات بیشتری نیاز دارند، مانند برچسب عکس یا آثار هنری پیچیده.

اگر به دنبال ارائه یک جایزه خوب برای مشتریان خود هستید، این برچسب ها را به صورت عمده برای هدایا چاپ کنید. برچسب ‌های بزرگ ‌تر 5×5 اینچی برای تزئین لپ‌ تاپ و سپر خودرو کاملاً مناسب هستند در حالی که برچسب ‌های مربعی کوچک ‌تر 3×3 اینچی کاملاً روی قاب‌ ها و بطری‌ های تلفن قرار می ‌گیرند.

اندازه استیکر دایره بزرگ (3×3، 5×5 اینچ)

این برگردان برجسته برای افزودن شخصیت به کلاه ایمنی موتورسیکلت یا به عنوان استیکر ماشین فوق العاده است. آنها همچنین هدایای فوق العاده ای می سازند که برای ایجاد طرح های جهانی مانند برچسب های ایموجی عالی می باشد.

اندازه سفارشی به خوبی به برچسب های وینیل سفید، محبوب برای تزئین لوازم خانگی مانند یخچال و ماشین لباسشویی، کمک می کند. توجه به این نکته مهم است که استیکر های وینیل دوام بیشتری نسبت به برچسب ‌های چاپ شده روی کاغذ برچسب دارند، و برای استفاده در فضای باز یا روی سطوحی که ممکن است نیاز به شستشو یا تمیز کردن داشته باشند، عالی هستند.

برچسب دایره کوچک (1×1، 2×2 اینچ)

استیکر های دایره‌ای کوچک با قطر ۱ تا ۲ اینچ، افزودنی عالی برای قاب گوشی، تبلت و لپ ‌تاپ است.

با توجه به اندازه جمع و جور آنها، چاپ فله نه تنها امکان پذیر است، بلکه مقرون به صرفه است و به شما امکان می دهد ورق های برچسب متنوعی ایجاد کنید. برای یک گزینه مقرون به صرفه تر، برچسب های رول را در نظر بگیرید که برای بسته بندی محصول یا کارت های تبریک شما ایده آل هستند.

برای ارائه یک چشم انداز اندازه دنیای واقعی، یک استیکر دایره ای 1 اینچی تقریباً به اندازه یک چهارم است، در حالی که یک برچسب 2 اینچی برابر با اندازه یک کوکی Oreo می باشد.

اندازه استیکر بیضی (2×1.5، 3×2 اینچ)

استیکر های بیضی شکل با اندازه های x21.5 و 2×3 اینچ بیشتر در فنجان های قهوه آماده یافت می شوند. آنها همچنین به عنوان یک افزودنی دوستانه برای انواع بسته بندی مواد غذایی عمل می کنند.

شکل و اندازه آنها را به انتخابی برجسته برای تزئین نمونه های رایگان محصول شما تبدیل می کند. کارآمدترین راه برای چاپ این برچسب ‌ها از طریق برچسب‌ های رول است که می ‌توانند به راحتی صد ها برچسب را در خود جای دهند و از یک راه حل برندسازی ثابت و مقرون به صرفه اطمینان حاصل کنند.

اندازه برچسب سپر (3×11.5 اینچ)

استیکر های سپر، که در درجه اول 11.5 در 3 اینچ هستند، راهی قابل مشاهده برای بیان شوخ طبعی و به اشتراک گذاشتن نقل قول‌ها یا پیام‌های پشت خودرو می باشند.

انتخاب اندازه سفارشی صحیح حیاتی است. خیلی بزرگ هست و ممکن است عکس برگردان مناسب نباشد، خیلی کوچک باشد و پیام شما خوانده نشود. در حالی که سایزهای دیگر ممکن است پرطرفدار باشند، به خاطر داشته باشید که شکل مستطیلی به ویژه برای وسایل نقلیه با فضای سپر باریک، مناسب ترین شکل می باشد.

اندازه استیکر سفارشی

اندازه کاملاً به شما بستگی دارد، و اجازه می دهد طرحی را که واقعاً نشان دهنده نام تجاری یا پیام شما باشد. چه یک شکل منحصر به فرد یا یک بعد خاص بخواهید، استیکر های سفارشی می توانند مطابق با نیازهای شما طراحی شوند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که یک طراحی بیش از حد پیچیده ممکن است در مقیاس کوچکتر واضح یا تاثیر گذار نباشد. طرح خود را عاقلانه برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که در اندازه انتخابی شما موثر است. برچسب‌ های سفارشی ابزاری فوق‌العاده برای بازاریابی، پروژه‌ های شخصی یا صرفاً افزودن حس شخصی به وسایل شما هستند.

بهترین مواد برای چاپ استیکر

مواد استفاده شده نقش مهمی در تعیین کیفیت و دوام آن دارد. در اینجا برخی از بهترین مواد برای چاپ استیکر آورده شده است:

وینیل: این یک ماده بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا است که برای استفاده در فضای باز مناسب است.

کاغذ: گزینه ای مقرون به صرفه برای استفاده در داخل ساختمان، اما نه به اندازه وینیل ماندگاری.

فیلم شفاف: ایده آل برای افزودن ظاهری شیک و مدرن به استیکرهای شما، این ماده در برابر آب و هوا نیز مقاوم است.

فیلم کروم یا متالیک: این مواد دارای یک روکش براق منحصر به فرد هستند که عنصری چشم نواز به برچسب های شما اضافه می کند.

چسب با چسبندگی بالا: این نوع چسب برای برچسب هایی که باید برای مدت طولانی در جای خود بمانند، مانند برچسب ضربه گیر مناسب است.

چسب کم چسب: برای استیکر های موقت یا به راحتی قابل جدا شدن، این نوع چسب بهترین انتخاب است.

گزینه های چاپ استیکر سفارشی

علاوه بر انتخاب اندازه و متریال، گزینه های چاپ مختلفی نیز برای استیکر های سفارشی موجود است. این شامل:

برش قالب: این تکنیک به شکل‌ها و طرح‌های منحصر به‌ فردی اجازه می ‌دهد که با برش معمولی به دست نمی‌ آیند.

چاپ جوهر سفید: ایده آل برای چاپ بر روی مواد شفاف یا تیره، جوهر سفید تضمین می کند که طرح شما برجسته و قابل مشاهده است.

مهر و موم فویل: با مهر زدن فویل در رنگ‌ های متالیک مختلف، ظرافت و درخشندگی را به استیکر های خود اضافه کنید.

پوشش نقطه ای UV: این تکنیک برای جذابیت بصری بیشتر، یک بافت براق و برجسته به قسمت های خاصی از طراحی برچسب اضافه می کند.

برای ایجاد استیکرهای خود آماده هستید؟

اگر قصد دارید یک کسب و کار استیکر راه اندازی کنید یا صرفاً می خواهید استیکر های سفارشی برای استفاده شخصی ایجاد کنید، نیازی به شروع طراحی از ابتدا ندارید، به سادگی مجموعه گسترده ما را مرور نمایید و عناصر را روی طرح خود بکشید و رها کنید. متریال را شخصی سازی کرده، طرح های مختلف را ترکیب و مطابقت دهید و استیکر های خود را با عناصر سه بعدی زنده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT