خرید عمده از سایت خارجی

خرید عمده از سایت خارجی | معرفی هفت سایت امن و معتبر برای خرید آنلاین کالا

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر به دنبال یک معامله خوب هستید، خرید کالا های برگشتی ارزش بررسی را دارند. در این مقاله به معرفی خرید عمده از سایت خارجی و هفت سایت امن و معتبر برای خرید آنلاین کالاهای برگشتی را معرفی می‌کنیم.

خرید عمده از سایت خارجی

آیا ایده خرید اقلام به قیمت دلار، بدون دانستن سالم بودن و کارکردن آنها برای شما جالب است؟ آیا می توانید در یک معامله از اطمینان کیفی، چشم پوشی کنید؟ اگر پاسخ شما «بله» است، ممکن است بخواهید نگاهی به خرید کالا های برگشتی بیندازید.

پالت های برگشتی چیست؟

پالت های برگشتی به مردم اجازه می‌دهند تا پالت کالا را در دست بگیرند، با این اخطار که نمی‌دانید چرا اقلام در وهله اول بازگردانده شده‌اند. آنها ممکن است آسیب دیده باشند یا کاملاً سالم باشند. شما فقط زمانی مطمئن خواهید شد که آنها را باز کرده و خودتان امتحان کنید. می توانید از فرصت استفاده کرده و از یک معامله عالی لذت ببرید.

اگر فضای اسرارآمیز و چشم انداز این نوع معامله برای شما جذاب است، بیایید به برخی از بهترین سایت ها نگاه کنیم.

خرید کالا از Liquidation.com

خرید عمده از سایت خارجی

خرید عمده از سایت خارجی

Liquidation.com به شما امکان می‌دهد کالاهای مصرفی و مازاد تجاری را خریداری کنید. بسته های معاملاتی مختلفی را از آمازون و سایر شرکت ها ارائه می دهد و می توانید با جعبه، پالت یا کامیون خرید کنید. فروش معمولاً از طریق حراج انجام می شود، بنابراین شما برای آنچه می خواهید پیشنهاد می دهید و بالاترین پیشنهاد آن پالت را دریافت می کند.

می‌توانید پالت هایی را با کالاهایی در دسته های پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و موارد دیگر پیدا کنید. البته توجه کنید، این بدان معنا نیست که هر کالایی که دریافت می کنید ۱۰۰٪ با دسته اصلی مطابقت دارد. برای مثال، اگر یک پالت لوازم الکترونیکی بخرید، ممکن است برخی از وسایل خانه و پوشاک نیز به دست شما برسد و بالعکس.

خرید کالا از BULQ

خرید عمده از سایت خارجی

خرید عمده از سایت خارجی

BULQ یک مرکز است که اشیائی از آمازون و سایر شرکت ها در دسترس دارد و اقلام یا از طریق قیمت تعیین شده یا یک حراج 48 ساعته به فروش می‌رسند. از طریق آمازون، اقلام بازگشتی زیادی را دریافت می کند و بیشتر هزینه را به آنها پرداخت میکند. پالت های برگشتی راهی عالی برای کسب درآمد از کالاهایی هستند که به احتمال زیاد دست نخورده باقی مانده‌اند.

استفاده از وبسایت بسیار راحت است زیرا می توانید مطابق آنچه می خواهید مرور کنید. بخشی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد اقلام را بر اساس دسته بندی مرور کنید و بخش دیگری برای، مانند موارد جدید، بازگردانده نشده، استفاده شده و کارکرده وجود دارد. همچنین یک بخش جدید اضافه شده است که به شما امکان می دهد بین پالت ها و کیس ها انتخاب کنید.

خرید کالا از Direct liquidation

خرید عمده از سایت خارجی

خرید عمده از سایت خارجی

DirectLiquidation کالاهای مازادی را ارائه می دهد که از قفسه کشی، بازگشت مشتری و کالاهای مرمت شده تشکیل شده است. شما می توانید کالاها را با جعبه، پالت یا کامیون خریداری کنید. اقلام معمولاً از طریق حراج به فروش می رسند و می توانید از طریق کارت اعتباری پرداخت کنید.

شما می توانید بر اساس بخش خرید کنید و همچنین بخش های جداگانه ای برای خریداران و فروشندگان وجود دارد. شرکت های برجسته این پلتفرم شامل نام های بزرگی مانند Walmart، Lenovo و Lowe’s است. این لیست برجسته دارای نام های بزرگتری مانند Mattel، Nintendo، Apple، Samsung و Fisher-Price نیز می‌باشد.

خرید کالا از 888 lots

خرید عمده از سایت خارجی

خرید عمده از سایت خارجی

888 Lots یک وبسایت با پیمایش آسان ارائه می دهد، که در آن همه چیز به دسته ها تقسیم می شود. شما می توانید اقلام با قیمت ثابت را پیدا کنید و کالاها را بر اساس اندازه بسته بندی کنید – کوچک، متوسط ​​و بزرگ.

اگر به دنبال خرید پالت آمازون هستید، قبل از تصمیم گیری برای خرید، به تعداد زیادی اطلاعات مفید دسترسی خواهید داشت. 888 Lots به شما امکان می دهد برخی از تصاویر محصول و رتبه فروش آمازون، وضعیت اقلام و توضیحات آنها و چند مورد دیگر را مشاهده کنید. شما همچنین قیمت تخمینی کالا را دریافت می کنید.

اگرچه این پلتفرم حراجی را با قیمت های ثابت انجام نمی‌دهد، اما فضا برای مذاکره با فروشندگان نیز وجود دارد.

خرید کالا از BlueLots

خرید عمده از سایت خارجی

خرید عمده از سایت خارجی

BlueLots یک بازار تجاری است که به شما امکان می دهد کالاهای مازار را خریداری کنید. می‌توانید با تامین کنندگان عمده فروشی و بسته بندی ارتباط برقرار کنید و موجودی اضافی را که ارائه می‌کنند خریداری کنید. خرید از طریق مزایده انجام می شود.

اگر یکی از اشیای موجود در حراج را دوست دارید، می توانید اطلاعاتی را که همراه آن است بررسی کنید و مطمئن شوید که برای شما مناسب است. این پلتفرم قیمت خرده فروشی اقلام، تعداد واحدهایی که دریافت می‌کنید، و وضعیت آنها را به همراه مانیفست موجودی نشان می‌دهد که جزئیات موجود در جعبه را نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید ببینید که چند کارتن دریافت خواهید کرد.

خرید کالا از B-Stock

خرید عمده از سایت خارجی

خرید عمده از سایت خارجی

B-stock حراج ها را اجرا می کند و اطلاعات کاملی را در مورد آنچه که با خرید دریافت می کنید به شما ارائه می دهد. به محض اینکه حراجی را برای شرکت در آن انتخاب می‌کنید، می‌توانید کمیت و کیفیت اقلامی را که برای آنها پیشنهاد می‌دهید، مشاهده کنید که در یک مانیفست به تفصیل آمده است. می‌توانید کالاها را از بازارهای زیادی مانند آمازون، تارگت، والمارت، کاستکو و غیره دریافت کنید.

وبسایت B-stock کاربر پسند است و حرکت در آن آسان است. بخش خاصی وجود دارد که بر توضیح نحوه انجام فرآیند تمرکز دارد. ماهیت آن، اینگونه است که شما پس از برنده شدن در حراج، موارد خود را مرور می کنید، پیشنهاد می دهید و دریافت می کنید.

خرید کالا از BoxFox

خرید عمده از سایت خارجی

خرید عمده از سایت خارجی

بازار BoxFox فقط مواردی را ارائه می دهد که کاملاً جدید هستند. این بدان معناست که شما اقلام مرجوعی نمی‌خرید، بلکه کالاهای مازاد را خریداری می‌کنید.

هر پالت با قیمت ثابتی عرضه می‌شود و در طول حراج، بسته به میزانی که از آن می‌خواهید، می‌توانید قیمت را پایین تر یا بالاتر ببرید. هنگامی که تصمیم گرفتید وارد یک مناقصه شوید، می توانید تصاویر محصول، ارزش بازار و رتبه بندی ها را در میان داده های دیگر مشاهده کنید و اطمینان حاصل کنید که می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

هدف این پلتفرم این است که به شما اطمینان دهد از استفاده با آن تجربه مثبتی کسب خواهید کرد، بنابراین اگر موارد اشتباهی نسبت به مواردی که میخواستید دریافت کنید، بازپرداخت دریافت خواهید کرد. این کار به راحتی انجام می شود زیرا پول شما تا زمانی که سفارش خود را دریافت کنید دست نخورده باقی می‌ماند.

آیا این پالت ها ارزش ریسک کردن را دارد؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا خرید کالا به صورت عمده منطقی است. خرید به این شیوه ارزان تر و سریع تر است. شما میتوانید در مورد قیمت چانه بزنید و حاشیه سود زیادی را دریافت کنید. اما اگر فروشنده نیستید و قصد پر کردن قفسه ها را ندارید، آیا همین امر صدق می کند؟

اگر شما فردی هستید که قصد خرید شخصی را دارد، آیا ارزش آن را دارد که به پالت های عمده فروشی و مرجوعی روی بیاورید؟ بله. لازم نیست بزرگ ترین پالت موجود یا گران ترین پالت را تهیه کنید، اما اگر می‌توانید آن را تهیه کنید و فضای لازم برای مرتب کردن آن را دارید، چرا آن را بررسی نمی‌کنید؟

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT