استخدام متخصص بلاک چین

استخدام متخصص بلاک چین و ارزهای دیجیتال توسط فروشگاه وال مارت (Walmart)

زمان مطالعه 2 دقیقه

فروشگاه بزرگ و غول تجاری وال مارت (Walmart) به دنبال استخدام متخصص بلاک چین و ارزهای دیجیتال  (Cryptocurrencies) می باشد. این خبر نیز افزایش قیمت بیت کوین را به همراه داشت و آن را به سطح 48,000 دلار رساند.

استخدام متخصص بلاک چین توسط فروشگاه وال مارت (Walmart)

والمارت یا وول مارت، بزرگترین کارفرمای خصوصی در ایالات متحده آمریکا، یک موقعیت شغلی برای رمز ارزها و محصولات مرتبط با بلاکچین ارائه داد.

این موضوع سبب شد تا در ساعت 2:47 به وقت UTC در صرافی بیت استمپ، پس از این که قیمت در روز یکشنبه یک عقب نشینی را تجربه کرد، امروز دوباره سطح 48,000 دلار را لمس کند.

طبق توضیحات این موقعیت شغلی، والمارت به دنبال استخدام کسی است که به مقوله ارزهای دیجیتال علاقه مند است تا از این راه بتوانند استراتژی های این غول تجاری در ارتباط با رمز ارزها را گسترش دهند.

این استخدام جدید، می بایست در فضای رمز ارزها سرمایه گذاری کند و مشارکت های در این خصوص را برای والمارت به ثمر آورد.

وال مارت مدتی است که در حال آزمایش بلاکچین است. تکنولوژی که برای سال ها، پشتوانه بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال می باشد.

در اواخر ماه میلادی گذشته (جولای) رقیب تجاری والمارت یعنی آمازون هم یک آگهی استخدام مشابه منتشر کرده بود که همین موضوع، حدس و گمان های زیادی را در خصوص برنامه های آینده این کمپانی برای صنعت رمز ازز ها را، در بر داشت.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، شایعاتی درباره این غول اینترنتی وجود داشت که در حال آماده شدن برای پذیرش  BTC و تعدادی کوین دیگر، می باشد. اما زمان زیادی نگذشت که این شایعه ها تکذیب شد.

در سال 2019، شرکت والمارت درخواست راه اندازی یک استیبل کوین در آمریکا را ثبت کرد. کوینی که به نفع خانوارهای کم درآمد است و به خدمات بانکی، دسترسی مناسبی ندارند.

این فرم ثبت شده، نشان می دهد که این غول تجاری، به نظر قصد دارد با کوین اختصاصی خود پا به عرصه کریپتو بگذارد و این کار را به پذیرفتن سایر رمز ارزهای حاضر، ترجیح می دهد.

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT