ارسال حواله سوئیفت با استفاده از خدمات اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

حواله ارزی سوئیفت  (SWIFT)

حواله ارزی سوئیفت یکی از امن‌ترین سیستم‌های انتقال پول به خارج از کشور است که توسط یک موسسه‌ی تعاونی غیرانتفاعی اداره می‌شود. اول پرداخت با توجه به نیاز افراد در داخل کشور به راه‌های مختلف برای انتقال پول به خارج از کشور این سرویس را هم در دسته خدمات خود قرار داده است. البته این سرویس مدت‌ها است که در کشور ما توسط مراجعی به افراد ارائه می‌شوند، اما محدودیت‌هایی در استفاده از آن وجود دارد. این مراکز عموماً حواله‌هایی با مبالغ کم‌تر از ۵۰۰۰ دلار را انجام نمی‌دهند و شما برای انجام حواله‌های خرد با مشکل روبرو می‌شوید.

مجموعه ما همواره در تلاش است تا خدماتی متمایز به مشتریان ارائه بدهد و سرویس‌هایی را راه‌اندازی کند که پیش از این در دسترس هموطنان قرار نداشته‌اند. در همین راستا شما می‌توانید حواله‌های خود را با هر مبلغی که دوست دارید در وب‌سایت اول پرداخت به ثبت برسانید و با پرداخت کم‌ترین کارمزد حتی حواله‌های خرد را هم از این طریق انجام بدهید.

صدور حواله‌ ارزی Swift

سیستم SWIFT با توجه به نمایندگان متعدد در سراسر دنیا و همچنین با استفاده از سیستم بسیار پیشرفته و مطمئنی که دارد، امکان انتقال امن پول از هر کشور به کشوری دیگر را فراهم کرده است. اول پرداخت هم این امکان را به وجود آورده تا مشتریان عزیز بتوانند از این پس بدون هیچ دغدغه‌ای حواله‌های ارزی خود با هر مبلغ را از این مرجع امن و قابل اطمینان بین‌المللی به انجام برسانند.

ثبت سفارش سوئیفت در اول پرداخت

برای ثبت سفارش صدور حواله‌ ارزی سوئیفت لازم است از سوئیفت کد حسابی که می‌خواهید وجه درخواستی شما به آن منتقل شود، اطلاع داشته باشید. سوئیفت کد یک کد ۸ تا ۱۱ بخشی است که از عدد و حروف تشکیل شده است. هر بخش از این کد به اطلاعات خاصی از حساب بانکی مربوط است و برای انتقال پول به حساب، فقط وارد کردن ۸ بخش ابتدایی این کد کفایت می‌کند و اطلاعات ۳ بخش آخر اختیاری است.

مدت زمان انجام سفارش سوئیفت تویط مجموعه اول پرداخت

همکاران ما می‌توانند با دانستن این کد و یک سری اطلاعات پایه، حواله بانکی شما را در زمانی کوتاه صادر کنند. مبلغ مورد انتقال به خارج از کشور پس از انجام حواله با طی کردن فرایندی ۳ تا ۵ روزه، که به سیستم سوئیفت مربوط می‌شود، به حساب مقصد واریز خواهد شد.

سوئیفت
سوئیفت

 

مزایای سوئیفت

سوئیفت سیستمی است که تمام اصول نقل و انتقالات بانکی در آن رعایت شده و عملیات آن از طریق اتصال دو رایانه‌ در بانک‌های مختلف با هم صورت می‌پذیرد. اطلاعات حواله ارزی به صورت کدهای رمزگذاری شده انتقال می‌یابند و تا رسیدن به رایانه مقصد قابل بازخوانی نیستند. همچنین سیستم سوئیفت استاندارد بسیار بالایی دارد و تا به حال هیچ موردی از عدم کارایی سیستم یا بروز اشتباه در آن مشاهده نشده است.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT