انتقال از طریق wise (وایز)

انتقال از طریق wise (وایز)

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر شما نیاز به ارسال پول برای اعضای خانواده به خارج از کشور، پرداخت هزینه خدمات بین المللی، دریافت درآمد ارزیِ فریلنسری یا سرمایه گذاری در دارایی‌های خارجی دارید، داشتن یک گزینه قابل اعتماد، کارآمد و سریع برای این موارد بسیار مهم است. شرکت WISE (که قبلاً TransferWise نامیده می‌شد)، شرکتی فین تک است که انقلابی در انتقال پول بین المللی ایجاد کرده است. در این پست به انتقال از طریق wise (وایز) می پردازیم.

انتقال از طریق wise (وایز)

انتقال از طریق wise (وایز)

WISE یک شرکت فناوری مالی مستقر در لندن است که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد. Wise که قبلاً به عنوان Transferwise شناخته می‌شد، یک راه حل آسان و مقرون به صرفه برای ارسال پول در سراسر جهان ارائه می‌دهد. این پلتفرم آنلاین به کاربران این امکان را می‌دهد که یک حساب چند ارزی باز کنند. شما می‌توانید در این حساب سرمایه گذاری، دریافت و ارسال کنید و به ۴۰ ارز مختلف دسترسی داشته باشید. وایز، راه حلی برای کمک به ارسال و دریافت پرداخت‌های بین المللی بسیار آسان است. هنگامی که وارد حساب Wise خود می‌شوید، می توانید به لیستی از بیش از ۱۴۰ کشور دسترسی داشته باشید که می‌توانید پول ارسال کنید. یکی از ویژگی‌های برتر Wise این است که می‌توانید از حساب Wise به یک حساب بانکی معمولی هم پول بفرستید، نقل و انتقالات لزوماً نباید Wise to Wise باشد.

فروش دلار وایز

چه کسی به یک حساب کاربری Wise نیاز دارد؟

هر کسی که نیاز به انتقال پول به یک حساب بانکی بین‌المللی دارد، می‌تواند در وایز حساب باز کند. برای مثال فریلنسرهایی که برای دریافت درآمد ارزی نیاز به حساب بین‌المللی دارند می‌توانند در صورت داشتن وایز درآمد خود را دریافت کنند. و یا دانشجویانی که در کشور خارجی مشغول تحصیل هستند برای دریافت ارز از طرف خانواده‌شان می‌توانند از خدمات وایز بهره ببرند. وایز ارزان‌ترین و سریع‌ترین خدمات انتقال پول را ارائه می‌دهد.

امنیت وایز

روش اعتبار سنجی کاربران در شبکه مالی وایز همانند روش­های مورد تایید هویت در سیستم بانک­های جهانی است. وایز به شدت در رعایت موارد امنیتی جدی است و چند لایه محافظتی برای حساب‌های خوب قرار داده است:

تیم اختصاصی ضد کلاهبرداری:

کارشناسان امنیت وایز ۲۴ ساعته در حال نظارت هستند تا حساب و پول کاربران را در برابر پیچیده ترین کلاهبرداری محافظت کنند.

اعلان‌های همیشه فعال:

هر بار که با فعالیتی با کارت یا حساب وایز خود انجام دهید، اعلان‌های فوری بر موبایل خود دریافت خواهید کرد.

تراکنش‌های فوق‌العاده ایمن:

وایز از احراز هویت دو عاملی برای محافظت از حساب و تراکنش‌های شما استفاده می‌کند. این بدان معناست که شما و فقط شخص شما می‌توانید به پول خود برسید.

حفاظت از اطلاعات:

وایز متعهد به حفظ امنیت اطلاعات شخصی شماست و در نحوه جمع‌آوری، پردازش و ذخیره آن‌ها شفاف عمل می‌کند.

گزارش آسیب پذیری‌ها:

تیم امنیتی wise یک برنامه پاداش باگ را از طریق BugCrowd اجرا می‌کند. اگر آسیب پذیری امنیتی پیدا کردید، می‌توانید آن را گزارش دهید.

۷/۲۴ احساس امنیت کنید:

تیم عملیات امنیتی wise دائماً هرگونه ناهنجاری را زیر نظر دارد و با به روزترین تکنولوژی روز دنیا از اطلاعات و پول شما محافظت می‌کند. آنها اسکن‌های آسیب‌پذیری منظمی را اجرا می‌کنند و از حسابرسان مستقل برای آزمایش‌های نفوذ داخلی و خارجی و سایر بررسی‌های امنیتی استفاده می‌کنند.

روش‌ها و گزینه‌های انتقال wise

وایز چند راه برای انتقال پول ارائه می‌دهد. در اینجا به طور خلاصه‌ نگاهی به گزینه‌ها و محدودیت‌ها می‌اندازیم:

کانال‌های ارسال: از طریق وب سایت Wise و اپلیکیشن.

گزینه‌های پرداخت: حساب بانکی (ACH، سوییفت یا انتقال بانکی)، کارت نقدی، کارت اعتباری، Apple Pay یا Google Pay.

گزینه‌های دریافت پول: حساب بانکی و کارت wise که با آن می‌توان هم پول را خرج کرد و هم از دستگاه‌های عابر بانکی پول نقد دریافت کرد.

محدودیت‌های انتقال: حداقل‌ها بسته به مقصد متفاوت است، اما برای اکثر کشورها، معادل ۱ دلار است. حداکثر انتقال یا برداشت پول به صورت روزانه ۱۵۰۰۰ دلار از طریق ACH است و ۱.۶ میلیون دلار به ازای هر انتقال بین‌المللی در صورت تامین مالی با حواله بانکی است.

ویژگی و امکانات Wise

کارت اعتباری
اگر حساب Wise دارید، می‌توانید برای کارت اعتباری Wise ثبت نام کنید، که در بسیاری از کشورها قابل استفاده است، اما نه در همه کشورها. کارت یک بار هزینه ۹ دلاری برای صدور دارد. شما هر ماه می‌توانید دو برداشت از ATM تا سقف ۱۰۰ دلار در هر ماه و بدون پرداخت کارمزد انجام دهید. پس از آن، هزینه هر برداشت ۱.۵ دلار است. برای هر برداشت بالای ۱۰۰ دلار،۲ درصد کارمزد دریافت می‌شود.

از این کارت می‌توان برای پرداخت‌های آنلاین و تراکنش‌های Apple Pay و Google Pay نیز استفاده شود.

حساب چند ارزی
این حساب به صورت رایگان به شما امکان ارسال، نگهداری و دریافت پول با قابلیت تبدیل به چند نوع ارز شاخص را می‌دهد.

انتقال و مبادلات مالی بزرگ
اگر مبلغ زیادی پول (بیش از ۱۰۰۰۰۰ پوند به ازای هر تراکنش) را در یک زمان یا چند بار در ماه ارسال کنید wise کارمزد بسیار کمی را دریافت می‌کند.

سرمایه گذاری در wise
از طریق برنامه Wise Assets، می‌توانید از حساب Wise خود در صندوق شاخص سهام جهانی «iShares» سرمایه‌گذاری کنید. سرمایه‌گذاری‌های آن شامل سهام اپل، مایکروسافت و تسلا است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT