ارسال پول بین المللی

بهترین راه برای ارسال پول بین المللی

زمان مطالعه 16 دقیقه

ارسال پول در سطح بین المللی قبلاً یک دردسر بود. امروزه روش های کم هزینه و کارآمد زیادی برای انتقال بین المللی وجود دارد. شما مجبور نیستید از طریق بانک خود پول ارسال کنید یا یک پاکت پول نقد ارسال کنید – بهترین خدمات انتقال پول وجوه شما را ایمن نگه می دارد و کارمزدهای پایینی را دریافت می کند.

شارژ حساب پی پال

چه به دنبال کمترین هزینه ها یا مطمئن ترین گزینه برای یک تجارت باشید، یکی از این شرکت ها ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

انتخاب های برتر ما برای بهترین روش های ارسال پول بین المللی

  • Wise – بهترین برای هزینه های کم
  • PayPal– بهترین برای انتقال پول همتا به همتا
  • Western Union – بهترین برای در دسترس بودن
  • MoneyGram – بهترین برای نقل و انتقالات نقدی
  • OFX – بهترین برای مقادیر زیاد پول
  • WorldRemit – بهترین گزینه موبایل
  • XE – بهترین برای نقل و انتقالات تجاری

هنگام ارسال حواله پول، ایمنی اطلاعات خود را در اولویت قرار دهید

از خود در برابر تهدید سرقت هویت محافظت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی وضعیت خود در زیر کلیک کنید.

عکس

بهترین روش های ارسال پول در سطح بین المللی بررسی شد

عکس

بهترین برای هزینه های کم: Wise

مزایا

+ انتقال سریع بدهی و کارت اعتباری

+ بدون نرخ نشانه گذاری

+ هزینه کمتر نسبت به سایر گزینه ها

معایب

– حواله ها فقط به اکانت های بانکی امکان پذیر است

– بدون امکان تحویل نقدی یا تحویل

چرا آن را انتخاب کردیم: Wise نقل و انتقالات بین المللی سریع را با هزینه های اولیه پایین ارائه می دهد. نرخ ارز آن رقابتی است و می تواند نقل و انتقالات بین 70 کشور را تسهیل کند.

Wise، که قبلا TransferWise نام داشت، یک شرکت فناوری مالی است که خدمات خود را به عنوان “بانکداری بدون مرز” به بازار عرضه می کند. می‌توانید به سرعت از طریق این پلتفرم وجوه را انتقال دهید، حتی اگر گیرنده شما اکانت Wise نداشته باشد (اما باید جزئیات بانکی او را ارائه دهید). این گزینه‌های پرداخت مختلفی را ارائه می‌کند: انتقال کارت اعتباری و نقدی، حواله‌های سیمی، انتقال‌های ACH و SWIFT، Apple Pay و Google Pay.

نقل و انتقالات بانکی از طریق Wise کمی کندتر از سایر ارائه دهندگان است و ممکن است تا یک هفته طول بکشد. با این حال، انتقال کارت اعتباری و نقدی Wise عملاً فوری است (به طور متوسط ​​در عرض سه دقیقه). می توانید به صورت آنلاین از طریق وب سایت شرکت یا اپلیکیشن موبایل انتقال دهید. وایز همچنین دارای یک مرکز پشتیبانی مستقیم مشتری و یک خط تلفن 24/7 در صورت نیاز به کمک است.

نرخ‌های مبادله وایز متوسط ​​یا کمی بالاتر از حد متوسط ​​هستند (بسته به واحد پولی) اما هیچ نشانه‌گذاری ندارند و در مجموع مقرون به صرفه‌تر هستند. این شرکت همچنین برای اکثر نقل و انتقالات هزینه های پایینی دریافت می کند. در نهایت، اکانت‌های Wise هیچ کارمزد نگهداری ماهانه ندارند و به شما امکان می‌دهند دو بار در ماه به صورت رایگان پول برداشت کنید – مشروط بر اینکه کل مبلغ 100 دلار آمریکا یا کمتر باشد.

Wise برای افرادی که مکررا بین کشورها سفر می کنند و می خواهند نقل و انتقالات سریع و کم هزینه انجام دهند یا برداشت کنند ایده آل است. اما به دلیل عدم وجود گزینه های انتقال، ممکن است بهترین انتخاب برای کسب و کاری نباشد که به روش های متعددی برای ارسال و دریافت پرداخت نیاز دارد.

عکس

بهترین برای انتقال همتا به همتا: PayPal

مزایا

+ تحویل فوری برای اکثر نقل و انتقالات

+ بدون کارمزد انتقال اکانت بانکی

+ وجوه را می توان از موجودی پی پال منتقل کرد

معایب

هزینه انتقال بالا

ارسال وجوه به اکانت بانکی زمان بیشتری می برد

چرا آن را انتخاب کردیم: PayPal ارسال انتقال فوری بین اکانت ها را در هر نقطه از جهان آسان می کند. این یک پلتفرم قدیمی و ایده آل برای ارسال پول به دوستان یا خانواده در خارج از کشور است.

پی پال یکی از اولین سرویس های آنلاین انتقال پول همتا به همتا بود. امروزه، هنوز هم یک انتخاب محبوب و ایده آل برای نقل و انتقالات نسبتا کوچک و فوری است. شما می توانید از PayPal برای ارسال پول بین المللی فقط با آدرس ایمیل گیرنده استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که شخصی را که برایش پول می‌فرستید می‌شناسید و به او اعتماد دارید – PayPal نمی‌تواند برای کلاهبرداری‌ها بازپرداخت صادر کند.

یکی از مزایای پی پال این است که مجبور نیستید از اکانت بانکی خود برای نقل و انتقالات بین المللی استفاده کنید. می‌توانید از کارت نقدی یا اکانت بانکی خود وجوهی را به موجودی PayPal خود ارسال کنید، سپس از موجودی خود انتقال بین‌المللی انجام دهید. به این ترتیب، یک گیرنده یا فرستنده در کشوری دیگر به اطلاعات اکانت شما دسترسی نخواهد داشت. اما انتقال وجه از موجودی به اکانت بانکی شما ممکن است یک روز بیشتر طول بکشد.

افتتاح اکانت پی پال رایگان است و این سرویس در بیش از 200 کشور در دسترس است و 25 ارز را می پذیرد. این شرکت دارای یک خط راهنمایی خدمات مشتری و چت زنده است، اما برخی از شکایات مشتریان در Better Business Bureau زمان پاسخگویی را کم گزارش می‌کنند.

عیب اصلی این پلتفرم هزینه های آن است. کارمزد پی پال برای نقل و انتقالات بین المللی 5 درصد است که می تواند به حداقل هزینه 0.99 دلار و حداکثر 4.99 دلار تبدیل شود. تا 5 دلار به ازای هر تراکنش می‌تواند جمع شود، بنابراین این بهترین پلتفرم برای کسب‌وکاری که نقل و انتقالات منظم انجام می‌دهد نیست. همچنین محدودیت 60000 دلار برای هر تراکنش وجود دارد، با این حال برخی از تراکنش های خارج از کشور دارای محدودیت حتی کمتر از 10000 دلار هستند.

هزینه انتقال پی پال آن را به گزینه خوبی برای پرداخت های روزانه تبدیل نمی کند. اما امکان افزودن آسان گیرنده و انجام انتقال فوری بدون اکانت بانکی (اگرچه باید کارت اعتباری یا نقدی را لینک دهید یا موجودی اکانت از سایر تراکنش‌ها داشته باشید) آن را به بستر خوبی برای پرداخت‌های یکباره بین دوستان و دوستان تبدیل می‌کند. خانواده.

عکس

بهترین برای در دسترس بودن: Western Union

مزایا

+ عالی برای نقل و انتقالات نقدی

+ تحویل همان روز موجود است

+ در دسترس بودن گسترده

معایب

– هزینه های بالاتر نسبت به سایر گزینه ها

– نشانه گذاری نرخ ارز همیشه واضح نیست

چرا آن را انتخاب کردیم: Western Union گسترده‌ترین خدمات انتقال نقدی بین‌المللی را دارد و چهار راه برای ارسال پول ارائه می‌کند: آنلاین، تلفنی، از طریق برنامه تلفن همراه یا حضوری در یکی از 500000 شعبه خود.

با Western Union، می توانید پول نقد را به یک اکانت بانکی در خارج از کشور واریز کنید یا برای تحویل پول نقد هماهنگ کنید. این گزینه آخر یک راه عالی برای ارسال پول به کسی است که اکانت بانکی ندارد. به عنوان فرستنده، پول نقد را در یک مکان Western Union تحویل می دهید یا آن را از طریق پلتفرم آنلاین یا برنامه تلفن همراه شرکت ارسال می کنید (که برای آن به کارت اعتباری، کارت نقدی یا اکانت بانکی نیاز دارید)، و گیرنده معادل آن را در واحد پول محلی آنها در نزدیکترین شعبه آنها.

Western Union برای خدمات مشتریان خود نظرات خوبی دریافت می کند. دارای یک کانال چت زنده و سه خط تلفن برای تماس های بین المللی است. نمایندگی های خدمات مشتری نیز به صورت حضوری در هر شعبه Western Union در دسترس هستند. در دسترس بودن گسترده، راه های متعدد برای ارسال پول، و خدمات پاسخگو به مشتریان، آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای ارسال پول در سطح بین المللی تبدیل کرده است.

متأسفانه، این ارزان ترین گزینه نیست. هزینه های Western Union بر اساس کشور متفاوت است و اغلب بالاتر از میانگین است. به عنوان مثال، ارسال 500 دلار به مکزیکوسیتی حدود 2 دلار هزینه دارد، در حالی که ارسال همین مبلغ به لندن ممکن است تا 12 دلار هزینه داشته باشد. نشانه‌گذاری‌های نرخ ارز Western Union بسته به کشور گیرنده، روش دریافت و سایر عوامل متفاوت است، بنابراین همیشه مشخص نیست که هزینه انتقال شما چقدر خواهد بود.

Western Union به مشتریان خود امکان انتقال پول به بیش از 200 کشور و از آن را می دهد و آن را به گزینه ای بسیار در دسترس و راحت تبدیل می کند. فقط مراقب نشانه گذاری های مبادله ای بالا باشید.

بهترین برای نقل و انتقالات نقدی: MoneyGram

مزایا

+ کارمزد کم برای نقل و انتقالات نقدی

+ تحویل همان روز برای همه روش های پرداخت

+ اپلیکیشن موبایل بصری

مزایا

– کارمزد کم برای نقل و انتقالات نقدی

– محدودیت های انتقال پایین

چرا آن را انتخاب کردیم: با 380000 مکان خدمات در سراسر جهان و هزینه انتقال پایین، MoneyGram یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای خدمات انتقال سریع وجه نقد و تحویل در سراسر جهان است.

MoneyGram به اندازه Western Union مکان های فیزیکی ندارد، اما یک سرویس محبوب برای انتقال سریع پول نقد است. حداقل هزینه های اولیه را دریافت می کند و بدون توجه به روش، اکثر نقل و انتقالات را در همان روز تکمیل می کند.

مانند Western Union ، MoneyGram به شما این امکان را می دهد که به چندین روش نقل و انتقالات بین المللی ارسال کنید. می‌توانید به وب‌سایت این شرکت بروید یا از برنامه تلفن همراه بصری و دارای رتبه بالا برای ارسال پول از اکانت بانکی خود به مکان دیگری یا MoneyGram استفاده کنید. در غیر این صورت، می توانید پول نقد را در نزدیکترین شعبه خود تحویل بگیرید و درخواست انتقال کنید.

در حالی که برنامه MoneyGram دارای ویژگی چت زنده است، شرکت آن‌ها خط راهنمای مشتری ندارد، بنابراین نمی‌توانید با یک نماینده صحبت کنید مگر اینکه به یک شعبه بروید. نقطه ضعف دیگر نشانه گذاری های مبادله ای آن است که می تواند تا 3٪ از کل پرداخت شما باشد. در بیشتر موارد، محدودیت انتقال 10000 دلار است، اما برخی از تراکنش‌ها از ایالات متحده به کشورهای منتخب اروپایی می‌تواند به 15000 دلار برسد.

MoneyGram برای نقل و انتقالات نقدی یک روزه عالی است، و آن را به گزینه ای ایده آل برای کسانی که نیاز به ارسال وجوه اضطراری برای یک مسافر یا خانواده در خارج از کشور دارند تبدیل می کند. با این حال، نشانه گذاری های بالای مبادله و محدودیت های کم انتقال آن را برای نقل و انتقالات تجاری مناسب نمی کند.

عکس

بهترین برای نقل و انتقالات بزرگ: OFX

مزایا

+ بدون هزینه انتقال

+ نرخ ارز رقابتی برای نقل و انتقالات بزرگ

+ بدون حداکثر مبلغ انتقال

معایب

– حداقل انتقال 1000 دلار

– ارسال پول ممکن است تا یک هفته طول بکشد

چرا آن را انتخاب کردیم: اگرچه OFX سریع ترین گزینه در لیست نیست، اما OFX ایمن است و هیچ هزینه انتقال یا حداکثر مبلغ انتقال ندارد، و آن را بهترین انتخاب ما برای نقل و انتقالات بزرگ می کند.

اگر نیاز به ارسال بیش از 1000 دلار به یک اکانت بانکی در خارج از کشور دارید و سرعت آن نگران کننده نیست، OFX را در نظر بگیرید. این سرویس انتقال پول آنلاین در 190 کشور در دسترس است و هزینه ای دریافت نمی کند. می توانید مستقیماً از اکانت بانکی خود با استفاده از وب سایت OFX یا برنامه تلفن همراه پول ارسال کنید.

OFX فقط امکان انتقال بین اکانت های بانکی را فراهم می کند، به این معنی که نمی توانید با استفاده از کارت اعتباری یا پول نقد خود پرداختی را ارسال کنید. این یک مزیت در مورد امنیت ایجاد می کند، زیرا نقل و انتقالات بانکی امن ترین راه برای ارسال پول در سطح بین المللی است که خطر سرقت یا کلاهبرداری هویت را از بین می برد. نقطه ضعف آن این است که این فرآیند کندتر است که بسته به ساعات کاری بانکی و تعطیلات ممکن است تا چهار روز کاری یا بیشتر طول بکشد.

در حالی که OFX برای انتقال پول بین المللی کارمزدی اعمال نمی کند، اکثر مبادلات ارزی بین 2٪ تا 4٪ از کل مبلغ انتقال هزینه دارند که بالاتر از سایر گزینه ها است. و در حالی که OFX یک خط کمک به مشتریان 24/7 در دسترس دارد، خدمات چت زنده را از طریق وب سایت یا برنامه تلفن همراه خود ارائه نمی دهد.

از آنجایی که حداکثر مبلغ نقل و انتقال وجود ندارد، OFX بهترین بستر برای انتقال پول بزرگ است. اگر می‌خواهید انتقالی در همان روز کمتر از 1000 دلار انجام دهید، انتخاب درستی نیست.

عکس

بهترین تجربه موبایل: WorldRemit

مزای

+ امکان وصول نقدی را فراهم می کند

+ چند راه برای ارسال پول

+ هزینه ها و نشانه گذاری های کمتر از حد متوسط

معایبل

– به اندازه گزینه های دیگر امن نیست

– محدودیت تراکنش کمتر از گزینه های دیگر

چرا آن را انتخاب کردیم: WorldRemit یک سرویس انتقال پول محبوب با کیف پول موبایلی با استفاده آسان است. می‌توانید از یک اکانت بانکی یا کارت نقدی به کیف پول WorldRemit خود پول انتقال دهید، سپس از آن برای پرداخت صورت‌حساب یا ارسال پول به خارج از کشور استفاده کنید. کیف پول به طور خودکار پرداخت شما را با یک نشانه گذاری صرافی کوچک به ارز گیرنده تبدیل می کند.

WorldRemit همچنین خدمات تحویل نقدی را در 130 کشور ارائه می دهد. از نظر هزینه، WorldRemit یکی از ارزان ترین گزینه های موجود است. هزینه های اولیه پایینی را دریافت می کند و دارای نرخ های نشانه گذاری رقابتی است (معمولاً 1٪ تا 1.5٪). همچنین سریع است؛ اکثر نقل و انتقالات فوری هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است یک روز کاری کامل طول بکشد.

با این حال، WorldRemit بهترین بستر برای مبادلات تجاری معمولی نیست. در حالی که می توانید از طریق این برنامه انتقال ایمن بانک به بانک انجام دهید، این انتقال به 5000 دلار در هر تراکنش محدود می شود و در عرض 24 ساعت بیش از 9000 دلار نیست. با این حال، می‌توانید کیف پول تلفن همراه خود را به یک حساب Google Pay یا Apple Pay برای انتقال آسان از طریق همتا به همتا پیوند دهید.

WorldRemit برای برنامه و خدمات مشتری خود نظرات خوبی دریافت می کند. چت زنده را از طریق وب سایت خود ارائه می دهد، و چندین بررسی مشتری زمان پاسخ سریع برای درخواست های ایمیل را گزارش می دهند. از سوی دیگر، برخی از نظرات منفی مشتریان به عدم شفافیت و امنیت در شرکت اشاره دارد. ثبت نام در WorldRemit آسان است، که آن را نسبت به سایر گزینه ها کمی در برابر کلاهبرداری آسیب پذیرتر می کند.

اگر می خواهید یک سرویس کیف پول موبایلی آسان و سریع داشته باشید WorldRemit بهترین است. اگر می خواهید نقل و انتقالات بزرگ انجام دهید یا کسب و کاری در خارج از کشور راه اندازی کنید، نباید از این پلتفرم استفاده کنید.

عکس

بهترین برای نقل و انتقالات تجاری: XE

مزایا

+ در 170 کشور و 65 ارز موجود است

+ گزینه تحویل نقدی موجود است

+ محدودیت هر انتقال برای مشتریانی که بیش از 70000 دلار در یک سال ارسال می کنند لغو می شود

معایب

بررسی ترکیبی برای خدمات مشتری

نرخ نشانه گذاری نامشخص

چرا آن را انتخاب کردیم: XE راهی امن برای انجام نقل و انتقالات بانکی بین المللی ارائه می دهد. محدودیت های بالای انتقال، این پلتفرم را برای خریدهای بزرگ یا نقل و انتقالات تجاری بین کشورها تبدیل می کند.

وقتی صحبت از نقل و انتقالات تجاری می شود، امنیت از اولویت بالایی برخوردار است. XE انتقال ایمن در مقیاس بزرگ بین بانک ها را تسهیل می کند. محدودیت انتقال 535000 دلار وجود دارد، اما این محدودیت برای مشتریان آمریکایی که بیش از 70000 دلار در یک سال انتقال می‌دهند اعمال نمی‌شود.

XE همچنین به شما امکان می دهد تا مقادیر زیادی پول برای تحویل نقدی در مکان های شرکت کننده، از جمله بانک ها و فروشگاه های امن ارسال کنید. بیش از 500000 مکان پیکاپ با امنیت بالا در سراسر جهان دارد. برخی از مکان‌ها از نرم‌افزار تشخیص چهره XE برای تأیید پیکاپ استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به یک شماره شناسایی دولتی و یک پین ارائه‌شده توسط فروشنده نیاز دارند.

حداقل مبلغی برای انتقال نقدی و کارت نقدی با XE وجود ندارد، اما حواله های سیمی باید بیش از 3000 دلار باشد. هزینه های معقولی را دریافت می کند که بسته به ارز و مبلغ انتقالی متفاوت است. متأسفانه، نرخ ارز آن همیشه روشن نیست. ابزار تبدیل ارز XE نرخ ارز استاندارد بازار را نشان می دهد. اما در واقعیت، این سرویس تا 3٪ نشانه گذاری را شارژ می کند.

خدمات مشتری XE نظرات متفاوتی دریافت می کند. وب سایت آن یک خط کمک 24 ساعته و چت زنده ارائه می دهد، اما برخی از مشتریان گزارش می دهند که برنامه تلفن همراه ممکن است گیج کننده باشد. سایر مشتریان از عدم شفافیت در مورد هزینه ها و نشانه گذاری ها شکایت دارند.

XE به دلیل امنیت و محدودیت های بالا، برای خرید املاک و مستغلات در خارج از کشور یا نقل و انتقالات تجاری بهترین است. عدم شفافیت آن در مورد کارمزدها و هزینه ها می تواند آن را برای معاملات روزانه نامناسب کند.

شرکت های دیگری که در نظر گرفتیم

شرکت‌هایی که در بالا بررسی شدند طیف وسیعی از خدمات را برای انتقال پول در مقیاس بزرگ، تجاری و همتا به همتا ارائه می‌دهند. اما آنها تنها گزینه های ارسال پول بین المللی آنلاین نیستند. در اینجا چند رقیب دیگر را در نظر گرفتیم.

Xoom

Xoom، PayPal و Venmo یک شرکت مادر مشترک دارند. این سرویس برای هر تراکنش هزینه ثابتی را دریافت می کند و انتقال سریع را ارائه می دهد اما پشتیبانی مشتری محدودی دارد. کارمزدهای Xoom برای نقل و انتقالات زیر 1000 دلار کمتر است، بنابراین برای نقل و انتقالات کوچک همتا به همتا بهتر است.

مزایا

+ تحویل نقدی و تحویل درب منزل را ارائه می دهد

+ اپلیکیشن موبایل با کاربری آسان

معایب

– خدمات مشتری ضعیف

– محدودیت های امنیتی برای نقل و انتقالات بیش از 3000 دلار

Ria

Ria بیش از 400000 مکان در سراسر جهان برای وانت نقدی دارد. همچنین انتقال سریع کارت اعتباری و تحویل درب منزل را ارائه می دهد. اما این سرویس نظرات ضعیف مشتریان را دریافت می کند و محدودیت های انتقال پایینی دارد. به علاوه، شما فقط می توانید از ایالات متحده، کانادا، استرالیا و اسپانیا پول ارسال کنید.

مزایا

+ مکان های زیادی برای نقل و انتقالات نقدی

+ تحویل همان روز

معایب

– نرخ بالای شکایات مشتریان

– نقل و انتقالات محدود به 3000 دلار است

Remitly

Remitly راه‌های متعددی را برای ارسال و دریافت پول در سطح بین‌المللی ارائه می‌کند، از جمله کیف پول تلفن همراه و وجه نقد. هزینه های آن برای برخی کشورها کم است اما برای برخی دیگر بسیار بالاتر است. به دلیل هزینه های متفاوت آن، این سرویس نظرات متفاوتی از مشتریان دریافت می کند.

مزایا

+ گزینه های ارسال چندگانه

+ هزینه های پایین برای برخی کشورها

معایب

– هزینه ها و نشانه گذاری ها بر اساس کشور متفاوت است

– نظرات مشتریان مختلط

راهنمای بهترین راه برای ارسال پول بین المللی

ارسال پول به خارج از کشور می تواند پیچیده به نظر برسد. نرخ ارز همیشه مشخص نیست، و باید مطمئن شوید که پول شما به دست درست می رسد.

این مقاله به شما کمک می کند تا بر اساس بودجه و روش تحویل ترجیحی خود، بستر مناسب برای ارسال پول بین المللی را انتخاب کنید.

سرویس انتقال پول چیست؟

خدمات انتقال پول به افراد و کسب و کارها امکان انتقال ایمن وجوه از فرستنده به گیرنده را می دهد. موسسات مالی مانند بانک ها، اتحادیه های اعتباری و شرکت های متخصص در انتقال پول (مانند موارد ذکر شده در این مقاله) این خدمات را ارائه می دهند.

بسیاری از خدمات محبوب انتقال پول به شما این امکان را می دهند که فوراً پول را به صورت رایگان در داخل ایالات متحده منتقل کنید. اما نقل و انتقالات بین المللی کمی پیچیده تر است.

بیشتر خدمات نقل و انتقالات بین المللی یک کارمزد اولیه به اضافه یک نشانه گذاری در نرخ ارز دریافت می کنند. به عبارت دیگر، این سرویس یک درصد اضافی بیش از نرخ ارز استاندارد را به عنوان پرداخت برای تعویض ارز دریافت می کند.

به عنوان مثال، زمانی که با Western Union به صورت بین المللی پول ارسال می کنید، می توانید تا 3 درصد از کل مبلغ انتقال را پرداخت کنید.

همیشه هزینه ای برای ارسال پول به آن سوی مرزها وجود دارد. به هیچ برنامه‌ای که 100% انتقال رایگان را تبلیغ می‌کند اعتماد نکنید – ممکن است کلاهبرداری باشد یا هزینه‌های پنهانی داشته باشد. گفته می شود، هزینه ها نباید از 5٪ انتقال شما تجاوز کند.

خدمات انتقال وجه تایید شده سریعترین راه برای ارسال پول در سطح بین المللی است و بسیار ایمن تر از ارسال پول نقد است. با پلتفرم های آنلاین ساده، استفاده از این خدمات نیز آسان تر از راه اندازی wire transfer خود به یک بانک خارجی است.

نحوه انتخاب سرویس انتقال پول بین المللی

قبل از ارسال پول به یک دوست، عضو خانواده یا کسب و کار در کشور دیگر، مطمئن شوید که از خدمات مناسب استفاده می کنید.

در اینجا چند عامل کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

مقایسه نرخ ارز و هزینه انتقال

تمامی خدمات انتقال وجه دارای کارمزدها و نشانه گذاری های متفاوتی هستند. این هزینه ها باید به وضوح در وب سایت شرکت ذکر شود. سرویسی که هزینه های خود را عمومی نمی کند، می تواند یک کلاهبرداری باشد، به خصوص اگر نظر مشتری نداشته باشد.

با این حال، به یاد داشته باشید که هزینه ها ممکن است بسته به کشوری که به آن پول ارسال می کنید، متفاوت باشد. بهترین راه برای به دست آوردن تخمین دقیق هزینه، تماس با خط راهنمای مشتریان شرکت است.

در مورد wire transfer ، انتقال کارت نقدی یا دریافت نقدی تصمیم بگیرید

روش های مختلفی برای ارسال پول بین المللی وجود دارد. مطمئن شوید که سرویس انتقالی که انتخاب می‌کنید روش دلخواه شما را ارائه می‌دهد.

. Wire transfers – این کندترین اما مطمئن ترین راه برای ارسال پول بین المللی به اکانت بانکی است. حواله های بانکی ممکن است تا یک هفته طول بکشد.

. Debit/credit card transfers – این روش به شما امکان می دهد از یک کارت اعتباری یا نقدی برای ارسال پول از یک اکانت بانکی یا کیف پول تلفن همراه به دیگری استفاده کنید. بهترین برنامه ها برای ارسال پول در سطح بین المللی، انتقال فوری کارت نقدی را ارائه می دهند.

. Cash pickup – اگر می‌خواهید به شخصی بدون اکانت بانکی پول بدهید، می‌توانید این کار را از طریق خدمات تحویل نقدی انجام دهید. این گزینه به شما امکان می دهد پول نقد را به مکانی امن ارسال کنید که گیرنده بتواند آن را دریافت کند. همه خدمات انتقال پول وجه نقد ارائه نمی شود.

از محدودیت های نقل و انتقالات آگاه باشید

اکثر خدمات انتقال پول دارای محدودیت‌های انتقال، روزانه یا سالانه هستند. برای نقل و انتقالات بزرگ، به دنبال پلتفرم هایی مانند OFX یا XE باشید که هیچ محدودیتی ندارند. محدودیت‌ها نیز می‌توانند بسته به ارز یا کشور گیرنده متفاوت باشند.

نحوه ارسال پول بین المللی

نقل و انتقالات بین المللی می تواند پیچیده به نظر برسد. اما اگر مراحل درست را دنبال کنید، ارسال پول به خارج از کشور امن و سریع است. در زیر راهنمای گام به گام مختصری است.

1. یک سرویس انتقال پول بین المللی را انتخاب کنید و یک اکانت ثبت کنید

وب سایت، بانک یا برنامه ای را پیدا کنید که روش انتقال پول دلخواه شما را ارائه می دهد. مطمئن شوید که برای بودجه و برنامه شما کار می کند و به شما امکان می دهد مبلغی را که می خواهید انتقال دهید ارسال کنید.

گیرنده شما باید با سرویس انتقالی که می خواهید استفاده کنید آشنا باشد. اگر برای دریافت حواله نیاز به راه‌اندازی حساب یا کیف پول تلفن همراه دارند، باید قبل از ارسال وجوه خود این کار را انجام دهند.

2. تصمیم بگیرید که چقدر پول می خواهید ارسال کنید

مبلغ را با گیرنده خود تأیید کنید. به یاد داشته باشید، اگر از یک ارز به ارز دیگر پول ارسال می کنید، می توانید انتظار نشانه گذاری هایی فراتر از نرخ ارز استاندارد داشته باشید.

3. جزئیات دقیق فرستنده و گیرنده را ارائه دهید

گیرنده خود را بشناسید و به آن اعتماد کنید. اگر برای کسب‌وکاری پول می‌فرستید، حتماً از قبل با کسی تلفنی صحبت کنید. آدرس و اطلاعات حساب گیرنده را تأیید کنید – اکثر سیستم عامل ها برای پول از دست رفته بازپرداخت نمی کنند، بنابراین مهم است که این اطلاعات را به درستی دریافت کنید.

4. نحوه دریافت پول را انتخاب کنید

شما و گیرنده شما باید در یک صفحه باشید. اگر در حال ارسال حواله نقدی هستید، مطمئن شوید که آدرس دقیق و زمان تحویل آن را می دانند.

5. هزینه های انتقال خود را بپردازید

سرویس انتقال پول شما قبل از نهایی شدن تراکنش به شما اطلاع می دهد که چقدر از شما هزینه دریافت می شود. در بیشتر موارد، هزینه ها و نشانه گذاری ها در کل هزینه لحاظ می شود. پس از ارسال پول، نباید هزینه اضافی از شما دریافت شود – و سرویس انتقال شما باید هر گونه استثنا را به شما اطلاع دهد.

6. انتقال را دنبال کنید و به گیرنده اطلاع دهید

به گیرنده خود اطلاع دهید زمانی که پول منتقل شده است. اگر انتقال فوری نیست، تراکنش را در وب‌سایت یا برنامه سرویس پیگیری کنید تا از رسیدن آن مطلع شوید. از گیرنده خود بخواهید که به محض دریافت پول به شما بگوید، به خصوص اگر در حال ارسال وجوه برای دریافت پول نقد هستید.

بهترین راه برای ارسال پول بین المللی سوالات متداول

نقل و انتقالات بین المللی چقدر طول می کشد؟

انتقال پول بین المللی می تواند از سه ثانیه تا چند روز طول بکشد. انتقال کارت اعتباری و نقدی معمولاً چند دقیقه طول می کشد. تحویل پول نقد ممکن است تا یک روز کاری طول بکشد. حواله های بانکی کندترین روش است و معمولا بین سه تا پنج روز کاری طول می کشد. به یاد داشته باشید که تعطیلات بانکی و تعطیلات آخر هفته می توانند بر سرعت انتقال تاثیر بگذارند.

آیا ارسال پول در سطح بین المللی ایمن است؟

بله، ارسال پول در سطح بین المللی در صورتی که آن را درست انجام دهید بی خطر است. اطمینان حاصل کنید که با یک سرویس انتقال وجه معتبر و مورد بازبینی کار می کنید. امن ترین راه برای ارسال مقدار زیادی پول از طریق حواله بین المللی است که وجوه را مستقیماً به اکانت بانکی گیرنده واریز می کند.

آیا هنگام ارسال پول بین المللی هزینه ای وجود دارد؟

اکثر خدمات انتقال پول یک کارمزد اولیه و یک نشانه گذاری نرخ ارز در هر انتقال دریافت می کنند. برخی از خدمات ممکن است فقط یکی یا دیگری را شارژ کنند. در هر صورت، برای انجام انتقال بین المللی باید کمی بیشتر از مبلغی که ارسال می کنید بپردازید.

آیا ارسال پول بین المللی از طریق حواله بانکی بهتر است؟

این بستگی به میزان ارسال شما و میزان شناخت دریافت کننده دارد. برای نقل و انتقالات کوچک بین همتایان قابل اعتماد، یک سرویس کیف پول تلفن همراه مانند PayPal باید خوب باشد. حواله های بانکی برای ارسال مقدار زیادی پول به یک تجارت امن ترین است.

چگونه بهترین راه ها را برای ارسال پول بین المللی انتخاب کردیم

برای انتخاب بهترین راه های ارسال پول به صورت بین المللی، چندین سرویس انتقال وجه را بررسی کردیم. در اینجا چند ویژگی حیاتی است که ما به دنبال آنها بودیم.

کارمزدها و نشانه گذاری نرخ ارز

بهترین خدمات انتقال پول کارمزد کم یا بدون هزینه دریافت می کنند و دارای نشانه گذاری زیر 5٪ هستند. هیچ یک از خدماتی که بررسی کردیم 100٪ رایگان نیستند. پرداخت هزینه برای یک سرویس قانونی امن تر از اعتماد به یک سرویس آنلاین رایگان با پول خود است.

سرعت انتقال

یک سرویس انتقال پول خوب باید در عرض چند دقیقه حواله های نقدی، اعتباری و کیف پول موبایلی را ارسال کند. پلتفرم های برتر ما برای نقل و انتقالات بانکی یک هفته یا کمتر طول کشید.

پوشش جهانی

هرچه در دسترس بودن بیشتر باشد، بهتر است. علاوه بر این، ما به دنبال خدمات انتقالی بودیم که بتواند حداقل به 20 ارز مختلف پول مبادله کند و بیش از 300000 مکان برای تحویل نقدی داشتیم.

پشتیبانی مشتری

هنگام ارسال پول به خارج از کشور، مهم است که به نمایندگی های خدمات مشتری حرفه ای و پاسخگو دسترسی داشته باشید. ما به دنبال خدمات انتقال پولی گشتیم که دارای چت زنده، خطوط کمکی یا خدمات ایمیل سریع برای پاسخ به سؤالات باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT