سایت برای خرید مدل های سه بعدی

9 بهترین سایت برای خرید مدل های سه بعدی در سال 2023

زمان مطالعه 8 دقیقه

طراحان می توانند عملاً هر کاری انجام دهند تا تصورات زنده خود را از طریق مدل سازی سه بعدی در دنیای دیجیتال زنده کنند. متأسفانه، هرکسی زمان یا تخصص لازم برای ایجاد مدل های سه بعدی خود را ندارد. سایت برای خرید مدل های سه بعدی را در ادامه بشناسید.

خوب است که وب‌سایت‌های زیادی در دسترس هستند تا به همه کمک کنند مدل‌های سه‌بعدی را برای استفاده در انیمیشن، بازی‌های ویدیویی، طراحی گرافیک، چاپ سه‌بعدی و سایر برنامه‌ها دریافت کنند.

در اینجا لیست کاملی از بهترین مکان ها برای خرید مدل های سه بعدی را ارائه کرده ایم. کاربران برخی از این وب سایت ها می توانند مدل های سه بعدی خود را در وب سایت های مارکت آپلود و به فروش برسانند. در نتیجه، اگر شما یک مدل‌ساز سه بعدی هستید که به دنبال راهی برای کسب درآمد از مدل‌سازی سه بعدی هستید، می‌توانید مجموعه‌ای عالی از پلتفرم‌ها را برای نمایش کار خود در اینجا پیدا کنید.

قبل از اینکه نگاهی به آن بیندازیم، مهم است که در مورد بهترین نرم افزار مدل سازی سه بعدی که می توانید برای ایجاد طرح های خود استفاده کنید، بیاموزید.

بهترین نرم افزار مدل سازی سه بعدی

نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی مختلفی وجود دارد که کاربران می توانند از آنها برای ایجاد طرح های خود استفاده کنند. یک مثال خوب SelfCAD است. SelfCAD یک برنامه قدرتمند مدل سازی سه بعدی است که برای کاربران در تمام سطوح ایجاد شده است. این یک رابط کاربری ساده و کاربر پسند دارد و هر کسی بدون توجه به تجربه خود می تواند به راحتی شروع به کار کند.

دارای ویژگی های عالی مدل سازی سه بعدی مانند تصویر به سه بعدی، طراحی و طراحی با دست آزاد، مولدهای شکل، و همچنین ابزارهای اصلاح است. علاوه بر آن، یک نرم افزار رندر سه بعدی قدرتمند ارائه می شود که می توانید از آن برای تولید تصاویر واقعی از مدل های سه بعدی استفاده کنید.

SelfCAD همچنین دارای برش سه بعدی داخلی خود است که می توانید از آن برای برش مدل های سه بعدی خود استفاده کنید. این نرم افزار هم به صورت آنلاین و هم بر روی سیستم عامل های ویندوز و مک اجرا می شود.

بهترین مکان ها برای خرید مدل های سه بعدی

1.Cults 3D

سایت برای خرید مدل های سه بعدی

سایت برای خرید مدل های سه بعدی

Cults 3D یک بازار بزرگ برای طراحی، مارکتینگ و خرید مدل های سه بعدی است. اگرچه هزاران مدل پرینتر سه بعدی برای دانلود رایگان در دسترس هستند، برخی از آنها باید خریداری شوند.

به وب سایت بروید و برای شروع به دنبال محتوایی باشید که می خواهید چاپ کنید. همچنین، می‌توانید با انتخاب یک مجموعه، مدل‌های سه بعدی را در صفحه مجموعه‌ها جستجو کنید. هری پاتر، پوکمون و جنگ ستارگان چند مجموعه شناخته شده هستند.

اگر به دنبال چاپ های مفیدتری هستید، مجموعه اشیاء مفید ممکن است نظر شما را جلب کند. پروژه هایی مانند گیره برای پروژه های بهبود خانه، نگهدارنده گوشی های هوشمند با چاپ سه بعدی، یا وسایل آشپزخانه مانند جداکننده تخم مرغ و گیره کیسه در این دسته قرار می گیرند.

لطفاً توجه داشته باشید که از آنجایی که هر یک از این مدل های چاپگر سه بعدی توسط کاربر متفاوتی طراحی شده است، هر مدل دستورالعمل چاپ، کیفیت مدل و پشتیبانی بیشتری خواهد داشت. برای یافتن سریع‌تر مدل‌های خوب، می‌توانید نتایج جستجوی خود را بر اساس تعداد دانلود یا لایک مرتب کنید.

با استفاده از ویژگی درخواستی، می‌توانید در صورت پیدا کردن چیزی که به دنبال آن هستید، یک سازنده را پیدا کنید تا یک مدل سه بعدی توسعه دهد. مشخصات مدل باید ذکر شود، بودجه باید ارائه شود و مهلت تعیین شود. شما باید تا حد امکان مشخصات و تصاویر را با چاپ اضافه کنید.

2.سایت برای خرید مدل های سه بعدی Printables

Prusa Research’s Printables، قبلاً Prusa Printers، یک مخزن نسبتاً جدید است و اغلب به عنوان معادل امروزی Thingiverse در نظر گرفته می شود. پرینترز Prusa فقط فایل‌های منبع باز را هاست می‌کند که برای پرینت سه بعدی، مشابه Thingiverse، بهینه شده‌اند.

اپراتورهای سایت علاوه بر هاستینگ گروه‌هایی برای علاقه‌مندان به پرینت سه بعدی برای برقراری ارتباط با بخش‌های نظرات فایل‌ها و انجمنی برای بحث‌های عمومی، مسابقات منظمی را برگزار می‌کنند، تقویمی از رویدادهای مهم مرتبط با پرینت سه بعدی را نگه می‌دارند و رویدادهای مهم جامعه را فهرست می‌کنند. علاوه بر این، سیستم پاداش Prusameter که می تواند برای تبادل امتیاز برای لوازم چاپ استفاده شود، بارگذاری مدل ها و شرکت در مسابقات طراحی را تشویق می کند.

کاربران می توانند G-code از پیش قطعه شده را در وب سایت Prusa Printers آپلود کنند که تا حدودی غیرعادی است. البته لازم به ذکر است که این ویژگی قابل بحث است. برخی از تولیدکنندگان به کاربران هشدار داده‌اند که از G-code از منابع ناشناس به دلیل خطر آسیب سخت‌افزاری یا بدتر از آن توسط عوامل مخرب استفاده نکنند.

3. Yeggi

Yeggi ابزار قدرتمندی برای یافتن مدل های سه بعدی ارائه می دهد. این یک موتور جستجوی پرینت سه بعدی است که به شما کمک می کند بهترین طرح ها و فایل های چاپ سه بعدی را برای نیازهای خود پیدا کنید. می توانید طرح های خاص را جستجو کنید یا طرح های موجود در سایت را مرور کنید. برخی از مدل های سه بعدی فقط برای خرید در Yeggi ارائه می شوند زیرا شما را به وب سایت هایی هدایت می کند که توسط اشخاص ثالث مجاز اداره می شوند. با این حال، 90 درصد از مدل هایی که در نتایج جستجوی Yeggi ظاهر می شوند را می توان به صورت رایگان دانلود کرد.

پایگاه داده Yeggi شامل بیش از 2 میلیون مدل پرینتر سه بعدی است، بنابراین یک جستجوی سریع باید نتایج مفیدی را به همراه داشته باشد. شما همچنان می توانید نتایج را بر اساس بهترین تطابق، محبوبیت، یا جدیدترین موارد اضافه شده مرتب کنید، حتی اگر ابزارهای جستجو به وسعت ابزارهای گوگل نیستند.

برای به دست آوردن نتایج مورد نیاز، می توانید مدل های رایگان یا برای فروش را نیز فیلتر کنید. تنها مشکل ما با Yeggi این است که جستجوی مدل ایده آل اغلب نیاز به جابجایی بین چندین وب سایت دارد، بنابراین برای باز کردن بسیاری از تب های مرورگر آماده باشید.

4.سایت برای خرید مدل های سه بعدی MyMiniFactory

MyMiniFactory یک پلتفرم و بازار پرینت سه بعدی است که علاقه مندان به چاپ سه بعدی را با بهترین فایل ها و طرح های چاپگر سه بعدی به هم متصل می کند. این شرکت در سال 2013 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در لندن، انگلستان است.

ترکیبی از مدل‌های رایگان و پولی، که بسیاری از آنها توسط طراحان با تجربه ایجاد شده‌اند، در مخزن موجود است که به عنوان یک بازار نیز عمل می‌کند. MyMiniFactory تضمین کیفیت فایل منحصر به فرد را ارائه می دهد. قبل از انتشار، چاپ‌های آپلود شده توسط انجمن آزمایش می‌شوند و از طریق بررسی نرم‌افزاری قرار می‌گیرند. علاوه بر این، وب سایت یک سرویس اشتراک ارائه می دهد، به طراحان اجازه می دهد مغازه های خود را باز کنند، و حامیان مالی چالش های جذاب مدل سازی سه بعدی است.

5. Thingiverse

Thingiverse چیزی بیش از چاپ اشیاء انجام می دهد. این یک منبع عالی برای یافتن پروژه های سرگرم کننده، آموزشی و درگیر شدن در یک گروه است. ایستگاه هواشناسی LTB را به عنوان یک تصویر در نظر بگیرید. این یک مکان عالی برای تعامل با دیگر صاحبان چاپگرهای سه بعدی و یادگیری در مورد پروژه هایی است که روی آنها کار می کنند.

می‌توانید به گروه‌های خاصی بپیوندید تا با دیگرانی که علایق مشترک شما را دارند ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال، برخی از گروه‌های محبوب گروه‌هایی هستند که به مهندسی، طراحان بازی‌های رومیزی، علاقه‌مندان به Raspberry Pi، Star Wars و Warhammer 40K اختصاص دارند.

همچنین ممکن است موادی را پیدا کنید که بتوانید چاپ کنید. نوار جستجو بهترین ابزار برای استفاده در هنگام جستجوی مدل های چاپگر سه بعدی برای چاپ است. برای مثال، یک جستجوی سریع برای Baby Yoda، صدها نتیجه را ایجاد کرد که بر اساس محبوبیت مرتب شده بودند.

تمرکز مبتنی بر جامعه به شما منابع بیشتری برای تعامل با پروژه هر سازنده می دهد. فرض کنید کنجکاو بودید که یک چاپ سه بعدی Baby Yoda شخصاً چگونه به نظر می رسد. اگر مدلی را که مشاهده می کنید چاپ می کنید، می توانید به برگه Makes دسترسی پیدا کنید تا ببینید سایر کاربران چه چیزی ایجاد کرده اند.

6. YouMagine

هدف YouMagine توسعه یک پلتفرم منبع باز است که در آن افراد می توانند با یکدیگر برای طراحی، ویرایش و همکاری بر روی مدل های چاپگر سه بعدی بدون هیچ گونه محدودیتی در محتوا کار کنند.

این نشان می دهد که مدل ها اغلب از مجوز Creative Commons استفاده می کنند. به طور معمول، مدل‌ها از CC Attribution NonCommercial Share مشابه استفاده می‌کنند که دانلود رایگان مدل سه بعدی، ویرایش و اشتراک‌گذاری مجدد را می‌دهد، اما استفاده از کار را برای سود ممنوع می‌کند.

انجمن در YouMagine در حال حاضر کمی کوچکتر است، اما اگر می خواهید با دیگران بر روی مدل های چاپگر سه بعدی کار کنید یا پایه و اساس طرح های سه بعدی خود را بیابید که می توانید بعداً چاپ کنید، YouMagine یک منبع عالی است.

7.سایت برای خرید مدل های سه بعدی Thangs

Thangs در ابتدا فقط یک مخزن مدل سه بعدی دیگر به نظر می رسد، اما دارای برخی ویژگی های پنهان است. یک موتور جستجوی پیشرفته امکان جستجوی مدل های سه بعدی را که از نظر هندسی با هم مرتبط هستند را فراهم می کند. علاوه بر این، به عنوان یک فضای کاری برای پروژه های گروهی، نگهداری فایل های خصوصی و فقط دعوت نامه برای همکاری آنلاین عمل می کند. یک لیست کار و تاریخچه نسخه برای مدل هایی که روی آنها کار می کنید در زیر یک نمایشگر سه بعدی تعاملی نشان داده می شود.

مخزن و سرویس هاستینگ فایل Thangs همچنین به عنوان یک موتور جستجوی مدل سه بعدی عمل می کند. هنگامی که یک کلمه کلیدی در عملکرد جستجوی آن وارد می شود، پایگاه داده Thingiverse و دیگر مخازن شناخته شده نیز علاوه بر Thang’s خزیده می شوند.

8.سایت برای خرید مدل های سه بعدی Dfind.it3

3Dfind.it یک موتور جستجو برای کاتالوگ های CAD و BIM است نه یک مخزن. کاربران می توانند با استفاده از کلمات کلیدی، طرح ها، دسته بندی ها، الگوهای پارامتریک، عکس ها، قابلیت ها و موارد دیگر، آزادانه در تمام سیاهه های فهرست شده توسط سازندگان جستجو کنند.

علاوه بر این، این وب‌سایت ادغام‌های FreeCAD و Solidworks را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند به راحتی قطعات مورد نیاز را بدون ترک برنامه مدل‌سازی خود پیدا کنند و آنها را در طرح‌های خود بگنجانند.

9.سایت برای خرید مدل های سه بعدی D Content Central3

Dcontentcentral3 یک مخزن طراحی است که توسط SolidWorks، Dassault Systèmes ایجاد شده است. کاربران می توانند بلوک های دو بعدی، ویژگی های کتابخانه، ماکروها، قطعات دو بعدی و سه بعدی، مجموعه ها و پیکربندی ها را درخواست کنند. در وب سایت، 2.2 میلیون کاربر CAD به طور فعال مدل های سه بعدی رایگان خود را ارائه می دهند، و بیننده آنلاین ویژگی های پیچیده ای مانند تقسیم بندی و انفجار مدل ها را ارائه می دهد.

سایت برای خرید مدل های سه بعدی: نتیجه

وب سایت های زیادی در بازار وجود دارند که کاربران می توانند مدل های سه بعدی خود را آپلود کرده و به فروش برسانند. همچنین اگر یک مدل ساز سه بعدی هستید که به دنبال کسب درآمد هستید، می توانید انواع پلتفرم ها را برای نمایش کارهای خود در اینجا بیابید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT