سایت های چالش کدنویسی

محبوب ترین وب سایت های چالش کدنویسی

زمان مطالعه 18 دقیقه

اگر می خواهید مهارت های تحلیلی خود را بهبود ببخشید، هیچ راهی بهتر از حل مشکلات برای انجام آن وجود ندارد. سایت های چالش کدنویسی را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر برنامه نویس هستید، پس این کاری است که باید برای خودتان انجام دهید. برنامه نویسان تقریباً هر روز باید با انواع مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

مهمتر از همه، حل مشکلات به شیوه ای کارآمد می تواند شما را بسیار کارآمدتر کند. و حل مشکلات چالش برانگیز به ما در انجام آن کمک می کند.

چرا باید مهارت های حل مسئله خود را توسعه دهید؟

این روزها تکنولوژی به سرعت در حال توسعه است و تقریبا هر روز شاهد تغییرات و پیشرفت های شگفت انگیزی هستیم.

هر زمان که در مورد فناوری صحبت می کنیم، یک کلمه کلیدی در ذهن ما ظاهر می شود – و آن کدنویسی یا برنامه نویسی است. در حال حاضر، کدنویسی/برنامه نویسی فقط حل انواع مشکلات با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف نیست، بلکه بخش بزرگی از کاری است که شما به عنوان یک توسعه دهنده انجام خواهید داد.

زمینه های توسعه وب، یادگیری ماشین، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، توسعه اپلیکیشن و بسیاری دیگر نیاز به مهارت های حل مسئله قوی دارند.

وب‌سایت‌های محبوب بسیاری وجود دارند که با ارائه انواع مختلفی از مسائل به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های تحلیلی و ریاضی خود را برای حل هر مسئله با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی به کار ببرید.

ما قصد داریم لیستی از وب سایت های چالش کدنویسی را در اختیار شما قرار دهیم که به شما کمک می کند روز به روز پیشرفته تر شوید.

به خاطر داشته باشید که این وب سایت ها برای همه مفید هستند، خواه شما در چالش های کدنویسی تازه کار باشید یا یک برنامه نویس حرفه ای و غیره.

بهترین وب سایت های چالش کدنویسی

1.سایت های چالش کدنویسی beecrowd (URI سابق)

beecrowd برای کسانی که به تازگی حل چالش های کدنویسی را شروع کرده اند و به دنبال یک وب سایت مبتدی پسند هستند عالی است. قبلاً URI نام داشت، بنابراین این احتمال وجود دارد که قبلاً با این سایت به عنوان URI آشنایی داشته باشید.

اگر می خواهید مشکلات را در یک دسته بندی خاص حل کنید، پس خوش شانس هستید زیرا این وب سایت نیز آن را ارائه می دهد.

در اینجا تصویری از مجموعه مشکلات رشته ها آمده است. همچنین می توانید مشکلات را با شناسه (#)، نام (NAME)، موضوع (SUBJECT)، حل شده (حل شده) و غیره فیلتر کنید. افراد مبتدی این ویژگی ها را بسیار دوست دارند.

در این وب سایت می توانید در مسابقات مختلف برنامه نویسی شرکت کنید و رتبه جهانی، رتبه کشوری و رتبه دانشگاهی خود را بررسی کنید.

همچنین، می توانید پیشرفت خود را بررسی کنید، چند روز پس از ثبت نام گذشته است، چند مشکل را حل کرده اید، چند امتیاز کسب کرده اید و موارد دیگر.

شما همچنین یک صفحه پروفایل زیبا خواهید داشت که زیبا به نظر می رسد. ما زمانی که تازه سفر CP (برنامه نویسی رقابتی) خود را شروع می کردیم، حل مسائل را در این وب سایت تمرین می کردیم. ناگفته نماند، ما در آن زمان در دانشگاهم در بین 1250 دانشجو مقام سوم را کسب کردیم.

شما همچنین می توانید پروفایل beecrowd ما را در اینجا بررسی کنید.

2.سایت های چالش کدنویسی HackerRank

HackerRank یکی از محبوب ترین وب سایت های برنامه نویسی است. این یک پلتفرم خوب برای همه، به خصوص مبتدیان است.

وب سایت زیبا و شیک به نظر می رسد، و کاربرانی که برای اولین بار به اینجا می آیند هنگام جستجو در وب سایت مشکلی ندارند، بنابراین این قطعاً یک چیز مثبت است.

HackerRank پورتال های مختلفی را برای شرکت ها و توسعه دهندگان ارائه می دهد. اگر در حال یادگیری حل مسائل هستید، بخش For Developers را انتخاب خواهید کرد.

اگر می خواهید هر موضوع یا زبان برنامه نویسی خاصی را یاد بگیرید، این وب سایت مکان مناسبی برای شروع در آن است. شما می توانید خود را بر اساس موضوعات آماده کنید. شما همچنین می توانید در آزمون گواهینامه آنها شرکت کنید و از دیگر افراد متمایز شوید. ما قبلاً امتحان گواهینامه پایتون (Basic) آنها را گذرانده ایم.

همچنین می توانید کیت های آماده سازی را از آنجا انتخاب کنید و در صورت تمایل خود را قبل از مصاحبه آماده کنید. علاوه بر این، می توانید در مسابقات برنامه نویسی شرکت کنید.

در اینجا، یک صفحه پروفایل شخصی زیبا نیز خواهید داشت. می توانید پروفایل ما را از HackerRank در اینجا بررسی کنید.

3. Codeforces

Codeforces یکی از پرکاربردترین و شناخته شده ترین وب سایت های چالش و تمرین کدنویسی در جهان است که توسط تلگرام پشتیبانی می شود. به خصوص اگر در مورد CP (برنامه نویسی رقابتی) اطلاعات داشته باشید، به احتمال زیاد در مورد این وب سایت چیزهای زیادی شنیده اید.

اگرچه ممکن است وب سایت برای تازه واردان کمی متفاوت به نظر برسد، اما برای عادت کردن به آن به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت. شما می توانید با حل مسائل دسته بندی های مختلف، سطح دشواری و غیره خود را آموزش دهید.

برنامه نویسان رقابتی بر اساس نتایج موفقیت آمیز خود در مسابقات برنامه نویسی رتبه بندی می کنند. اگر در مورد کدگذار قرمز / بنفش و غیره شنیده اید، قطعاً از کدفورس است.

می توانید ایده سیستم رتبه بندی در Codeforces را از تصویر بالا دریافت کنید. برای جزئیات بیشتر، می توانید این مدخل وبلاگ را بررسی کنید.

Codeforces مسابقات را به طور منظم هر هفته ترتیب می دهد، و آنها را به div 1، div 2، div 3 و div 4 دسته بندی می کنند. آنها همچنین مسابقات دور جهانی و دور آموزشی را ترتیب می دهند. می توانید جدول زمانی مسابقات را مستقیماً از اینجا دریافت کنید.

Codeforces همچنین یک پروفایل کاربری خوب در وب سایت خود ارائه می دهد. اینجا هم می توانید مال ما را چک کنید.

4.سایت های چالش کدنویسی LeetCode

اگر با کلمه کلیدی FAANG (فیس بوک، اپل، آمازون، نتفلیکس، گوگل) آشنا هستید، پس حتما باید در مورد این وب سایت بدانید! اگر می خواهید برای مصاحبه برنامه نویسی خود برای شرکت های بزرگ فناوری مانند FAANG تمرین کنید، همه آنها لیت کدینگ را انجام می دهند.

شاید فکر کنید که ما در پاراگراف بالا اشتباه تایپی کرده ایم. نه، نداشتیم. LeetCode در بین افرادی که FAANG را هدف قرار می دهند و کسانی که روی مهارت های حل مشکل خود کار می کنند محبوب شده است. شرکت در مسابقات LeetCode رایج شده است و مردم آن را leetcoding می نامند!

در اینجا می توانید بسیاری از مشکلات را حل کنید و مشکلات را بر اساس لیست ها، سطح دشواری، وضعیت و برچسب ها فیلتر کنید.

همچنین می توانید مشکلات مربوط به آرایه ها، رشته ها، جداول هش، برنامه نویسی پویا و بسیاری از دسته های دیگر را انتخاب کنید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، می توانید در مسابقات برنامه نویسی نیز شرکت کنید. تنها چیزی که LeetCode را متفاوت می کند این است که مبتنی بر تمرین الگوریتم است. بله، LeetCode مانند هیچ وب سایت کدنویسی دیگری نیست، زیرا تنها بر روی تمرین الگوریتم تمرکز دارد.

در اینجا نیازی به ارائه کد کامل برای حل یک مشکل نیست، فقط باید با ارائه یک الگوریتم معتبر با استفاده از هر زبان رایجی که بتواند مشکل را حل کند، راه حل را کرک کنید.

همچنین می توانید ببینید که کد شما در میان سایر موارد چگونه کار می کند، چقدر فضا و زمان می گیرد و غیره.

مهمتر از همه، LeetCode یک گروه بحث شگفت انگیز دارد که در آن افراد در مورد مشکلات، راه حل ها، نحوه بهبود الگوریتم های خود، نحوه بهبود کارایی کد خود و غیره صحبت می کنند. این یکی از قدرتمندترین ویژگی های LeetCode است.

یک بخش غم انگیز در مورد LeetCode این است که هر ویژگی را به صورت رایگان دریافت نخواهید کرد! بله این حقیقت دارد. برای باز کردن تمام ویژگی های آن باید ماهانه یا سالانه هزینه آن را پرداخت کنید. مشکلات زیادی وجود دارد که در وب سایت قفل شده خواهید یافت. اگر طرح پریمیوم را نخرید، نمی‌توانید قفل آنها را باز کنید.

اگر به تازگی سفر الگوریتم خود را در LeetCode شروع کرده اید، در واقع نیازی به نگرانی در مورد برنامه های پریمیوم آنها ندارید زیرا نسخه رایگان برای شما بیش از اندازه کافی خواهد بود.

بعداً، اگر می‌خواهید جدی‌تر شوید، پرداخت هزینه اشتراک پریمیوم آن‌ها واقعاً کار بزرگی خواهد بود زیرا تعداد زیادی ویژگی بیشتری دریافت خواهید کرد. این بسیار مفید است و شامل مواردی مانند سوالات اصلی مصاحبه، سوالات برتر FAANG، توضیحات ویدئویی و موارد دیگر می شود.

شما همچنین یک صفحه پروفایل خوب در LeetCode دریافت می کنید. می توانید مال ما را اینجا بررسی کنید.

5. Kaggle

ما قبل از نوشتن این بخش بسیار گیج بودیم، زیرا Kaggle یک وب سایت معمولی برای تمرین برنامه نویسی نیست. این وب سایت اساساً برای Data Science است و یکی از محبوب ترین وب سایت های موجود در این زمینه است.

Kaggle یک پلتفرم انجمن آنلاین برای دانشمندان داده و علاقه مندان به یادگیری ماشین است.

این یک پلتفرم محبوب با منبع جمعی برای جذب، پرورش، آموزش و به چالش کشیدن علاقه مندان به علم داده و یادگیری ماشین از سراسر جهان است تا گرد هم آیند و مشکلات متعددی از علوم داده، تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده و یادگیری ماشین را حل کنند.

بنابراین اگر به علم داده علاقه دارید، باید این وب سایت را بررسی کنید. در اینجا می توانید نوت بوک های دیگران را بررسی کنید، نوت بوک خود را ارسال کنید، در مسابقات شرکت کنید، مجموعه داده ها را بهبود ببخشید و غیره.

Kaggle به کاربران اجازه می دهد تا با سایر کاربران همکاری کنند، مجموعه داده ها را پیدا و منتشر کنند، از نوت بوک های یکپارچه GPU استفاده کنند و با دیگر دانشمندان داده برای حل چالش های علم داده رقابت کنند.

همچنین، اگر به علم داده علاقه مند هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، پس نگران نباشید! Kaggle شما را تحت پوشش قرار داده است. می توانید بخش یادگیری آنها را بررسی کنید که در آن دوره های رایگان زیادی دارند که از همان ابتدا چیزهای زیادی را به شما آموزش می دهند.

جایزه: اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم لیست پخش علم داده را از کانال YouTube FreeCodeCamp تکمیل کنید.

Kaggle همچنین رتبه بندی و پروفایل کاربری خوبی را ارائه می دهد. می توانید پروفایل ما را در اینجا بررسی کنید.

6.سایت های چالش کدنویسی CodeChef

CodeChef یکی دیگر از وب سایت های محبوب هندی مانند HackerRank است که می توانید بسیاری از مشکلات را حل کنید، در مسابقات شرکت کنید و غیره.

می توانید مشکلات را بر اساس دسته بندی های مختلف فیلتر کرده و با استفاده از یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی آنها را حل کنید.

آنها همچنین یک بخش یادگیری در وب سایت خود دارند که در آن می توانید نحوه حل مشکلات را به روشی سیستماتیک یاد بگیرید. این بسیار مفید است، به خصوص برای مبتدیان.

در بخش یادگیری آن‌ها، می‌توانید خودآموزی، یادگیری راهنمایی شده و پشتیبانی شک را انتخاب کنید. برخی از آنها رایگان هستند، اما در برخی دوره ها، قبل از شروع آنها باید هزینه پرداخت کنید.

این وب سایت همچنین رتبه بندی کاربران از جمله رتبه بندی جهانی و رتبه بندی سراسری را ارائه می دهد. آنها همچنین یک پروفایل کاربری در وب سایت خود ارائه می دهند. شما می توانید سایت ما را در اینجا بررسی کنید اگرچه ما در حال حاضر در اکثر وب سایت ها فعال نیستیم.

7. AtCoder

AtCoder یک وب سایت مسابقه برنامه نویسی مستقر در ژاپن است. ماکوتو سوجیما (rng_58) که یکی از ادمین‌ها و مشکل نویسان سابق Topcoder است، یکی از اعضای موسس AtCoder است.

در این وب سایت می توانید در مسابقات مختلف برنامه نویسی شرکت کنید. آنها در روزهای شنبه و یکشنبه مسابقات برنامه نویسی منظم برگزار می کردند. همچنین می توانید مسائل مربوط به مسابقات برنامه نویسی که قبلا برگزار شده را حل کنید.

ما افراد زیادی را دیده ایم که به طور مرتب در مسابقات برنامه نویسی شرکت می کنند و با حل مشکلات در AtCoder به طور مرتب مشکلاتی را که قبلاً در مسابقات استفاده می شد حل می کنند. ما هم مدتی سعی کردیم کارایی را بررسی کنیم و حقیقت را بگوییم واقعاً مؤثر بود.

در اینجا می توانید رتبه بندی جهانی را نیز بررسی کنید. در اینجا شما همچنین صفحه پروفایل خود را دریافت خواهید کرد که در آن شما و دیگران می توانید رتبه بندی جهانی خود و غیره را مشاهده کنید.

8.سایت های چالش کدنویسی Topcoder

Topcoder (قبلا TopCoder) یک شرکت جمع سپاری با جامعه جهانی باز از طراحان، توسعه دهندگان، دانشمندان داده و برنامه نویسان رقابتی است. Topcoder به اعضای جامعه برای کار آنها در پروژه ها پول می دهد و خدمات اجتماعی را به مشتریان شرکتی، متوسط ​​و کوچک می فروشد.

در اینجا می توانید در برنامه MVP آنها درآمد کسب کنید، یاد بگیرید و کارهای بیشتری انجام دهید. برای کسب درآمد، می توانید در پنج آهنگ مختلف شرکت کنید، کمک خلبان شوید، داور شوید و همچنین از طریق Topcoder Gig Work یک کنسرت قرارداد آزاد دریافت کنید.

شخصاً احساس می کنیم این وب سایت برای مبتدیان کمی طاقت فرسا است. می توانید جزئیات بیشتری را در ویدیوهای YouTube که برای شما ساخته ایم دریافت کنید.

9. Coderbyte

Coderbyte مجموعه عظیمی از مشکلات دارد که می توانید آنها را حل کنید. آنها همچنین یک کتابخانه چالش برانگیز، دوره های آغازین، کیت های مصاحبه، منابع شغلی و غیره را ارائه می دهند.

برای دریافت تمام ویژگی ها، باید از آنها یک طرح اشتراک بخرید. ما شخصا کیت مصاحبه آنها را خیلی دوست داشتیم.

در اینجا یک صفحه پروفایل شخصی نیز دریافت خواهید کرد.

10. Project Euler

پروژه اویلر مجموعه ای از مسائل چالش برانگیز برنامه نویسی ریاضی/کامپیوتری است که حل آنها به چیزی بیش از بینش ریاضی نیاز دارد.

Project Euler یک وب سایت عالی برای حل مسائل چالش برانگیز ریاضی است. اما حل یک مسئله در این وب سایت به چیزی بیش از دانش ساده ریاضی نیاز دارد.

اگر می خواهید مسائل ریاضی را به روشی تحلیلی تر حل کنید، این وب سایت به شما کمک خواهد کرد.

11. Codewars

Codewars یک وب سایت چالش برنامه نویسی برای افراد در تمام سطوح برنامه نویسی است. ادعا می کند که جامعه ای با بیش از 3 میلیون توسعه دهنده دارد.

یکی از بزرگترین مزایای این وب سایت این است که بر روی الگوریتم هایی مانند LeetCode تمرکز زیادی دارد. علاوه بر این، اگر هدف شما این است که در نوشتن برنامه های تمیز و کارآمد بسیار خوب شوید، این وب سایت می تواند یک دارایی بزرگ برای شما باشد.

در Codewars، کاتا و کیو را زیاد خواهید دید.

Kyu (یا Kyū) تعداد درجه های دور از سطح کارشناسی ارشد (دان) را نشان می دهد. به همین دلیل شمارش معکوس دارند. هنگامی که به سطح کارشناسی ارشد رسیدید، ما به سمت بالا می شماریم. کمربند مشکی در هنرهای رزمی در سطح دان است.

در Codewars، کاتا چالش‌های کدی هستند که بر بهبود مهارت و تکنیک تمرکز دارند. برخی اصول برنامه نویسی را آموزش می دهند، در حالی که برخی دیگر بر حل مسائل پیچیده تمرکز می کنند. برخی دیگر پازل هایی هستند که برای آزمایش حل خلاقانه مشکل شما طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر بر اساس سناریوهای کدگذاری دنیای واقعی هستند.

اگر می‌خواهید در مورد نحوه عملکرد سیستم رتبه‌بندی در Codewars بیشتر بدانید، به سادگی اسناد آنها را در اینجا بررسی کنید.

در Codewars شما همچنین صفحه پروفایل خوبی مانند صفحه ما خواهید داشت. به خاطر داشته باشید که ما در این وب سایت زیاد حل نکرده ایم. بنابراین صفحه پروفایل ما خالی به نظر می رسد.

علاوه بر این، به نظر ما صفحه تابلوی امتیازات آنها بسیار سرگرم کننده است.

12.سایت های چالش کدنویسی SPOJ

SPOJ یک وب سایت است که شامل مشکلات بزرگ برای حل است. ادعا می کند که 315000 کاربر ثبت نام کرده و بیش از 20000 مشکل دارد.

با توجه به GFG،

شما می توانید حل مشکلات را با حداکثر ارسال شروع کنید و ارسال کدنویس های خوب را در اینجا دنبال یا بررسی کنید. هنگامی که حدود 50-70 مشکل را حل کردید و کمی اعتماد به نفس ایجاد کردید، می توانید در مسابقات مختلف شرکت کنید.

مجموعه مشکلات آنها نیز بسیار سرگرم کننده است.

همچنین یک صفحه پروفایل کاربری خوب در اینجا دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای نشان دادن مهارت های حل مشکل خود استفاده کنید.

13. CodinGame

در CodinGame می توانید مهارت های کدنویسی خود را با تمرین های سرگرم کننده در بیش از 25 زبان برنامه نویسی بهبود بخشید.

این یک وب‌سایت خوب برای مهندسین نرم‌افزار متوسط ​​و پیشرفته است تا ضمن ادامه مهارت‌های خود، سرگرم شوند. همچنین، چالش ها گیمیفی هستند و دسترسی چند نفره به این معنی است که کاربران می توانند دوستان و همکاران را به چالش بکشند.

14. GeeksforGeeks (معروف به GFG)

ممکن است تعجب کنید که چرا GFG را در این مقاله گنجانده ایم زیرا فقط الگوریتم ها، آموزش ها و غیره را ارائه می دهد.

خوب، این همه چیزی نیست که آنها ارائه می دهند. بله، GFG برای آموزش ها، الگوریتم ها و غیره بسیار محبوب است، اما آنها همچنین یک پلتفرم خوب برای حل مسئله را در اینجا ارائه می دهند.

شما همچنین می توانید مشکلات را به دلخواه خود فیلتر کنید.

همچنین صفحه پروفایل خود را دریافت خواهید کرد که در آن می توانید پیشرفت خود را در حل مشکل در وب سایت GFG نشان دهید.

15. Toph

برنامه نویسان رقابتی در مسابقات برنامه نویسی شرکت می کنند و بسیاری از مشکلات را در این وب سایت حل می کنند. این وب سایت به نوعی برای مردم بنگلادش خاص است زیرا دانشگاه های بنگلادش مسابقات برنامه نویسی زیادی را از طریق آن ترتیب می دهند.

در این وب سایت می توانید مشکلات را در دسته بندی های مختلف حل کنید و همچنین یک صفحه پروفایل زیبا به شما پیشنهاد می کنند. آنها همچنین بر اساس عملکرد شما در مسابقات برنامه نویسی رتبه بندی می کنند.

اگر شما یک مبتدی کامل در حل مسئله هستید، پس این وب سایت می تواند به شما در شروع سفر حل مسئله کمک زیادی به شما کند.

16.سایت های چالش کدنویسی LightOJ

در LightOJ می توانید بسیاری از مسائل طبقه بندی شده را حل کنید. بسیار مبتنی بر حل مسائل الگوریتمی است. مشکلات آنها به شرح زیر طبقه بندی می شود:

. حجم های LightOJ

. دست گرمی بازی کردن

. تکنیک های جستجوی پیشرفته

. پایگاه داده

. ساختارهای داده

. تفرقه بینداز و حکومت کن

. برنامه نویسی پویا

. تبدیل فوریه سریع

. جریان/تطبیق

. نظریه بازی

. هندسه

. نظریه گراف

. حریص

. ریاضی

. ماتریس

. تجزیه / گرامر

. بازگشت / شاخه و محدود

. رشته

آنها همچنین یک صفحه پروفایل خوب در اختیار شما قرار می دهند که در آن می توانید فعالیت های خود را مشاهده کنید. ممکن است عجیب به نظر برسد، اما گاهی اوقات این وب سایت را در برخی موارد بهتر از LeetCode می بینیم. علاوه بر این، هر کاری که در این وب سایت انجام می دهید کاملاً رایگان است!

17. Exercism

شما می توانید تسلط برنامه نویسی خود را به 57 زبان برنامه نویسی مختلف با ترکیب منحصر به فرد یادگیری، تمرین و راهنمایی آنها توسعه دهید.

ورزش کاملاً بدون هزینه است و توسط افرادی مانند ما ساخته شده است. شما همچنین می توانید برای حمایت از خدمات شگفت انگیز آنها به صورت رایگان به آنها کمک کنید یا به آنها کمک کنید.

آنها همچنین یک صفحه پروفایل کاربر بسیار زیبا ارائه می دهند که همچنین تمام کارهایی را که شما در وب سایت آنها انجام داده اید، از انتشار تا نگهداری را نشان می دهد.

در صفحه آهنگ های آنها، لیستی از 57 زبان برنامه نویسی مختلف را دریافت خواهید کرد که می توانید تمرین خود را از آنجا شروع کنید.

حل مشکلات در وب سایت آنها برای ما فوق العاده سرگرم کننده به نظر می رسد. ما از نحوه مدیریت وب سایت خود بسیار خوشمان آمد.

18. Online Judge (معمولاً به عنوان UVa شناخته می شود)

این یکی از قدیمی ترین وب سایت های موجود برای حل مشکلات مربوط به برنامه نویسی است. به نظر ما هنوز یک وب سایت بسیار سخت برای مبتدیان است. رابط کاربری و ناوبری وب سایت نیز بسیار قدیمی است.

همه سوالات به همراه یک پی دی اف در اینجا آمده است. اگر می‌خواهید مشکلات را حل کنید، باید فایل PDF آن را دانلود کنید زیرا پیش ‌نمایش مستقیم سؤالات را ارائه نمی‌دهند.

آنها در وب سایت خود مشکلات زیادی دارند. این روزها هنوز کاربران زیادی از این وب سایت استفاده می کنند. لذا در اینجا به آن اشاره کردیم.

19.سایت های چالش کدنویسی HackerEarth

HackerEarth یک شرکت نرم‌افزاری هندی است که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو، ایالات متحده است و نرم‌افزار سازمانی را ارائه می‌کند که به سازمان‌ها در رفع نیازهای فنی استخدامی‌شان کمک می‌کند. HackerEarth توسط سازمان ها برای ارزیابی مهارت های فنی و مصاحبه ویدیویی از راه دور استفاده می شود.

می توانید مهارت های حل مسئله خود را از صفحه تمرین آنها تمرین کنید. همچنین می توانید از صفحه چالش های آن ها در چالش های برنامه نویسی و هکاتون ها شرکت کنید.

بخش آمادگی مصاحبه آنها بسیار شگفت انگیز است. می‌توانید در ارزیابی‌های ساختگی برای آزمون کدنویسی Adobe، تست کدنویسی فیس‌ بوک و تست کدنویسی آمازون شرکت کنید.

آنها همچنین یک پروفایل کاربری خوب برای همه فراهم می کنند.

20. Code Jam – مسابقات کدنویسی گوگل

Google Code Jam یک مسابقه برنامه نویسی بین المللی است که توسط گوگل هاست و مدیریت می شود. مسابقه در سال 2003 آغاز شد. مسابقه شامل مجموعه ای از مسائل الگوریتمی است که باید در مدت زمان مشخصی حل شوند.

اگر علاقه مند به شرکت در مسابقات Code Jam هستید، بخش آرشیو آنها مملو از منابع شگفت انگیز برای شما است که می توانید سوالات قبلی را دریافت کرده و آنها را تمرین کنید.

آنها همچنین در مسابقات خود جوایز زیادی ارائه می دهند. یک مثال می تواند باشد:

از میان هزاران شرکت کننده، تنها 25 نفر برتر به فینال جهانی می روند تا برای عنوان قهرمان جهان و جوایز نقدی تا سقف 15000 دلار رقابت کنند. و جوایز زیادی وجود خواهد داشت – 1000 رقیب برتر یک تی شرت انحصاری Code Jam 2022 برنده خواهند شد.

21. ICPC – مسابقه بین المللی برنامه نویسی دانشگاهی

ICPC یکی از معتبرترین مسابقات برنامه نویسی در جهان است.

مسابقه بین المللی برنامه نویسی دانشگاهی که به عنوان ICPC شناخته می شود، یک مسابقه برنامه نویسی رقابتی سالانه چند مرحله ای در بین دانشگاه های جهان است.

چه کسانی واجد شرایط ICPC هستند؟

ACM/ICPC یک مسابقه تیمی با الزامات خاص برای شرکت‌کنندگان است: فقط دانش‌آموزان دوره متوسطه و دانشجویان سال اول تحصیلات تکمیلی که بیش از 24 سال سن ندارند، واجد شرایط هستند. هر تیم از سه نفر تشکیل شده است. در فینال حداکثر دو بار و در مسابقات منطقه ای حداکثر پنج بار می توان شرکت کرد.

نظر شخصی

اگر کاملا مبتدی هستید، پس با beecrowd شروع کنید. اگر می خواهید حل مسئله را همراه با یادگیری یک زبان برنامه نویسی خاص شروع کنید، با HackerRank شروع کنید.

پس از حل بیش از 50 مشکل در beecrowd یا HackerRank، شروع به حل مشکلات در Codeforces کنید. اولین بار، شما نمی توانید در مسابقات برنامه نویسی در Codeforces به خوبی این کار را انجام دهید، و این کاملاً اشکالی ندارد – طبیعی است. فقط باید به طور منظم تلاش کنید. ممکن است سوالات برای شما بسیار سخت به نظر برسند، اما پس از حل مداوم مشکلات، روز به روز آسان تر می شوند.

روزی که شروع به حل مشکلات در Codeforces کردید، می توانید در AtCoder شرکت کنید. شما همچنین می توانید CodeChef را امتحان کنید، اما به نظر من Codeforces در این مورد کافی است.

این شما را برای ICPC و Code Jam آماده می کند. فراموش نکنید که سوالات قبلی را در Code Jam حل کنید.

اگر می خواهید در علم داده تخصص کسب کنید، به سادگی به سراغ Kaggle بروید.

اگر می‌خواهید در الگوریتم‌ها تخصص کسب کنید، LeetCode و LightOJ تنها مکان‌های شما هستند. GeeksforGeeoks نیز در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

برای LeetCode، از نیک وایت کمک بگیرید. لیست پخش LeetCode Solution او تا امروز دارای 189 ویدیو است و شما چیزهای زیادی از او خواهید آموخت، به ما اعتماد کنید!

یکی دیگر از منابع خوب Neetcode است که در آن می توانید مشکلات و راه حل های آنها را از LeetCode دریافت کنید. کانال رسمی یوتیوب Neetcode نیز یک کانال عالی است.

وب سایت های اضافی

ممکن است وب سایت های زیر را نیز مفید بدانید!

سایت های چالش کدنویسی StopStalk

این وب سایت ارسالی های اخیر دوستان شما را از وب سایت های رقابتی مختلف (مانند Codeforces، SPOJ، HackerRank، Timus و غیره) بازیابی می کند و همه آنها را در یک مکان نشان می دهد. می توانید پروفایل StopStalk ما را از اینجا بررسی کنید.

سایت های چالش کدنویسی CodersRank

این پلتفرمی است که برای کمک به توسعه دهندگان در جستجوی کار و رشد حرفه ای ساخته شده است. در اینجا، پروفایل CodersRank شما به عنوان سابقه اثبات شده دانش کدنویسی شما عمل می کند.

شما باید مخازن خصوصی و عمومی خود را در اینجا از GitHub به هم متصل کنید تا نمایه CodersRank واقعی خود را ایجاد کنید. همچنین می توانید پروفایل CodersRank ما را از اینجا بررسی کنید.

سایت های چالش کدنویسی: نتیجه

با تشکر از خواندن کل مقاله اگر به شما کمک می کند، می توانید مقالات دیگر ما را در freeCodeCamp نیز بررسی کنید.

اگر می خواهید با ما در تماس باشید، می توانید این کار را با استفاده از توییتر، لینکدین و گیت هاب انجام دهید.

همچنین اگر می‌خواهید انواع زبان‌های برنامه‌نویسی را با مثال‌های کاربردی فراوان به طور مرتب یاد بگیرید، می‌توانید در کانال یوتیوب ما (Code With FahimFBA) مشترک شوید.

اگر می خواهید نکات برجسته ما را بررسی کنید، می توانید این کار را در جدول زمانی Polywork ما انجام دهید.

شما همچنین می توانید از وب سایت ما دیدن کنید تا در مورد ما و آنچه که روی آن کار می کنیم بیشتر بدانید.

بسیار ممنون!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT