لیست شدن تون کوین (TON) در بایننس

لیست شدن تون کوین (TON) در بایننس

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، اعلام کرد که تون کوین را در پلتفرم خود لیست می‌کند. قیمت تون‌ ‌کوین در واکنش به این خبر حدود ۱۰ درصد رشد کرد. لیست شدن تون کوین (TON) در بایننس تا چه انداره می تواند به رشد این ارز کمک کند ؟

لیست شدن تون کوین (TON) در بایننس

معاملات تون کوین در بایننس ۸ آگوست ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران آغاز شد. در حال حاضر بایننس چهار جفت معاملاتی TON/BTC و TON/USDT و TON/FDUSD و TON/TRY را برای تون‌ ‌کوین راه‌اندازی کرده است.

تون کوین با تگ Seed در بایننس لیست شده‌ است. این تگ نشان می‌دهد که TON در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد. سپرده‌‌گذاری TON در بایننس از چند ساعت قبل آغاز شده‌ بود تا کاربران بتوانند قبل از لیست شدن‌ رسمی آن آماده شوند. برداشت ها ۲۴ ساعت پس از شروع معاملات، یعنی از ۹ آگوست ساعت ۱۱:۳۰ به وقته تهران آغاز خواهد شد. شایان ذکر است که هزینه لیست شدن‌ TON در بایننس صفر BNB است.

لیست شدن تون کوین (TON) در بایننس

تون کوین در بایننس

تون کوین توکن بومی شبکه TON است که ابتدا توسط تیم تلگرام توسعه یافته‌ بود. این نقش مهمی در اکوسیستم TON ایفا کرده و برای مثال تراکنش‌ها را تسهیل می‌کند، از برنامه‌های غیرمتمرکز (دپ‌ها) پشتیبانی می‌کند و امنیت شبکه TON را از طریق استیکینگ افزایش می‌دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT