تکنیکال اتریوم ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال اتریوم ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

در تاریخ ۵ آگوست، قیمت اتریوم (ETH) به ۲۲۲۶ دلار کاهش یافت که باعث ایجاد نگرانی‌های گسترده‌ای در بازار شد؛ اما از آن زمان، این آلت‌کوین توانسته بخشی از ضررهای خود را جبران کند و در حال حاضر به ۲۶۶۰ دلار رسیده است. در این پست به تحلیل تکنیکال اتریوم ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اتریوم ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

سرمایه‌گذاران اکنون مایلند بدانند آیا اتریوم سخت‌ترین مرحله چرخه کنونی خود را پشت سر گذاشته است یا خیر. یکی از روش‌های ارزیابی این موضوع، تحلیل نسبت MVRV (ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته) است.

این نسبت به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا قیمت‌هایی را که در آن، یک ارز دیجیتال به سطح بالایی از سود یا ضرر تحقق‌نیافته می‌رسد، تخمین بزنند.

طبق داده‌های پلتفرم گلس‌نود، بالاترین سطح قیمت MVRV برای اتریوم در ۶۷۵۹ دلار قرار دارد که نشان‌دهنده سقف احتمالی چرخه فعلی اتریوم است.

در مقابل، پایین‌ترین سطح MVRV در ۱۶۸۷ دلار قرار دارد که آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۳ قیمت این رمزارز به آن رسیده بود. کارشناسان معتقدند که قیمت اتریوم احتمالاً از این سطح پایین‌تر نخواهد آمد.

تکنیکال اتریوم ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

تکنیکال اتریوم ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

همچنین، درصد اتریوم نگهداری‌شده در صرافی‌ها همچنان در حال کاهش است که نشان‌دهنده تغییر رفتار سرمایه‌گذاران است. کاهش این شاخص به این معنی است که دارندگان اتریوم، نگهداری این ارز دیجیتال را به فروش آن ترجیح می‌دهند.

این کاهش نشان‌دهنده این است که بازار همچنان در وضعیت صعودی قرار دارد و اگر این روند ادامه یابد، احتمال عبور قیمت اتریوم از ۶ هزار دلار در چرخه کنونی وجود خواهد داشت.

در نمودار روزانه، اتریوم در تلاش است تا از منطقه مقاومتی بین ۲۶۲۵ تا ۲۶۹۳ دلار خارج شود. در صورت موفقیت، قیمت اتریوم می‌تواند طی چند ماه آینده به ۴۷۷۰ دلار برسد.

تکنیکال اتریوم ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

تکنیکال اتریوم ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

در کوتاه‌مدت، اگر فشار خرید افزایش یابد، قیمت اتریوم ممکن است به ۲۹۳۲ دلار برسد، اما در سطح مقاومت ۲۷۷۹ دلار با چالشی سخت روبرو خواهد شد. در صورت ناکامی خریداران در غلبه بر این مقاومت، احتمال بازگشت قیمت به ۲۴۸۷ دلار وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT