لیست شدن برت (BRETT) در آپ‌بیت (Upbit)

لیست شدن برت (BRETT) در آپ‌بیت (Upbit)

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال برت (BRETT) پس از فهرست شدن در صرافی آپ‌بیت (Upbit) بیش از ۳۶ درصد افزایش یافت. با این حال، در حال حاضر قیمت برت کمی اصلاح شده و در محدوده ۰.۰۹ دلار قرار دارد.  در این پست به تاثیر لیست شدن برت (BRETT) در آپ‌بیت (Upbit) بر قیمت این ارز می پردازیم.

لیست شدن برت (BRETT) در آپ‌بیت (Upbit)

در همین حال، حجم معاملات روزانه برت با جهش ۱۸۳ درصدی به ۱۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش علاقه معامله‌گران به این ارز دیجیتال است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) برت نیز در حال صعود بوده و در آستانه عبور از خط میانی ۵۰ قرار دارد، که نشان‌دهنده افزایش مومنتوم صعودی است.

علاوه بر این، شاخص جریان پول چایکین (CMF) این توکن بالاتر از خط مرکزی و در سطح ۰.۰۴ قرار دارد. این وضعیت، نشان‌دهنده قدرت بازار و ورود نقدینگی است که از سناریوی صعود پایدار برت حمایت می‌کند.

لیست شدن برت (BRETT) در  آپ‌بیت (Upbit)

در بازار مشتقات برت نیز روند مشابهی مشاهده می‌شود و حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۲ درصد افزایش یافته است. همچنین، شاخص سود باز قراردادهای آتی این ارز دیجیتال با ۱۱۲ درصد افزایش به ۳۷ میلیون دلار رسیده است.

افزایش این شاخص نشان می‌دهد که معامله‌گران بیشتری در حال ایجاد پوزیشن‌های جدید هستند که معمولاً سیگنالی صعودی تلقی می‌شود.

اگر تقاضا برای برت ادامه یابد، هدف بعدی قیمت آن ۰.۱۱ دلار خواهد بود.

لیست شدن برت (BRETT) در  آپ‌بیت (Upbit)

لیست شدن برت (BRETT) در آپ‌بیت (Upbit)

از سوی دیگر، اگر معامله‌گران با فروش گسترده اقدام به برداشت سود خود کنند، قیمت برت ممکن است به زیر ۰.۰۹ دلار سقوط کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT