کدام صرافی ها داگز را لیست می کنند ؟

کدام صرافی ها داگز را لیست می کنند ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

کدام صرافی ها داگز را لیست می کنند ؟ ارز دیجیتال داگز (DOGS) تلگرام از امروز ۲۶ آگوست، در صرافی‌های بزرگ مانند بایننس، بای‌بیت (Bybit)، اوکی‌ایکس (OKX) و گیت‌.آی‌او (Gate.io)، قابل معامله خواهد بود. برای اطلاع بیشتر با اول پرداخت همراه باشید.

کدام صرافی ها داگز را لیست می کنند ؟

این توکن ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۰ آگوست در صرافی‌ها لیست شود، اما به دلیل تقاضای بالای جامعه، این تاریخ به تعویق افتاد. با وجود این تأخیر، هیجان پیرامون توکن داگز همچنان بالاست و ایردراپ آن به موقع انجام خواهد شد.

تا کنون، ۶ میلیون کاربر تایید شده درخواست واریز مستقیم توکن DOGS به صرافی‌ها و کیف پول تلگرام را ثبت کرده‌اند.

برخلاف دیگر میم‌کوین‌ها، داگز در اکوسیستم تلگرام کاربرد واقعی دارد و بر روی بلاکچین تون (TON) عمل می‌کند. بیشتر توکن‌های داگز به کاربران قدیمی و فعال تلگرام اختصاص یافته و بر اساس سن و فعالیت حساب‌ها به آن‌ها پاداش داده می‌شود.

کدام صرافی ها داگز را لیست می کنند ؟

صرافی های ارایه دهنده داگز 

همچنین، گزارش‌ها حاکی از آنند که تیم داگز قصد دارد ویژگی‌های جدیدی مانند استیکرهای میم قابل معامله و محتوای دارای قابلیت سفارشی‌سازی را به برنامه خود اضافه کند.

بر اساس توکنومیک داگز، این توکن با موجودی ثابت ۵۵۰ میلیاردی تولید شده و ۸۱.۵ درصد از آن به جامعه اختصاص یافته است. از این مقدار، ۷۳ درصد برای کاربران قدیمی تلگرام و بقیه برای معامله‌گران و اعضای جدید جامعه در نظر گرفته شده است.

۱۰ درصد از توکن‌ها برای تیم توسعه‌دهنده و آینده پروژه (با دوره قفل ۱۲ ماهه) و ۸.۵ درصد دیگر نیز برای تأمین نقدینگی در صرافی‌ها اختصاص یافته است.

با توجه به استقبال گسترده از این توکن، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت آن در شروع معاملات حدود ۰.۰۰۰۵ دلار باشد. با این حال، به دلیل نوسانات بالای میم‌کوین‌ها، سرمایه‌گذاران باید با دقت بیشتری نسبت به معامله آن‌ها اقدام کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT