خطاهای برداشت داگز

مهم ترین خطاهای برداشت داگز

زمان مطالعه 2 دقیقه

همانطور که میدانید ایردراپ ارز داگز انجام شد و خیلی ها واجد شرایط دریافت این ایردراپ شدند. اگر هنگام برداشت با خطا مواجه می شوید در این مقاله سعی کرده ایم به تعدادی از پرسش های پر تکرار و مهم ترین خطاهای برداشت داگز پاسخ دهیم.

مهم ترین خطاهای برداشت داگز

شبکه مشغول است!

این خطا یا باگ نیست. در حال حاضر شبکه تون زیر فشار و سر بار خیلی زیادی است. تراکنش ها در شبکه بلاک چین تون به کندی پردازش می شوند. به همین دلیل به کاربران به تدریج و با تاخیر اجازه برداشت توکن ها را میدهند. همانطور که میدانید شبکه تون زیر سربار چندین مرتبه با خرابی و از کار افتادن مواجه شد.

دکمه برداشت در ربات نیست!

برای مدت زمان کوتاهی دکمه برداشت از ربات حذف شده بود تا سربار شبکه کمتر شود و مجددا دکمه فعال شده است. اگر باز هم این اتفاق افتاد جای نگرانی نیست. در نهایت میتوانید داگز های خود را برداشت کنید. پس عجله نکنید.

خطاهای برداشت داگز

خطاهای برداشت داگز

هزینه کارمزد را پرداخت کردم، اما توکن ها نیامدند؟

این مشکل هم مربوط به بار و کندی شبکه است پس نگران نباشید. پردازش تراکنش‌ها با توجه به شرایط فعلی و شلوغی شبکه تون بیش از حد معمول طول می‌کشد. بنابراین دو حالت به وجود می آید. یا DOGS با موجودی شما در نهایت به کیف پول مقصد منتقل میشود و یا هزینه کارمزد شبکه به شما بازپرداخت خواهد شد که مورد اول محتمل تر است.

داگز هایم را به صرافی انتقال داده ام ولی هنوز نرسیده!

همانطور که اشاره شد تاخیر در نقل و انتقالات در شبکه تون به دلیل بار زیاد و ازدحام شبکه است. منتظر بمانید تا توکن ها دریافت شوند. اگر این انتظار بیش از حد معمول طول کشید میتوانید از پشتیبانی صرافی مقصد کمک بگیرید.

هنوز نتوانسته ام داگز را برداشت کنم. چه باید کرد؟ آیا توکن های من خواهند سوخت؟

هنوز هیچ اطلاعیه ای از سوی تیم توسعه و انجمن DOGS درباره محدودیت زمانی برای برداشت ایردراپ منتشر نشده است. نگران نباشید همه زمان کافی برای برداشت خواهند داشت.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT