بهترین آلتکوین های سپتامبر ۲۰۲۴

بهترین آلتکوین های سپتامبر ۲۰۲۴

زمان مطالعه 2 دقیقه

در شرایط نوسانی بازار کریپتو، چندین آلت‌کوین برتر وجود دارند که ممکن است با صعود دوباره بیت‌کوین به سطح ۶۰,۰۰۰ دلار، افزایش چشمگیری داشته باشند. در این پست به معرفی بهترین آلتکوین های سپتامبر ۲۰۲۴ می پردازیم.

بهترین آلتکوین های سپتامبر ۲۰۲۴

این آلت‌کوین‌ها در حال حاضر با قیمتی تخفیف‌خورده معامله می‌شوند و نهنگ‌ها روی آنها سرمایه‌گذاری‌های بزرگی انجام می‌دهند.

یکی از این آلت‌کوین‌ها، سولانا، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ جهان است و در حال حاضر در نزدیکی سطح حمایتی ۱۳۷ دلار معامله می‌شود. از مارس ۲۰۲۴، سولانا در یک الگوی کانال افقی بین ۱۲۵ تا ۱۹۰ دلار حرکت کرده است.

اکنون سولانا به سطح حمایتی این کانال نزدیک شده و احتمال افزایش ۴۰ درصدی و رسیدن به سطح ۱۹۰ دلار، یعنی سطح مقاومتی کانال، وجود دارد.

ریپل (XRP) نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال برتر است که پس از پیروزی اخیر خود در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. ریپل در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه معامله می‌شود که نشان‌دهنده روند صعودی آن است.

 

از طرفی ریپل در حال تشکیل الگوی سر و شانه معکوس و همچنین الگوی کف دوقلو است؛ که هر دو الگو نشان‌دهنده روند صعودی احتمالی هستند. در حال حاضر ریپل در سطح حمایتی ۰.۵۵ دلار معامله می‌شود و با افزایش احساسات صعودی، احتمال افزایش ۳۰ درصدی قیمت و رسیدن به سطح ۰.۷۴ دلار وجود دارد.

داگ‌ویف‌هت (WIF) چهارمین میم‌کوین بزرگ جهان است که از بالاترین قیمت تاریخی خود بیش از ۶۸ درصد کاهش یافته است. این ارز در حال حاضر در نزدیکی سطح حمایتی ۱.۴۰ دلار معامله می‌شود.

از ژوئن ۲۰۲۴، ویف چندین بار به این سطح بازگشته و هر بار با افزایش حداقل ۳۰ درصدی مواجه شده است. بر اساس حرکت تاریخی قیمت، امکان افزایش حداقل ۳۰ درصدی و حتی رسیدن به سطح ۲.۹۲ دلار در روزهای آینده برای این رمزارز وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT