ارزهای دیجیتال ۱۰ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۰ شهریور ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارزهای دیجیتال طی روز جاری با حمایت‌های چشمگیری روبه‌رو شدند که از کاهش بیشتر قیمت آنها جلوگیری کرد. قیمت بیت‌کوین (BTC) در سطح ۵۹ هزار دلار ثابت ماند و اتریوم (ETH) نیز در محدوده ۲۵۰۰ دلار قرار گرفت. در این پست به ارزهای دیجیتال ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ می پردازیم.

ارزهای دیجیتال ۱۰ شهریور ۱۴۰۳

همچنین، سولانا (SOL) و ریپل (XRP) نشانه‌هایی از تثبیت قیمت نشان دادند. در همین حال، ارزش کل بازار جهانی ارزهای دیجیتال با ۰.۳۲ درصد افزایش به ۲.۰۸ تریلیون دلار رسید. در مقابل، حجم کل معاملات بازار با افتی ۰.۷۷ درصدی به ۶۶.۳۵ میلیارد دلار کاهش یافت.

قیمت بیت‌کوین امروز با ۰.۵ درصد افزایش به ۵۹۲۲۳ دلار رسید؛ اگرچه تلاش‌ها برای صعود بیشتر ناکام ماند. به دلیل جریان خروجی صندوق‌های ETF بیت‌کوین طی چهار روز متوالی، محصولات سرمایه‌گذاری این ارز دیجیتال، خروج سرمایه‌ای معادل ۱۷۵.۶۷ میلیون دلار را تجربه کرد.

تسلط بیت‌کوین بر بازار نیز با ۰.۰۳ درصد کاهش به ۵۶.۱۴ درصد رسید.

ارزهای دیجیتال ۱۰ شهریور ۱۴۰۳

قیمت اتریوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۵۲۴ دلار رسید. جالب است که صندوق‌های ETF اتریوم هیچ جریان سرمایه‌ای نداشتند که بحث‌هایی را در مورد آینده قیمت این ارز دیجیتال به وجود آورد.

همچنین، گزارش شده که ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیان‌گذار اتریوم، به تازگی ۸۰۰ توکن ETH را جابه‌جا نموده که توجه جامعه ارز دیجیتال را جلب کرده است.

قیمت سولانا با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۳۸.۳۷ دلار رسید. نمودار هفتگی این ارز دیجیتال نشان‌دهنده یک دوره تثبیت قیمت است که گمانه‌زنی‌هایی را درباره حرکت‌های آینده ایجاد کرده است. همچنین، ارزش بازار سولانا امروز به ۶۴.۵۶ میلیارد دلار کاهش یافت.

قیمت ریپل با ۰.۵ درصد افزایش به ۰.۵۶۵۱ دلار رسید. نمودار هفتگی ریپل نیز نشان‌دهنده دوره‌ای از تثبیت قیمت است و همچنین گزارش‌هایی از فروش گسترده ریپل توسط نهنگ‌ها در میان نوسانات اخیر وجود دارد.

ارزهای دیجیتال ۱۰ شهریور ۱۴۰۳

در بخش میم‌کوین‌های نیز قیمت دوج‌کوین (DOGE) با ۰.۳ درصد کاهش به ۰.۱۰۱۴ دلار رسید و قیمت شیبا اینو (SHIB) نیز در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۳۹۸ دلار باقی ماند.

در این میان، قیمت پپه (PEPE) و سگ‌ کلاه‌دار (WIF) به ترتیب ۱ و ۰.۵ درصد افزایش یافت. قیمت توکن داگز (DOGS) نیز با ۹ درصد افزایش به ۰.۰۰۱۳۶۶ دلار، قیمت آوه (AAVE) با ۷ درصد افزایش به ۱۳۰.۶۷ دلار و قیمت گالا (GALA) با ۶ درصد افزایش به ۰.۰۱۹۹۸ دلار رسید.

از سوی دیگر، برخی از ارزها کاهش قیمت را تجربه کردند. قیمت پاپ‌کت (POPCAT) با ۵ درصد کاهش به ۰.۵۸۷۷ دلار، کاردانو (ADA) با ۲ درصد کاهش به ۰.۳۴۸۱ دلار و نات‌کوین (NOT) با ۲ درصد کاهش به ۰.۰۰۸۳۳۶ دلار رسید.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT