تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

زمان مطالعه 4 دقیقه

ارز داگز از میم تلگرامی اسپاتی (Spotty) سگ پاول دورف الهام گرفته است. با وجود روند نزولی بازار، داگز، این میم کوین بر پایه بلاکچین تون توجه سرمایه گذاران را به خود جلب میکند. روند قیمت ارز داگز، به سرعت به کانون توجه جامعه ارزهای دیجیتال به خصوص سرمایه گذاران بخش میم کوین تبدیل شده است. در این پست به تحلیل قیمت داگز شهریور ماه می پردازیم.

پس از لانچ شدن و لیست شدن رسمی ارز داگز، شبکه بلاکچین تون دچار اختلالاتی به دلیل حجم بالای معاملات شد.این موضوع به تنهایی علاقه کاربران بازی تلگرامی DOGS را نشان میدهد.

روند قیمت داگز و تراکنش های بالا بلاکچین تون

بر اساس داده های اینتو د بلاک (Into The Block)ایردراپ توکن داگز حجم معاملات بی سابقه ای را در بلاک چین تون ایجاد کرده است. طی هفته گذشته، این پلتفرم شاهد 46 میلیون تراکنش بود.

تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

با این حال، ارزش تون کوین اندکی سقوط کرده است. این نوسانات به دلیل بی ثباتی ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو رخ می دهد. بازار ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته شاهد نوسانات قابل توجهی بوده است.

قیمت امروز ارز داگز تلگرام

در حال حاضر قیمت داگز در 0.001123 دلار معامله میشود و در روز گذشته 2.5 درصد رشد داشته است. میم کوین داگز بالاترین قیمت روزانه 0.001226 دلار و پایین ترین سطح 0.00106 دلار را تجربه کرده است. این افت اخیر به دنبال اوج قیمت داگز در 0.001644 دلار در پنج روز پیش است که نشان دهنده کاهش شدید 30.96 درصدی از اوج ارزش آن است. علیرغم ضررهای روز، ارز داگز همچنان بیش از 7.04 درصد از پایین ترین سطح خود که اوایل امروز تعیین شده بود، افزایش داشت.

عملکرد قیمت ارز داگز

اگر فشار فروش افزایش یابد، قیمت داگز می تواند تا سطح حمایت 0.00112 دلار عقب نشینی کند. اگر سطح حمایت 0.00112 دلار نتواند حفظ شود، ممکن است کاهش بیشتری به 0.0011 دلار رخ دهد.

طبق داده های به دست امده از کوین گلس (Coin Glass) حجم معاملات داگز با کاهش تقریبا 15 درصدی درصد افزایش به 399,810,708 میلیون دلار رسیده است. در همین حال، بهره باز داگز 9.79 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر 120.60 میلیون دلار است. این نشان دهنده افزایش قابل توجه فعالیت معاملاتی علیرغم کاهش تعداد کل بهره های باز است.

تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

تحلیل تکنیکال ارز داگز

شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) نشان دهنده جریان نزولی در روند قیمت ارز داگز است. خط MACD (آبی) در زیر خط سیگنال (نارنجی) و نوارهای هیستوگرام یک کاهش قیمت را نشان می دهند و به احتمال کاهش بیشتر قیمت داگز اشاره میکند.

تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

قیمت در حال حاضر با مقاومت 0.0015 دلار روبرو است. اگر قیمت با موفقیت به بالای 0.0015 دلار برسد، این می تواند منجر به یک حرکت صعودی پایدار شود تارگت قیمت داگز 0.0017 دلار و سپس احتمالاً 0.002 دلار است.

خریداران ارز داگز دست به کار شده اند!

ارز داگز که در 26 آگوست پس از دستگیری پاول دوروف، در فرانسه رسما لانچ شد، شاهد یک رویداد بسیار ناپایدار تولید توکن (TGE) بود که در آن بیش از 400 میلیارد توکن بین کاربران توزیع شد.

فشار شدید فروش باعث شد که قیمت داگز از 0.0017 دلار به 0.0010 دلار کاهش یابد. با این حال، تجزیه و تحلیل نمودار ساعتی افزایش قابل توجهی را در شاخص جریان پول (MFI) نشان می دهد که نشان دهنده افزایش جریان ورودی سرمایه به اکوسیستم این ارز دیجیتال است.

شاخص جریان پول (MFI) یک شاخص فنی است که میزان سرمایه ورودی به یک ارز دیجیتال را نشان می دهد. هنگامی که این شاخص کاهش می یابد، به معنای افزایش فشار فروش است.

تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

کاهش قیمت در کنار افزایش شاخص جریان پول (MFI) نشان می‌دهد که فشار فروش ارز داگز در حال کاهش است و خریداران وارد عمل می‌شوند و واگرایی صعودی ایجاد می‌کنند. این شکل گیری معمولاً نشان می دهد که قیمت می تواند در آستانه افزایش باشد.

عملکرد جفت ارز DOGS/USDT در فیوچرز

علاوه بر این، بازار مشتقات شامل قراردادهای فیوچرز و آپشن، خوش‌بینی مشابهی را نشان می‌دهد، همانطور که با افزایش نرخ تامین مالی مشهود است. نرخ تامین مالی بالاتر نشان می‌دهد که نسبت خریداران (پوزیشن های لانگ) به فروشندگان (پوزیشن های شورت) بیشتر است، که نشان‌دهنده احساسات صعودی گسترده‌تر است. در مقابل، نرخ منفی تامین مالی نشان دهنده انتظارات نزولی است.

تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

با توجه به افزایش نرخ سرمایه و اقدامات اخیر قیمت، به نظر می رسد که ارز داگز ممکن است در آستانه حرکت به سمت مقاومت سقف خود باشد.

پیش بینی قیمت داگز و احتمال رالی بهبودی

تجزیه و تحلیل بیشتر نمودار ساعتی نشان می دهد که داگز می تواند به رالی بهبودی و ثبت بالاترین اوج جدید (ATH ) جدید نزدیک شود، فرآیندی که توسط عرضه و تقاضا هدایت می شود که در آن خریداران و فروشندگان ارزش منصفانه توکن را تعیین می کنند.

تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

تحلیل قیمت داگز شهریور ماه

پس از افت شدید از 0.0012 دلار، به نظر می رسد فروشندگان در حال از دست دادن قدرت خود هستند و گاوها از سطح حمایت 0.0010 دلار دفاع می کنند. حفظ این سطح حمایت برای رالی بهبودی بسیار مهم است.

امتیاز 3/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT