تحلیل تون (TON) شهریور ۱۴۰۳

تحلیل تون (TON) شهریور ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

تون‌کوین (TON)، ارز دیجیتال بومی بلاکچین تون تلگرام، در ۳۰ روز گذشته با چالش‌های زیادی مواجه شده و قیمت آن با ۱۵ درصد کاهش، به ۵.۲۱ دلار رسیده است. در این پست به تحلیل تون (TON) شهریور ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تون (TON) شهریور ۱۴۰۳

این افت قیمت باعث شده که بسیاری از هولدرهای کوتاه‌مدت زیان‌های تحقق‌نیافته‌ای را تجربه کنند. با این حال، همین هولدرهای کوتاه‌مدت می‌توانند نقشی کلیدی در بهبود احتمالی تون‌کوین ایفا کنند؛ چرا که ممکن است به دنبال بهره‌مند شدن از بازگشت قیمت در آینده باشند.

داده‌های پلتفرم تحلیلی اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهند تعداد معامله‌گرانی که طی ۳۰ روز گذشته تون‌کوین را هولد کرده‌اند، حدود ۵۳ درصد افزایش یافته است.

همچنین، تعداد آدرس‌هایی که طی ۳۰ تا ۳۶۵ روز گذشته این توکن را انباشت کرده‌اند، ۲۰ درصد افزایش داشته است. در مقابل، تعداد دارندگان بلندمدت تنها اندکی افزایش یافته است.

تحلیل تون (TON) شهریور ۱۴۰۳

به طور کلی، افزایش در تعداد هولدرهای کوتاه‌مدت معمولاً نشانه‌ای از اعتماد به بازگشت قیمت است و اگر این روند ادامه یابد، تون‌کوین ممکن است فشار فروش کمتری را تجربه کند.

در این راستا، نمودار روزانه تون‌کوین هم نشان می‌دهد که شاخص تعادل قدرت (BoP) – شاخصی که تفاوت بین قدرت خریداران و فروشندگان را ارزیابی می‌کند – افزایش یافته و این موضوع، از احتمال بازگشت قیمت تون‌کوین حمایت می‌کند.

بر اساس نمودار روزانه، تون‌کوین اکنون در محدوده ۵.۲۳ دلار معامله می‌شود که پیش از این منجر به یک رالی شده و اکنون به‌ عنوان یک منطقه تقاضای حیاتی عمل می‌کند.

تحلیل تون (TON) شهریور ۱۴۰۳

شاخص RSI هنوز روند خاصی را نشان نمی‌دهد، اما اگر تون‌کوین بتواند مقاومت ۵.۵۵ دلار را بشکند، ممکن است تا ۵.۷۶ دلار افزایش یابد.

در صورت عدم موفقیت تون‌کوین در شکست این مقاومت، این احتمال وجود دارد که قیمت آن به زیر ۵ دلار کاهش یافته و به سطح حمایتی ۴.۸۶ دلار برسد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT