تحلیل قیمت بیت کوین ۱۸ شهریور

تحلیل قیمت بیت کوین ۱۸ شهریور : هشدار سقوط

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت‌کوین (BTC) در ماه‌های اخیر عملکرد ضعیفی داشته و نتوانسته انتظارات بالای فعالان خوش‌بین بازار را برآورده کند. این ضعف به‌ویژه در هفته‌های اخیر بیشتر نمایان شده است. در این پست به تحلیل قیمت بیت کوین ۱۸ شهریور می پردازیم.

در هفت روز گذشته، قیمت بیت‌کوین ۸.۲ درصد و در ۲۰ روز اخیر بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته که این کاهش باعث ضرر بیشتر هولدرهای کوتاه‌مدت شده است.

تحلیل قیمت بیت کوین ۱۸ شهریور

کلب فرانزن (Caleb Franzen)، تحلیلگر مشهور رمزارز، اخیراً در پستی به تحلیل وضعیت بیت‌کوین پرداخته است. فرانزن معتقد است که عملکرد ضعیف بیت‌کوین اکنون این رمزارز را در موقعیت حیاتی قرار داده که می‌تواند تعیین‌کننده ادامه روند صعودی بازار باشد.

فرانزن که به‌ طور کلی دیدگاه صعودی نسبت به بیت‌کوین دارد، به شکسته شدن ساختار صعودی این رمزارز اشاره کرده و تغییر دیدگاه خود را نسبت به آن اعلام کرده است.

او به شاخص ویلیامز (%R) اشاره کرده که در ۶۰ روز گذشته نشانه‌های صعودی نشان نداده و همچنین، به عدم وجود سیگنال‌های اشباع خرید، شیب منفی میانگین‌های متحرک نمایی (EMA) مهم ۲۱، ۵۵ و ۲۰۰ روزه، و کاهش قابل‌توجه ریسک‌پذیری در میان سرمایه‌گذاران توجه کرده است.

تحلیل قیمت بیت کوین ۱۸ شهریور

تحلیل قیمت بیت کوین ۱۸ شهریور

به گفته فرانزن، با توجه به تشکیل یک سری سقف‌ها و کف‌های پایین‌تر در نمودار، اگر قیمت بیت‌کوین زیر ۵۴,۰۰۰ دلار بسته شود، ممکن است تا پایان هفته افت بیشتری را تجربه کند.

این دیدگاه با پیش‌بینی اخیر آرتور هیز، هم‌بنیانگذار صرافی بیتمکس که انتظار دارد قیمت بیت‌کوین در آخر هفته به زیر ۵۰,۰۰۰ دلار برسد، مطابقت دارد.

در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین با قیمت ۵۴,۴۳۰ دلار و نزدیک به حمایت کلیدی ۵۴,۰۰۰ دلار در حال معامله است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT