اتصال کیف پول به همستر کامبت

آموزش اتصال کیف پول به همستر کامبت

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازی تلگرامی پرطرفدار همستر کامبت (Hamster Kombat) به‌تازگی امکان اتصال کیف پول به ربات را برای کاربران خود فراهم کرده است. اتصال کیف پول به ربات همستر کامبت برای دریافت ایردراپ این بازی ضروری است. در این پست به آموزش اتصال کیف پول به همستر کامبت می پردازیم.

آموزش اتصال کیف پول به همستر کامبت

برای وصل کردن کیف پول به همستر کامبت از منوی پایین صفحه وارد بخش Airdrop شوید. سپس از بین گزینه‌های موجود On-chain airdrop را انتخاب کنید. توجه کنید باقی گزینه‌ها نیاز به احراز هویت دارند و برای کاربران ایرانی در دسترس نیستند. گزینه صرافی غیرمتمرکز EBI هم که به احراز هویت نیاز ندارد، دیرتر از On-chain airdrop برداشت کاربران را انجام می‌دهد و از این نظر مناسب نیست.

در ادامه روی دکمه Connect wallet بزنید تا کیف پول‌های قابل‌قبول به شما نمایش داده شود. بهترین گزینه کیف پول تون کیپر است و از کیف پول‌های MyTonWallet یا Tonhub نیز می‌توان استفاده کرد. فقط توجه داشته باشید کیف پول خود تلگرام یا ربات wallet@ یک کیف پول حضانتی بوده و به ایرانی‌ها خدمات ارائه نمی‌کند.

اتصال کیف پول به همستر کامبت

در ادامه وارد محیط تون کیپر می‌شوید و باید اتصال ربات به کیف پول خود را تأیید کنید. برای این که روی دکمه Connect wallet زده و سپس رمز کیف پول خود را وارد کنید. پس از بازگشت به ربات همستر، اگر از درست بودن کیف پول خود اطمیان دارید، دکمه Set as default withdrawal option را بزنید. تمام! حالا کیف پول شما به ربات همستر کامبت وصل شده و در روز ایردراپ می‌توانید توکن‌های خود را با همین آدرس دریافت (Claim) کنید.

اتصال کیف پول به همستر کامبت

سؤالات متداول

امکان تغییر کیف پول در همستر کامبت وجود دارد؟

بله، می‌توانید با مراجعه به صفحه Airdrop کیف پول خود را تغییر دهید.

بهترین کیف پول همستر کامبت کدام است؟

تون کیپر یکی از بهترین کیف پول‌ها برای همستر کامبت است.

وصل کردن کیف پول به همستر کامبت امن است؟

جهت بالابردن امنیت، می‌توانید یک کیف پول خالی غیرضروری را به بازی وصل کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT