تحلیل تکنیکال شیبا ۱ مهر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال شیبا ۱ مهر ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

قیمت شیبا اینو به افزایش 38 درصدی چشم دوخته است زیرا الگوی معکوس دوپایه در حال شکل گرفتن است. شیبا افزایش هولد کردن نهنگ ها را نشان می دهد در حالی که عرضه در مبادلات کاهش می یابد. قیمت شیبا اینو 9.5 درصد با شکست الگوی دو کف فاصله دارد. در این پست به تحلیل تکنیکال شیبا ۱ مهر ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال شیبا ۱ مهر ۱۴۰۳

الگوی کف 0.0000122 دلاری به عنوان یک منطقه هولد کردن حیاتی برای خریداران ارزهای دیجیتال است. بر اساس داده های سنتیمنت، عرضه شیبا در صرافی ها به 75.3 تریلیون سکه کاهش یافت که نشان دهنده افزایش خرید و کاهش فشار فروش است. شیبا، دومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، 14 درصد افزایش را در پنج روز گذشته تجربه کرد و از 0.000013 دلار به 0.00001478 دلار افزایش یافت.

این افزایش صعودی احتمالاً ناشی از بهبود گسترده تر بازار پس از کاهش 0.5 درصدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده بود. قیمت شیبا اینو نشانه‌هایی از بهبود طولانی‌مدت را نشان می‌دهد که توسط این الگوی چکش معکوس حمایت می‌شود.

تحلیل تکنیکال شیبا ۱ مهر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال شیبا ۱ مهر ۱۴۰۳

علت رالی صعودی شیبا اینو چیست؟

بازار ارزهای دیجیتال در سپتامبر پس از تغییر قیمت بیت کوین از 52500 دلار به 63456 دلار یک چرخش صعودی داشت که 20 درصد افزایش داشت. احساس بازیابی مجدد، اصلاح غالب در قیمت شیبا اینو را به یک جریان بی روند و تثبیت به بالای 0.0000123 دلار تغییر داد.

تحلیل تکنیکال شیبا ۱ مهر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال شیبا ۱ مهر ۱۴۰۳

در 11 هفته گذشته، قیمت شیبا سه تلاش ناموفق برای شکستن خط حمایت پایین را به نمایش گذاشت که نشان دهنده منطقه هولد کردن فعال شیبا برای خریداران است. آخرین معکوس باعث افزایش 19.82 درصدی آلتکوین به 0.0000147 دلار شد در حالی که ارزش بازار به 8.7 میلیارد دلار افزایش یافت.

بررسی الگوها و چارتهای شیبا اینو

تجزیه و تحلیل نمودار روزانه شکل‌گیری یک الگوی چکش معکوس را نشان می‌دهد، یک چیدمان نمودار اغلب در پایین‌ترین بازارهای اصلی مشاهده می‌شود. اگر این الگو درست باشد، این میم کوین برای افزایش 9.3 درصدی قبل از شکست بحرانی آماده است. نک لاین 0.000016 دلاری، شکست احتمالی حرکت صعودی را تشدید می کند و 25 درصد افزایش دیگر را به هدف 0.00002 دلار سوق می دهد.

تحلیل تکنیکال شیبا ۱ مهر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال شیبا ۱ مهر ۱۴۰۳

طبق داده های سنتیمنت، عرضه شیبا در صرافی ها به طور پیوسته کاهش یافته و به 75.3 تریلیون سکه رسیده است. این روند نزولی حاکی از خروج توکن ها از مبادلات است که می تواند نشان دهنده انباشت سرمایه گذاران یا کاهش فشار فروش باشد.

در مقابل، نسبت MVRV 30 روزه (ارزش بازار به ارزش واقعی) به 7.66 درصد افزایش یافته است. که خریداران کوتاه مدت در سود هستند. از نظر تاریخی، مقدار نسبت MVRV 8-10٪ با پیش بینی قیمت شیبا اینو در بالاترین حد خود مصادف شده است زیرا این معامله گران سفته باز اغلب برای رزرو سود زودتر از موعد از بازار خارج می شوند. بنابراین، در صورت تداوم عرضه، قیمت شیبا اینو می تواند به 0.000012 دلار بازگردد و جریان بی روند را طولانی کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT