اطلاعیه مهم همستر کامبت

اطلاعیه مهم همستر کامبت : قفل شدن ایردراپ تا ۱۰ ماه !!!

زمان مطالعه < 1 دقیقه

همستر کامبت اطلاعیه جدیدی را در شب قبل منتشر کرد و نحوه توزیع ایردراپ فصل اول خود را توضیح داد. در ادامه به بررسی اطلاعیه مهم همستر کامبت می پردازیم.

اطلاعیه مهم همستر کامبت

بازی همستر کامبت اعلام کرده که بیشتر از ۳۰۰ میلیون کاربر از ماه مارس داشته‌‌ است. با این حال ۱۳۱ میلیون نفر در ایردراپ آن در ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) واجد شرایط شده‌اند. علاوه بر این تنها حدود ۲.۳ میلیون کاربر (کم‌تر از ۲ درصد از کاربران همستر کامبت) از ایردراپ آن محروم شده‌اند.

از بین کاربران تاییدشده‌، ۳۰.۶ میلیون نفر روش برداشت خود را تعیین نکرده‌اند. با این حال همستر کامبت تاکید کرد که این افراد هنوز هم می‌توانند روش برداشت توکن‌های خود را مشخص کنند.

علاوه بر این بازی مذکور خاطرنشان کرد که از کل عرضه ۱۰۰ میلیارد واحدی توکن همستر کامبت، ۷۵ درصد از طریق ایردراپ بین کاربران آن توزیع می‌شود. ۶۰ درصد از این مقدار بعد از فصل یک (یعنی در روزهای آینده) توزیع خواهد شد.

با این حال کاربران تنها به ۸۸.۷۵ درصد از ایردراپ خود دسترسی خواهند داشت. ۱۱.۲۵ درصد بقیه هم ده ماه بعد از لیست شدن توکن همستر کامبت، آزاد می‌شود. علاوه بر این ۱۵ درصد از عرضه کل توکن همستر کامبت در فصل دوم آن توزیع می‌شود. شایان ذکر است که از روز قبل بخش Unclaimed همستر‌ کامبت به Vesting تغییر کرده است.

این بخش نشان‌دهنده همان توکن‌هایی است که طی ایردراپ اولیه همستر کامبت قابل برداشت نیست. به عبارت دقیق‌تر این بخش نشان‌دهنده ۱۱.۲۵ درصد از توکن‌های دریافتی هر کاربر است که تا ۱۰ ماه بعد از لیستینگ قفل می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT