تکنیکال بیت کوین ۲ مهر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲ مهر ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

در ۲۲ سپتامبر، قیمت بیت کوین به زیر ۶۳٬۰۰۰ دلار کاهش یافت که نشان‌دهنده احتمال سیو سود توسط معامله‌گران کوتاه‌مدت است. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲ مهر ۱۴۰۳ می پردازیم.

اگرچه در کوتاه‌مدت همچنان عدم قطعیت وجود دارد، تحلیلگران در بلندمدت نسبت به بیت کوین خوش‌بین هستند. جف کندریک (Geoff Kendrick)، رئیس جهانی بخش تحقیقات دارایی‌های دیجیتال در بانک استاندارد چارترد (Standard Chartered)، انتظار دارد بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۲۰۰٬۰۰۰ دلار برسد. کندریک بر این باور است که ورود سرمایه‌های مثبت به صندوق‌های ETF بیت کوین، افزایش جزئی تورم و احتمال لغو دستورالعمل حسابداری کارکنان شماره ۱۲۱ (SAB-121) که عملاً مانع از نگهداری دارایی‌های دیجیتال توسط بانک‌ها برای مشتریان می‌شود، می‌توانند از عوامل اصلی رشد قیمت بیت کوین باشند.

بهبود قیمت بیت کوین منجر به افزایش خرید در تعدادی از آلت‌کوین‌ها شده است که توانسته‌اند از سطوح مقاومت بالای خود عبور کنند. اگر بیت کوین در سطوح فعلی تثبیت شود، معامله‌گران ممکن است تمرکز خود را به سمت آلت‌کوین‌ها معطوف کنند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲ مهر ۱۴۰۳

بازیابی قیمت بیت کوین با سیو سود در نزدیکی سطح ۶۴٬۰۰۰ دلار مواجه شده است که نشان می‌دهد خریداران از خرید نزدیک به مقاومت کلیدی ۶۵٬۰۰۰ دلار تردید دارند.

تکنیکال بیت کوین ۲ مهر ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۲ مهر ۱۴۰۳

ممکن است قیمت بیت کوین تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۰٬۲۳۲ دلار، موج آبی رنگ) اصلاح شود که سطح مهمی برای رصد است. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگردد، احتمال رشد تا بالای ۶۵٬۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت و بیت کوین ممکن است به مقاومت مهم ۷۰٬۰۰۰ دلار برسد.

اما، اگر قیمت به کاهش ادامه داده و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، نشان‌دهنده موفق عمل نکردن گاوها در شکست صعودی است. در این حالت، قیمت بیت کوین می‌تواند تا خط حمایت سقوط کند.

تکنیکال بیت کوین ۲ مهر ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۲ مهر ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین در نمودار ۴ ساعته به میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای بازگشته است. اگر این حمایت شکسته شود، ممکن است قیمت بیت کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای کاهش یابد. انتظار می‌رود گاوها در قیمت ۶۱٬۲۰۰ دلار اقدام به خرید کنند. اگر قیمت از این سطح بازگردد، نشان‌دهنده آن است که خریداران سطح ۶۱٬۲۰۰ دلار را به حمایت تبدیل کرده‌اند. سپس بیت کوین دوباره تلاش خواهد کرد تا مقاومت ۶۵٬۰۰۰ دلار را بشکند.

اگر فروشندگان بخواهند از رشد قیمت جلوگیری کنند، باید قیمت را به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای برسانند و در زیر آن حفظ کنند. اگر موفق به انجام این کار شوند، قیمت بیت کوین ممکن است تا ۵۹٬۰۰۰ دلار و سپس تا ۵۷٬۵۰۰ دلار کاهش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT