برداشت راکی رابیت

اطلاعیه مهم برای برداشت راکی رابیت

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بازی راکی رابیت اطلاعیه مهمی را درباره نحوه مدیریت و پردازش برداشت‌های کاربرانش منتشر کرده است. در ادامه به بررسی اطلاعیه مهم برای برداشت راکی رابیت می پردازیم.

برداشت راکی رابیت

بازی راکی رابیت اعلام کرد که توسعه‌دهندگان آن به سختی کار می‌کنند تا تراکنش‌های کاربران را در سریع‌ترین زمان ممکن پردازش کنند. با این حال، آن‌ها روی چند نکته مهم تاکید کرده‌اند.

برای مثال آن‌ها خاطرنشان کردند که به خاطر همزمانی ایردراپ راکی‌ رابیت و ۲ پروژه دیگر، تیم شبکه TON درخواست کرده است که تراکنش‌ها با دقت مدیریت شود. به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان شبکه تون در تلاش هستند تا از هرگونه اختلال در کل شبکه جلوگیری کنند. به خاطر همین توسعه‌دهندگان راکی رابیت در حال مدیریت و کنترل تراکنش‌های توکن خود هستند.

همه درخواست‌های برداشت راکی‌ رابیت به ترتیبی که دریافت شده‌اند، در حال پردازش هستند. با توجه به افزایش درخواست‌ها، توسعه‌دهندگان راکی رابیت در تلاش هستند تا آن‌ها را به سرعت پردازش کرده و به شبکه ارسال کنند. با این حال، توسعه‌دهندگان بازی مذکور با محدودیت‌های خاصی مواجه هستند و باید از بارگذاری بیش از حد تراکنش‌ها جلوگیری کنند. در نتیجه ممکن است بین درخواست کاربران و نمایش تراکنش در کیف پول آن‌ها تاخیر وجود داشته باشد.

برداشت راکی رابیت

برداشت راکی رابیت

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT