بهترین آلتکوین های مهر ۱۴۰۳

بهترین آلتکوین های مهر ۱۴۰۳ : ناشناخته اما پر سود

زمان مطالعه 3 دقیقه

جواهرات پنهان در دنیای کریپتو منتظر درخشش در رالی گاوی بعدی هستند. این مقاله آلت کوین های کمتر شناخته شده را با پتانسیل سودهای عظیم در بازار صعودی آینده نشان می دهد. در این پست به معرفی بهترین آلتکوین های مهر ۱۴۰۳ می پردازیم.

پپه فورک (PORK)

پپه فورک با قیمتی که بین سیزده تا بیست و چهار میلیونیم دلار در نوسان است، گرفتار یک جریان بی روند شده است. در حال حاضر خرس ها قدرت را در دست دارند که کاهش قابل توجه بیش از بیست درصدی تنها در یک هفته همین موضوع را نشان می دهد. شاخص قدرت نسبی (RSI) در حدود 38 نشان می دهد که پپه فورک در حال نزدیک شدن به منطقه فروش بیش از حد است.

با این حال، این تصویری از پتانسیل رشد را ترسیم می کند. اگر گاوها قدرت را پس بگیرند، پپه فورک می تواند نزدیکترین سطح مقاومت را هدف قرار دهد، یک جهش قابل توجه تقریباً سی درصد. با این حال، اگر نزدیکترین سطح حمایت نقض بشود، ممکن است افت قیمت های بیشتری به دنبال داشته باشد. با این حال، در ماه گذشته، رشد چشمگیر 113 درصدی را تجربه کرده است که به ماهیت پر نوسان و در عین حال پتانسیل رشد آن اشاره دارد.

سان داگ (SUNDOG)

قیمت سان داگ بین بیست و چهار تا چهل و سه سنت در نوسان است. به نظر می رسد گاوها پس از کاهش بیش از 14 درصدی هفته گذشته، قدرت خود را از دست می دهند. با وجود این افت، این ارز دیجیتال همچنان در شش ماه گذشته رشد چشمگیری داشته است و بیش از ده هزار درصد افزایش یافته است.

بهترین آلتکوین های مهر ۱۴۰۳

بهترین آلتکوین های مهر ۱۴۰۳

مقاومت فعلی در پنجاه و سه سنت قرار دارد. اگر این توکن موفق به شکستن این سطح شود، می‌تواند هفتاد و سه سنت را هدف قرار دهد که یک افزایش احتمالی حدود هفتاد درصدی نسبت به قیمت‌های اخیر است. با این حال، ارزش RSI نشان می دهد که هنوز بیش از حد فروخته نشده است، به این معنی که خرس ها ممکن است در حال حاضر قدرت را حفظ کنند. سرمایه گذاران محتاط هستند اما به رشد آینده امیدوارند.

کازموس (ATOM)

در حال حاضر، کازموس(ATOM) بین سه تا چهار دلار در نوسان است. این یک کشمکش جزئی بین خریداران و فروشندگان را نشان می دهد. در هفته گذشته، ارز کازموس شاهد رشدی نزدیک به 9 درصد بود، حتی در میان یک روند نزولی طولانی مدت بیش از شصت درصد در طول شش ماه.

مقاومت کلیدی در چهار و نیم دلار است، جایی که با مشکل مواجه شده است، همانطور که موقعیتش در زیر میانگین متحرک کوتاه مدت و بلندمدت نشان می دهد. اگر حرکت تغییر کند، ارز کازموس ممکن است مقاومت دوم نزدیک به پنج دلار را هدف قرار دهد. قدرت خرس در حال حاضر قوی‌تر به نظر می‌رسد و قیمت‌ها هنوز جایگاهی فراتر از محدوده فعلی پیدا نکرده‌اند.

بازی آنددز(UDS)

بازی آنددز(UDS) در حال حاضر بین 1.14 تا 1.53 دلار معامله می شود که نشان می دهد خرس ها ممکن است برتری داشته باشند. قیمت این توکن کمتر از میانگین متحرک 10 روزه و 100 روزه است و RSI نشان می دهد که بیش از حد خرید نشده است و به حرکت صعودی ضعیف اشاره دارد.

بهترین آلتکوین های مهر ۱۴۰۳

بهترین آلتکوین های مهر ۱۴۰۳

با این حال، اگر بتواند از مقاومت 1.73 دلار عبور کند، افزایش تا حدود 2.11 دلار محتمل است که نشان دهنده رشد قیمت بیش از یک سوم از بالاترین سطح فعلی آن است. شش ماه گذشته تصویر امیدوارکننده‌ای را با تقریباً دو برابر افزایش نشان می‌دهد، اما کاهش‌های اخیر در هفته و ماه گذشته چالش‌های پیش رو را نشان می‌دهد. بازار بین خوش بینی محتاطانه و احتمال شکست صعودی در حال نوسان است.

آپتوس (APT)

آپتوس بین 5.67 تا 6.25 دلار معامله می شود. گاوها اکنون کمی قوی تر به نظر میرسند، زیرا قیمت در هفته گذشته حدود 16 درصد و در ماه گذشته بیش از 18 درصد افزایش یافته است. با سطح مقاومت بعدی در 6.62 دلار، پتانسیل برای افزایش بیشتر وجود دارد.

اگر آپتوس بتواند این سطح را بشکند، ممکن است به حدود 7.20 دلار برسد. با RSI نزدیک به 64، حرکت این توکن همچنان به سمت صعودی متمایل است. قیمت فعلی کمتر از میانگین 100 روزه 6.21 دلاری است که به حرکت صعودی احتمالی اشاره دارد. اگرچه بازار شش ماه سختی را پشت سر گذاشت، اما آپتوس اکنون بازگشت امیدوار کننده ای را نشان می دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT