تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ مهر

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ مهر

زمان مطالعه 2 دقیقه

ریجکت شدن قیمت بیت کوین نزدیک به مقاومت ۶۵,۰۰۰ دلاری نشان می‌دهد که فروشندگان می‌خواهند قیمت را در نیمه پایینی محدوده ۵۴,۰۰۰ تا ۷۳,۷۷۷ دلاری نگه دارند، اما خریداران به‌راحتی تسلیم نخواهند شد. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ مهر می پردازیم.

بر اساس گزارش «K33 Research»، بیت کوین در حال نزدیک شدن به دوره‌ای تاریخی دیگر است. در دو چرخه قبلی بازار گاوی، روند از کف به اوج بیش از ۱۰۵۰ روز طول کشید و بزرگترین سودها در ۳۶۵ روز پایانی دیده شد. در حال حاضر، چرخه کف تا سقف ۶۷۲ روز را پشت سر گذاشته و این نشان می‌دهد که ممکن است به‌زودی شاهد یک افزایش قیمت باشیم.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین (BTC) ۳ مهر

خریداران در تلاش هستند تا بیت کوین را به بالای مقاومت ۶۵,۰۰۰ دلاری برسانند، اما فروشندگان همچنان در حال مقاومت هستند.

اگر خریداران بخش زیادی از زمین خود را به فروشندگان واگذار نکنند، احتمال یک رالی تا بالای ۶۵,۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد. قیمت بیت کوین ممکن است به ۷۰,۰۰۰ دلار برسد که انتظار می‌رود فروشندگان یک مقاومت قوی در این سطح ایجاد کنند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ مهر

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ مهر

این دیدگاه خوش‌بینانه در کوتاه‌مدت زمانی باطل می‌شود که قیمت کاهش یافته و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۰٬۶۲۱ دلار، موج آبی رنگ) را بشکند. در این صورت، قیمت بیت کوین می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۹٬۳۸۲ دلار، موج قرمز رنگ) و سپس به ۵۷,۵۰۰ دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (ETH) ۳ مهر

قیمت اتر در تاریخ ۲۰ سپتامبر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲٬۵۱۲ دلار، موج آبی رنگ) را رو به بالا شکست که نشان می‌دهد فروشندگان در حال از دست دادن قدرت خود هستند.

خریداران تلاش خواهند کرد تا قیمت را به سطح شکست ۲,۸۵۰ دلار برسانند. این یک سطح مهم برای فروشندگان است که باید از آن دفاع کنند، زیرا شکست و بسته شدن قیمت بالای این سطح نشان‌دهنده تغییر احتمالی روند خواهد بود. در صورت موفقیت، احتمالا قیمت اتریوم به ۳,۴۰۰ دلار برسد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ مهر

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ مهر

اگر فروشندگان بخواهند کنترل خود را حفظ کنند، باید به‌سرعت قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک برگردانند. مرحله بعدی روند نزولی می‌تواند زمانی آغاز شود که فروشندگان قیمت را به زیر ۲,۱۱۱ دلار بکشانند و در زیر آن حفظ کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT