تحلیل قیمت آوه گوچی (GHST)

تحلیل قیمت آوه گوچی (GHST)

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت آوه گوچی (GHST) پس از انتشار اطلاعیه جدید صرافی بایننس مبنی بر راه‌اندازی قرارداد آتی دائمی با مارجین دلار این توکن، به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت. در این پست به تحلیل قیمت آوه گوچی (GHST) می پردازیم.

تحلیل قیمت آوه گوچی (GHST)

با این رشد، بازی مبتنی بر بلاکچین و پروتکل دیفای آوه گوچی توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده و با حمایت بایننس، احساسات بازار نسبت به این پروتکل به شدت مثبت شده است.

در تاریخ ۲۳ سپتامبر، بایننس به‌طور رسمی از راه‌اندازی قرارداد دائمی آوه گوچی با مارجین دلار خبر داد. این قرارداد اکنون فعال شده و کاربران بایننس قادر هستند با استفاده از اهرم تا ۷۵ برابری، به معاملات این توکن بپردازند.

دارایی پایه این قرارداد نیز آوه گوچی است. میزان فاندینگ ریت تعیین‌شده توسط بایننس برای این قرارداد برابر با مثبت ۲.۰۰ درصد و منفی ۲.۰۰ درصد است، اما ممکن است بر اساس شرایط بازار تغییر کند.

به دنبال انتشار این خبر، قیمت آوه گوچی به بالاترین سطح روزانه خود در ۱.۲۴ دلار رسید. البته در زمان نگارش این خبر، با قیمت این رمزارز با رشد روزانه ۲۶.۴۱ درصدی، در محدوده ۱.۱۶ دلار قرار دارد.

تحلیل قیمت آوه گوچی (GHST)

تحلیل قیمت آوه گوچی (GHST)

همزمان با این افزایش قیمت، ارزش بازار آوه گوچی هم با بیش از ۲۵ درصد رشد به ۶۱.۴۲ میلیون دلار رسیده و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز با افزایش چشمگیر ۲۹۲۵ درصدی، بیش از ۶۱ میلیون دلار است.

لازم به ذکر است که بازار بارها شاهد افزایش قیمت توکن‌ها پس از لیست شدن در صرافی بایننس بوده است.

برای مثال، طی چند روز گذشته، قیمت کتیزن (CATI) نیز پس از لیست شدن در این صرافی بیش از ۳۰ درصد افزایش یافت. همچنین، قیمت توکن فیدا (FIDA) نیز با لیست شدن قراردادهای آتی خود در بایننس، رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

به‌طور کلی، این داده‌های تاریخی، افزایش قیمت آوه‌ گوچی در ۲۴ ساعت گذشته را توجیه می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT