تبدیل ارزهای دیجیتال در تون کیپر

آموزش تبدیل ارزهای دیجیتال در تون کیپر + تصویری

زمان مطالعه 2 دقیقه

تون کیپر (Tonkeeper) یک کیف پول ارز دیجیتال غیرحضانتی در بستر بلاک چین تون (Ton) است. این کیف پول برای ارسال، دریافت، مبادله، استیکینگ و نگهداری ارزهای دیجیتال مبتنی بر شبکه تون طراحی شده است. در حال حاضر، ارزهای دیجیتال مانند تون کوین (Toncoin)، تتر (USDT) و نات کوین (Notcoin) توسط تون کیپر پشتیبانی می‌شوند. در این پست به آموزش تبدیل ارزهای دیجیتال در تون کیپر می پردازیم.

تبدیل ارزهای دیجیتال در تون کیپر

امکان خرید و فروش ارز دیجیتال در قالب تبدیل مستقیم رمزارزها به یکدیگر در تون کیپر وجود دارد. برای تبادل ارزهای دیجیتال، گزینه Swap را انتخاب کنید. در صفحه باز شده باید ارز پرداختی (Send) و دریافتی (Receive) را تعیین و سپس مقدار یکی از آن‌ها را وارد کنید. مقدار ارز بعدی به‌صورت خودکار مشخص می‌شود. به‌این ترتیب می‌توانید تبادل ارز دیجیتال را انجام دهید.

 تبدیل ارزهای دیجیتال در تون کیپر

تبدیل ارز در تون کیپر

در گوشه بالا سمت چپ تصویر فوق، روی آیکون دو خط افقی کلیک کنید. صفحه Settings باز می‌شود. در این صفحه می‌توانید اسلیپیج یا میزان لغزش قیمت در فاصله زمانی بین ثبت تا اجرای سفارش را به‌صورت درصد مشخص کنید. هرچه مقدار لغزش را کاهش دهید، احتمال عدم انجام تبادل به‌دلیل نوسان قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

 تبدیل ارزهای دیجیتال در تون کیپر

تبدیل ارز در تون کیپر

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT