تحلیل تکنیکال آلتکوین ها ۷ مهر

تحلیل تکنیکال آلتکوین ها ۷ مهر : تون کوین، دوج کوین و شیبا

زمان مطالعه 2 دقیقه

آلت کوین‌ها به پیروی از حرکت صعودی بیت کوین، پس از عبور از مقاومت‌های مهم، علائمی از ادامه روند صعودی را نشان داده‌اند. در این پست به تحلیل تکنیکال آلتکوین ها ۷ مهر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال قیمت تون‌کوین (TON)

تون‌کوین پس از یک دوره تثبیت بین میانگین‌های متحرک، در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) با افزایش قیمت از این محدوده خارج شد.

اگر خریداران بتوانند قیمت را بالای ۶ دلار حفظ کنند، قیمت تون کوین ممکن است تا سطح ۷ دلار رشد کند. انتظار می‌رود فروشندگان در سطح ۷ دلار مقاومت قوی ایجاد کنند، اما اگر خریداران از این سطح عقب‌نشینی نکنند، حرکت صعودی ممکن است تا سطح ۸.۲۹ دلار ادامه یابد.

اگر قیمت به شدت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، این چشم‌انداز مثبت در کوتاه‌مدت باطل خواهد شد. در این حالت، قیمت تون کوین می‌تواند تا سطح حمایت مهم ۴.۴۴ دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج‌کوین (DOGE)

قیمت دوج‌کوین در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) با شیب تندی از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۱ دلار، موج آبی رنگ) افزایش یافت و از مقاومت نزدیک عبور کرد.

تحلیل تکنیکال آلتکوین ها ۷ مهر

تحلیل تکنیکال آلتکوین ها ۷ مهر

این حرکت راه را برای یک رالی احتمالی تا سطح ۰.۱۴ دلار هموار می‌کند. فروشندگان تلاش خواهند کرد حرکت صعودی را در سطح ۰.۱۴ دلار متوقف کنند، اما اگر خریداران بتوانند این مقاومت را بشکنند، حرکت صعودی ممکن است تا سطح ۰.۱۸ دلار ادامه یابد.

در سمت نزولی، میانگین‌های متحرک به‌عنوان یک حمایت کلیدی باید مورد توجه قرار گیرند. اگر قیمت به زیر این میانگین‌ها برسد و بسته شود، نشان‌دهنده بازگشت فروشندگان به بازار خواهد بود. در این صورت، قیمت دوج کوین می‌تواند تا سطح ۰.۰۹ دلار کاهش پیدا کند.

تحلیل تکنیکال قیمت شیبا اینو (SHIB)

قیمت شیبا اینو پس از عبور از مقاومت نزدیک ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) حرکت صعودی خود را آغاز کرد.

تحلیل تکنیکال آلتکوین ها ۷ مهر

تحلیل تکنیکال آلتکوین ها ۷ مهر

قیمت شیبا اینو به روند صعودی خود ادامه داد و در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) سطح شکست نزولی ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار نیز را شکست. اگر خریداران بتوانند بسته شدن قیمت را بالای ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار قطعی کنند، احتمالاً شیبا اینو تا سطح ۰.۰۰۰۰۲۹ دلار رشد خواهد کرد.

در مقابل، اگر قیمت با شیب تندی از سطح فعلی کاهش یابد، نشان‌دهنده فروش در رالی‌ها خواهد بود. شکست قیمت به زیر ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار نشان‌دهنده حرکت نوسانی بین سطوح ۰.۰۰۰۰۱۲ تا ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار برای چند روز خواهد بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT