تحلیل تکنیکال پاپ‌ کت (POPCAT) ۱۱ مهر

تحلیل تکنیکال پاپ‌ کت (POPCAT) ۱۱ مهر

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین پاپ‌کت (POPCAT) سولانا نشانه‌های رشد قابل‌توجهی را از خود نشان می‌دهد. یک تحلیلگر کریپتو به نام کریپتو جک (CryptoJack) در تاریخ ۱ اکتبر در پلتفرم X، به‌روزرسانی هیجان‌انگیزی درباره این رمزارز منتشر کرده است. در این پست به تحلیل تکنیکال پاپ‌ کت (POPCAT) ۱۱ مهر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پاپ‌ کت (POPCAT) ۱۱ مهر

او در این پست اشاره کرده که قیمت پاپ‌کت در نمودار ۲ ساعته از یک الگوی مثلث صعودی خارج شده است.

این تحلیلگر در ادامه پیش‌بینی کرده که پاپ‌کت در هفته‌های آینده یک حرکت انفجاری را تجربه خواهد کرد. در زمان نگارش این خبر، قیمت پاپ‌کت در محدوده ۱ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرده است.

به طوری که در این مدت، پاپ‌کت بالاترین سطح ۱.۰۵ دلار و پایین‌ترین سطح ۰.۹۳۱۹ دلار را به ثبت رسانده است.

تحلیل تکنیکال پاپ‌ کت (POPCAT)

تحلیل تکنیکال پاپ‌ کت (POPCAT)

این نوسانات به‌ویژه پس از رسیدن پاپ‌کت به بالاترین قیمت تاریخی خود در ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴، یعنی ۱.۰۸ دلار، بیشتر شده‌اند. پاپ‌کت از زمان ثبت پایین‌ترین قیمت خود در ژانویه ۲۰۲۴ تا کنون، بیش از ۲۵,۹۶۰ درصد رشد داشته است. حال، برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این رمزارز ممکن است در آینده به ۳ دلار برسد.

در حال حاضر، اگر این میم‌کوین بتواند مقاومت فعلی خود را پشت سر بگذارد، احتمال دارد تا ۱.۱۵ دلار صعود کند. در صورت پایدار بودن این حرکت صعودی، احتمال رشد ۲۰۰ درصدی و رسیدن به ۳ دلار نیز وجود دارد.

تحلیل تکنیکال پاپ‌ کت (POPCAT) ۱۱ مهر

تحلیل تکنیکال پاپ‌ کت (POPCAT) ۱۱ مهر

از نظر تحلیل تکنیکال، شاخص مکدی (MACD) پاپ‌کت نشان‌دهنده پتانسیل افزایش تدریجی قیمت است. خط مکدی در آستانه عبور از خط سیگنال قرار دارد که یک نشانه صعودی در نظر گرفته می‌شود.

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده ۶۲.۶۷ قرار دارد. وضعیت این شاخص با فاصله گرفتن از منطقه اشباع خرید (۷۰)، نشان‌دهنده احتمال کاهش قیمت پس از رشد اخیر است، اما همچنان مومنتوم قوی خود را حفظ کرده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT