تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۱ مهر

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۱ مهر

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت دوج‌کوین (DOGE) در دو روز گذشته با افتی ۱۴ درصدی مواجه شده و دستاوردهای خود در اواخر سپتامبر را از دست داده است. این افت شدید باعث شده تا برخی سرمایه‌گذاران نسبت به مسیر آینده این ارز دیجیتال مردد شوند. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۱ مهر می پردازیم.

با این حال، نشانه‌هایی از آماده شدن نهنگ‌های بازار برای بازگشت احتمالی قیمت مشاهده می‌شود که ممکن است فرصتی برای خرید ایجاد کند.

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۱ مهر

طبق گزارش‌ها، نهنگ‌هایی که حداقل ۰.۱ درصد از موجودی در گردش دوج‌کوین را در اختیار دارند، از فرصت پایین بودن قیمت استفاده کرده و در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱۷ میلیون دوج‌کوین به ارزش حدود ۴۵ میلیون دلار خریداری کرده‌اند.

این بیشترین حجم DOGE خریداری‌شده در یک ماه گذشته محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که نهنگ‌ها به بهبود قیمت دوج کوین خوش‌بین هستند.

در این میان، تعداد آدرس‌های جدید شبکه نیز در هفته گذشته ۷۲ درصد افزایش یافته است. بر اساس داده‌های اینتودبلاک (IntoTheBlock)، در تاریخ ۳۰ سپتامبر، ۱۹۶۳۰ آدرس جدید ایجاد شده که از افزایش علاقه کاربران به تعامل با این شبکه حکایت دارد.

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۱ مهر

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۱ مهر

از طرفی، واگرایی قیمت و آدرس‌های فعال روزانه (DAA) برای دوج‌کوین نیز سیگنال خرید را نشان می‌دهد. با وجود کاهش قیمت، تعداد سرمایه‌گذارانی که در شبکه دوج‌کوین تراکنش می‌کنند، افزایش یافته که می‌تواند نشان‌دهنده فاز انباشت باشد.

افزایش فعالیت شبکه در شرایط افت قیمت، معمولاً نشانه‌ای است که سرمایه‌گذاران خود را برای افزایش قیمت آماده می‌کنند.

در حال حاضر، دوج‌کوین با قیمت ۰.۱۰۷۸ دلار معامله می‌شود و نتوانسته بر مقاومت ۰.۱۳۰ دلار غلبه کند. این ارز دیجیتال اکنون در حال تبدیل سطح فعلی به حمایت است که در صورت موفقیت، مقدمات افزایش قیمت را فراهم خواهد کرد.

در صورت افزایش قیمت، مقاومت بعدی ۰.۱۱۸ دلار خواهد بود که عبور از آن می‌تواند راه را برای صعود تا ۰.۱۳۰ دلار هموار کند.

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۱ مهر

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۱ مهر

در مقابل، اگر حمایت ۰.۱۰۷۸ دلاری حفظ نشود، دوج‌کوین ممکن است وارد فاز نوسان جانبی بین ۰.۱۰۷ و ۰.۰۹۴ دلار شود که در این صورت، بهبود قیمت به تعویق خواهد افتاد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT