بهترین آلتکوین های هفته اول اکتبر ۲۰۲۴

بهترین آلتکوین های هفته اول اکتبر ۲۰۲۴

زمان مطالعه 3 دقیقه

شاخص ترس و طمع بازار کریپتو هنوز روی ترس است، این نشان میدهد که سرمایه گذاران به خرید ارزهای کم نوسان تر روی آورده اند و سرمایه خود را از روی بیت کوین و آلت کوین های پر ریسک مثل اتریوم که تحت تاثیر این شرایط قرار میگیرند خارج کرده و به استیبل کوین هایی مثل تتر منتقل کرده اند. در ادامه به معرفی بهترین آلتکوین های هفته اول اکتبر ۲۰۲۴ می پردازیم.

بهترین آلتکوین های هفته اول اکتبر ۲۰۲۴

تنش ها در خاورمیانه پس از شلیک حدود 200 موشک بالستیک از سوی ایران به اسرائیل تشدید شده است. به گزارش وال استریت ژورنال (WSJ)، مکانیسم دفاعی گنبد آهنین اسرائیل توانست تعداد زیادی از موشک‌ها را رهگیری کند، اما در مناطق مرکزی و جنوبی اصابت کرد.

  • قیمت بیت تنسور (TAO) خوشبختانه به زیر 520 دلار نرسید در حالی که قیمت بقیه آلت کوین ها کاهش یافتند.
  • ماهیت متزلزل قیمت ریپل دقیقاً همان چیزی است که در مواقع عدم اطمینان لازم است.
  • قیمت سولانا با وجود بازار قرمز کاملاً بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 200 روزه است.

بیت تنسور (TAO) و بقیه ارزها در بازار کریپتو به دنبال افزایش تنش‌ها در خاورمیانه کاهش یافته اند. به گفته برخی تحلیلگران، در صورت کاهش قیمت بیت کوین، رالی ماه اکتبر در بازار کریپتو در معرض خطر کوتاهی قرار دارد. چرا بیت تنسور (TAO) ریپل و سولانا می توانند انتخاب های امنی برای خرید در شرایط فعلی خاورمیانه باشند؟

کل بازار کریپتو 5.3 درصد کاهش یافته و در حال حاضر ارزش کل بازار کریپتو حدود 2.261 تریلیون دلار است. در حالی که جامعه کریپتو در هراس است، این سه آلت کوین می توانند سبد شما را در برابر ضررهای مهم تری در طول این تنش ژئوپلیتیکی محافظت کنند.

بیت تنسور(TAO)

قیمت بیت تنسور (TAO) در اواخر شب گذشته پس از انتشار خبر حمله ایران به اسرائیل، واکنش خوبی به رکود عمومی بازار کریپتو نشان داد. قیمت TAO خوشبختانه از 520 دلار پایین نیامد در حالی که قیمت بقیه ارزها کاهش یافتند.

بهترین آلتکوین های هفته اول اکتبر ۲۰۲۴

بهترین آلتکوین های هفته اول اکتبر ۲۰۲۴

قیمت TAO در 24 ساعت گذشته 10 درصد کاهش یافته و در 538 دلار معامله می شود. این روند قیمت برای بازار نزولی، صعودی است.این منطقه تثبیت بخشی از یک پرچم صعودی، یک الگوی ادامه دار است. از آنجایی که ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) بقیه بازار را فرا گرفته است، قیمت TAO در حال آماده شدن برای شکست 52 درصدی است که می تواند آن را به 900 دلار و احتمالاً 1000 دلار برساند.

سولانا (SOL)

به غیر از بیت تنسور(TAO)، سرمایه گذاری روی این ارز با پتانسیل، سولانا فکر خوبیست. با وجود اینکه قیمت سولانا به دنبال اخبار فوری حمله، 5.3 درصد کاهش یافته است، اما همچنان در شکل گیری پرچم صعودی عظیم است و شانس بالایی برای شکستن دارد.

بهترین آلتکوین های هفته اول اکتبر ۲۰۲۴

بهترین آلتکوین های هفته اول اکتبر ۲۰۲۴

علاوه بر این، قیمت سولانا کاملاً بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 200 روزه (EMA) خود است، که تأیید می‌کند که علیرغم بازار قرمز، احساسات صعودی همچنان بر نمودار قیمت SOL غالب است. خروج از پرچم گاوی می‌تواند سولانا را تا قیمت های انفجاری یعنی در حدود 365 دلار هدایت کند. این یک اوج جدید (ATH) برای سولانا است.

ریپل(XRP)

قیمت ریپل در بیشتر سال گذشته و امسال بین 0.45 تا 0.75 دلار باقی مانده است، علیرغم اینکه بازار کریپتو چندین سقوط را تجربه کرده است. در واقع، اگر 1000 دلار در XRP در 2 اکتبر 2023 سرمایه گذاری می کردید، سرمایه گذاری شما تا امروز تنها 15 درصد رشد می کرد و تنها 150 دلار به آن اضافه می کرد.

بهترین آلتکوین های هفته اول اکتبر ۲۰۲۴

بهترین آلتکوین های هفته اول اکتبر ۲۰۲۴

در طی آن زمان، بازار کریپتو نوسانات شدیدی را تجربه کرد که همه آنها را ریپل تقویت کرد. در حالی که این برای هیچ سرمایه‌گذاری سودآور نیست، ماهیت متزلزل قیمت ریپل دقیقاً همان چیزی است که در مواقع عدم اطمینان برای محافظت در برابر ضررهای شدید مورد نیاز است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT