فاز Chill بازی ایکس‌ امپایر

بررسی فاز Chill بازی ایکس‌ امپایر

بازی ایکس امپایر (X Empire) که یکی دیگر از بازی‌های کلیکی تلگرام با تم ایلان ماسک است، روز دوشنبه پیش از ایردراپ توکن X خود غیرفعال شد و سپس چهارشنبه با فاز جدیدی به نام چیل‌ یا سرگرمی(Chill)، مجددا فعالیت خود را آغاز کرد. در این پست به بررسی بررسی فاز Chill بازی ایکس‌ امپایر می پردازیم.

بررسی فاز Chill بازی ایکس‌ امپایر

این فاز حدود دو هفته تا زمان راه‌اندازی رسمی توکن X در شبکه تون (TON) در اواخر اکتبر ادامه خواهد داشت.

در این مرحله، تمامی پیشرفت‌های بازیکنان ریست شده و به آن‌ها فرصت داده می‌شود تا با تلاش مجدد، سهمی از ۳۴.۵ میلیارد توکن اضافی X که برای این مرحله اختصاص داده شده، داشته باشند. اگرچه تخصیص اولیه توکن‌ها تغییر نخواهد کرد، اما این فاز فرصتی برای به دست آوردن مقداری توکن بیشتر فراهم می‌کند.

۷۰ درصد از کل عرضه X طبق نتایج مرحله اول بازی و معیارهای مرتبط با آن، بین کاربران توزیع می‌شود و ۵ درصد از عرضه کل نیز برای مرحله چیل در نظر گرفته شده است.

فاز Chill بازی ایکس‌ امپایر

فاز Chill بازی ایکس‌ امپایر

برای افزایش شانس و دریافت توکن‌های بیشتر، بازیکنان باید نرخ درآمد «کوین در ساعت» خود را افزایش دهند. این نرخ، یکی از عوامل کلیدی در تعیین مقدار توکن‌های دریافتی خواهد بود.

بازیکنان می‌توانند با ارتقای ویژگی‌های آواتار، دفتر کار و تیم خود، این نرخ را بهبود بخشند. همچنین سرمایه‌گذاری در سهام‌های خیالی داخل بازی از طریق منوی سیتی (City) می‌تواند موجب افزایش درآمد کاربران شود.

علاوه بر این، انجام ماموریت‌های روزانه، همچون ارتقای پنج ویژگی، کسب تعداد معینی کوین و تماشای ویدیوهای یوتیوب نیز به بازیکنان کمک می‌کند تا پاداش بیشتری کسب نمایند. انجام کامل این ماموریت‌ها نه تنها کوین‌های کاربران را افزایش می‌دهد، بلکه باکس شانس روزانه را نیز فعال می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT