اتصال ربات کتز به کیف پول

آموزش اتصال ربات کتز به کیف پول + تصویری

بالاخره انتظارها برای لیست شدن رسمی کتز به پایان رسید. اما برای اینکه واجد شرایط دریافت ایردراپ کتز شوید در این مدت کوتاه چه کنید؟ در این پست به پاسخ سوالات مهم و همچنین آموزش اتصال ربات کتز به کیف پول می پردازیم.

روز ایردراپ و لیست شدن کتز اعلام شده است؟

بله، ربات کتز امروز 10 صبح اعلام کرد که که 3 روز دیگر، روز موعود، لیست شدن ایردراپ کتز ساعت 3:30 به وقت ایران در تاریخ 8 اکتبر مصادف با 18 مهر انجام خواهد شد.

برای اینکه توکن های CATS خود را برداشت کنید، حتما معیار های شامل ایردراپ کتس شدن را چک کنید. توکن کتز ابتدا در صرافی های بای بیت، بیت گت، کوکوین لیست میشود.

مهلت شما برای وصل کردن کیف پول به کتز به پایان رسیده. برداشت آن چین 2 روز پس از لیست شدن برایتان فعال میشود!

آموزش اتصال ربات کتز به کیف پول

خیلی از کاربران نگران بودند که آیا کیف پول را به ربات کتز درست متصل کرده اند یا خیر. برای همین این مراحل را جهت وصل کردن ولت تون کیپر به ربات کتز طی کنید و یا اگر کیف پول را دیسکانت کرده اید مجدد مراحل را انجام دهید. بهتر است تراکنش های پولی ربات کتز را انجام دهید که با توجه به پیش بینی قیمت کتز پول بیشتری به جیب بزنید. چون کتز به عنوان یک شت کوین عرضه میشود و ارزش خاصی ندارد.

اتصال ربات کتز به کیف پول

خود ربات کتز برای اتصال کیف پول تون کوین جایزه در نظر گرفته و اگر 2 دهم تون تراکنش (کارمزد) انجام بدید 2 هزار توکن کتز پاداش میگیرید.

  • روی دکمه “Make Ton Great Again” کلیک کنید( اگر از قبل در کیف پول تون کوین دارید این مبلغ به صورت خودکار ازتون کم میشه. اگر نه باید تون کوین بخرید و به کیف پولتون واریز کنید)
  • کیف پول تون کیپر را انتخاب کنید.
  • روی متصل کردن ولت به ربات “Connect wallet” کلیک کنید و رمز تون کیپر خود را وارد کنید.
  • بعد از زدن دکمه “done” فرآیند وصل شدن کیف پول به کتس را تکمیل می‌کنید.
  • سپس اگر به ربات Cats بروید، پنجره‌ای برای تأیید آدرس ولت باز شده که با زدن دکمه “Confirm” متصل شدن کیف پول را تایید میکنید.
اتصال ربات کتز به کیف پول

اتصال ربات کتز به کیف پول

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT