تحلیل قیمت تحلیل داگز (dogs) ۱۴ مهر

تحلیل قیمت تحلیل داگز (dogs) ۱۴ مهر

هولدرهای میم کوین داگز همچنان امیدوارند که این توکن بتواند از یک مقاومت بسیار مهم عبور کرده و حرکت صعودی قوی را آغاز کند. در این پست به تحلیل قیمت تحلیل داگز (dogs) ۱۴ مهر می پردازیم.

تحلیل قیمت تحلیل داگز (dogs) ۱۴ مهر

داگز یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که تحت تاثیر فشار فروش اخیر بازار ارزهای دیجیتال کاهش یافته‌ است. به عبارت دقیق‌تر قیمت داگز در هفته قبل حدود ۲۵ درصد کاهش یافته است.

از طرف دیگر نمودار قیمت داگز در تایم فریم ۴ ساعته نشان می‌دهد که احتمال رشد این ارز دیجیتال چندان بعید نیست. ۲ شاخص جریان پول چایکین (CFM) و شاخص جریان نقدی (MFI) هم تا حدودی این مسئله را تایید می‌کنند.

هر دو شاخص MFI و CMF میزان فشار خرید و فروش در بازار را نشان می‌دهند. هنگامی که این شاخص‌ها کاهش می‌یابند، فشار فروش غالب است. با این حال، شاخص‌های MFI و CMF کمی رشد کرده و همین مسئله معامله‌گران را امیدوار کرده است.

تحلیل قیمت تحلیل داگز (dogs) ۱۴ مهر

تحلیل تحلیل داگز (dogs) ۱۴ مهر

در نتیجه اگر فشار خرید داگز رشد کند، قیمت آن ممکن است از مقاومت ۰.۰۰۰۶۷ دلار عبور کند. بعد از این مقاومت هم توکن مذکور باید با مقاومت ۰.۰۰۰۸۴ دلاری روبه‌رو شود. با این حال اگر فشار خرید داگز کاهش یابد و قیمت آن به پایین حمایت مثلث نزولی برسد، این پیش‌بینی باطل خواهد شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT