تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ مهر ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ مهر ۱۴۰۳

در هفته گذشته، خریداران در تلاش بودند تا قیمت بیت‌کوین (BTC) را بالای ۶۲۵۰۰ دلار حفظ کنند. این سطح قیمتی به‌طور قابل‌توجهی بالاتر از کف هفتگی، یعنی ۶۰ هزار دلار است و اقدام معامله‌گران برای خرید در سطوح پایین‌تر را نشان می‌دهد. در ادامه به تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ مهر ۱۴۰۳ می پردازیم.

اگرچه ماه اکتبر، که معمولاً یکی از بهترین ماه‌های سال برای بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود، شروعی بی‌رمق داشته، اما تحلیلگران انتظار دارند که شرایط در ادامه بهبود یابد.

تحلیل آپتوس ۱۶ مهر ۱۴۰۳

آپتوس (APT) پس از خروج از الگوی سر و شانه معکوس در ۲۱ سپتامبر و حفظ موفقیت‌آمیز سطح حمایتی خود در ۲ اکتبر، به رشد خود ادامه داده است. شیب منحنی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷.۸۹ دلار) در حال صعود است و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در منطقه مثبت قرار دارد که نشان‌دهنده برتری گاوها است.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ مهر ۱۴۰۳

در حال حاضر، قیمت می‌تواند تا ۱۱ دلار افزایش یابد، اما اگر به زیر ۷.۶۵ دلار سقوط کند، احتمالاً حرکت اخیر به عنوان یک شکست کاذب تلقی می‌شود و شاهد سقوط قیمت تا ۵.۶۶ دلار خواهیم بود.

تحلیل داگ ویف هت یا سگ کلاهدار ۱۶ مهر ۱۴۰۳

فروشندگان سگ کلاهدار (WIF) در تلاشند تا خط روند نزولی را حفظ کنند، اما نکته مثبت این است که خریداران اجازه نداده‌اند قیمت به زیر منحنی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۰۹ دلار) برسد.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ مهر ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ مهر ۱۴۰۳

اگر خریداران قیمت را بالای خط روند نزولی حفظ کنند، احتمال تغییر روند وجود دارد و قیمت می‌تواند به ۳.۵۰ دلار برسد. در غیر این صورت، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه سقوط کند، ممکن است تا ۱.۷۷ دلار کاهش یابد.

تحلیل فانتوم ۱۶ مهر ۱۴۰۳

فروشندگان فانتوم (FTM) پس از تکمیل الگوی سر و شانه معکوس در ۱۷ سپتامبر، سعی در اصلاح قیمت دارند. اگر قیمت بر مقاومت ۰.۷۰ دلار غلبه کند، روند صعودی ادامه خواهد یافت و احتمال دستیابی به ۰.۹۳ دلار وجود دارد.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ مهر ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ مهر ۱۴۰۳

در طرف مقابل، اگر قیمت به زیر ۰.۵۵ دلار برسد، این دیدگاه صعودی باطل خواهد شد.

تحلیل توکن بیت‌گت ۱۶ مهر ۱۴۰۳

قیمت توکن بیت‌گت (BGB) به روند صعودی خود ادامه داده و موفق به ثبت کف‌های بالاتر شده است. شیب منحنی میانگین متحرک ۲۰ روزه (۰.۹۹ دلار) در حال صعود است و اگر قیمت به بالای ۱.۰۸ دلار برسد، احتمال افزایش تا ۱.۲۲ دلار وجود خواهد داشت.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۶ مهر ۱۴۰۳

در غیر این صورت، اگر قیمت به زیر ۱.۰۲ دلار کاهش یابد، تا خط روند صعودی کاهش خواهد یافت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT