تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۷ مهر ۱۴۰۳

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۷ مهر ۱۴۰۳

بازار ارزهای دیجیتال روز گذشته نوسانات قابل‌توجهی داشت و این تحولات باعث گمانه‌زنی‌های زیادی در میان سرمایه‌گذاران شده است. در این مدت، قیمت بیت‌کوین (BTC) به ۶۲ هزار دلار کاهش یافته، در حالی که اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و ریپل (XRP) نیز روند نزولی را طی کرده‌اند. در ادامه به تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۷ مهر ۱۴۰۳ می پردازیم. در مقابل، میم‌کوین نِیرو (NEIRO) و توکن سویی (SUI) به عنوان برترین‌های روز، رشد قیمتی قابل‌توجهی را به ثبت رسانده‌اند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۷ مهر ۱۴۰۳

همزمان با این تحولات، ارزش کل بازار ارز دیجیتال با کاهشی ۲.۲۷ درصدی به ۲.۱۷ تریلیون دلار رسیده است. با این حال، حجم کل معاملات با جهشی ۶۱.۷۱ درصدی به ۷۸.۷۶ میلیارد دلار افزایش یافته است.

قیمت بیت‌کوین با کاهشی ۱.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۶۲۴۵۹ دلار رسیده است. این افت قیمت در حالی رخ داده که سرمایه‌گذاری در ETFهای بیت‌کوین در تاریخ ۷ اکتبر به ۲۳۵.۱۹ میلیون دلار رسید. در همین حال، ارزش بازار بیت‌کوین به ۱.۲۴ تریلیون دلار رسیده و سهم آن از بازار کریپتو در ۵۶.۷۷ درصد ثابت مانده است.

گزارش‌های جدید حاکی از آنند که دولت ایالات متحده ممکن است به زودی حدود ۶۹ هزار بیت‌کوین را به فروش برساند.

طبق گزارش‌ها، دیوان عالی ایالات متحده از بررسی پرونده‌ای درباره مالکیت ۶۹۳۷۰ بیت‌کوین به ارزش ۴.۳۸ میلیارد دلار که توسط دولت آمریکا از بازار دارک‌وب سیلک رود (Silk Road) توقیف شده بود، خودداری کرده است.

شرکت بتل بورن (Battle Born Investments) ادعا کرده بود که حق مالکیت این بیت‌کوین‌ها را خریداری کرده، اما دادگاه‌های بدوی و استیناف این ادعا را رد کرده‌اند. این تصمیم دیوان عالی راه را برای فروش بیت‌کوین‌های توقیف‌شده توسط دولت آمریکا هموار می‌کند.

همزمان با ریزش بیت‌کوین، قیمت اتریوم هم با کاهشی ۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۲۴۳۹ دلار رسیده است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که در این مدت هیچ سرمایه‌ای وارد صندوق‌های ETF اتریوم نشده که این موضوع باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شده است.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۷ مهر ۱۴۰۳

شارژ آنی کیف پول تتر

قیمت سولانا نیز با کاهشی ۳ درصدی به ۱۴۵ دلار رسیده و ارزش بازار آن اکنون ۶۷.۹۴ میلیارد دلار است. در همین حال، قیمت ریپل هم با ۲ درصد افت به ۰.۵۳۲۲ دلار کاهش یافته است.

در این میان، به نظر می‌رسد که حل و فصل پرونده ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دلیل درخواست تجدید نظر اخیر، همچنان دور از دسترس باشد.

در بخش میم‌کوین‌ها، قیمت دوج‌کوین و شیبا اینو به ترتیب با افت ۴ درصدی به ۰.۱۰۹۵ و ۰.۰۰۰۰۱۷۶۱ دلار رسیده است.

از میان ارزهای دیجیتال با بهترین عملکرد طی روز گذشته، قیمت نِیرو با رشدی ۱۹ درصدی به ۰.۰۰۱۷۲۷ دلار افزایش یافته است. قیمت توکن سویی نیز حدود ۱۱ درصد رشد کرده و اکنون با قیمت ۲.۱۰ دلار معامله می‌شود.

در مقابل، برخی از ارزهای دیجیتال مانند پاپکت (POPCAT)، بانک (BONK) و اتِنا (ENA)، در ۲۴ ساعت گذشته با افتی بین ۶ تا ۸ درصد مواجه شده‌اند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT