بهترین آلتکوین های امروز

بهترین آلتکوین های امروز

با وجود ناکامی بیت‌کوین در آغاز یک رالی صعودی بزرگ، برخی از آلت‌کوین‌ها در حال تجربه رشد قابل‌توجهی هستند. در حالی که معمولاً آلت‌کوین‌ها از روند بیت‌کوین پیروی می‌کنند، اما برخی از آن‌ها به دلیل به‌روزرسانی‌های جدید و تحولات منحصربه‌فرد، حرکات مستقلی از خود نشان می‌دهند. در این پست به معرفی بهترین آلتکوین های امروز می پردازیم.

بهترین آلتکوین های امروز

ایگن‌لیر

ایگن‌لیر ایگن‌لیر (EigenLayer) که در اول اکتبر راه‌اندازی شد، به‌سرعت توسط جامعه کریپتو مورد استقبال قرار گرفت. اگرچه قیمت این توکن یک روز پس از عرضه کاهش یافت، اما توانست به ارزش بازار ۷۶۸ میلیون دلاری برسد. ایگن‌لیر زمانی بیشتر مورد توجه قرار گرفت که یک سرقت به ارزش ۵.۵ میلیون دلار از آن کشف شد.

قیمت اولیه توکن EIGEN حدود ۳.۸۹ دلار بود که در چند ساعت اول پس از عرضه به ۴.۴۴ دلار رسید. اما پس از انتشار خبر سرقت در ۳ اکتبر، قیمت آن تا ۳.۲ دلار کاهش یافت.

اکنون، قیمت این توکن با افزایشی ۱۱.۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۳.۹۳ دلار رسیده و حجم معاملات آن نسبت به روز گذشته ۱۳۴ درصد افزایش یافته است.

مونرو

مونرو (Monero) که در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شد، تاکنون دو دوره صعودی بزرگ را در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ تجربه کرده است. در حال حاضر، قیمت این آلت‌کوین حدود ۷۰ درصد کمتر از اوج ۵۱۷ دلاری آن در سال ۲۰۲۱ است.

بهترین آلتکوین های امروز

بهترین آلتکوین های امروز

طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت مونرو با افزایشی ۵.۸ درصدی به ۱۵۴.۱۱ دلار رسیده و حجم معاملات روزانه آن هم با جهشی ۲۰ درصدی به ۵۹.۹ میلیون دلار افزایش یافته است.

آپتوس

آپتوس (Aptos) از طریق بلاکچین لایه ۱ اثبات سهام خود، جایگاهش را در بخش دیفای تثبیت کرده است. قیمت آپتوس در ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۳.۴ درصدی به ۹.۲ دلار رسیده، اما حجم معاملات آن ۶.۵ درصد کاهش داشته است.

بهترین آلتکوین های امروز

بهترین آلتکوین های امروز

لازم به ذکر است که ۱.۰۱ درصد از عرضه کل آپتوس در دوازدهم هر ماه آزاد می‌شود و آخرین آزادسازی آن در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۶ انجام خواهد شد. آپتوس اخیراً با پروژه‌های متعددی همکاری کرده و به تازگی شرکت هش‌پلت (HashPalette) را خریداری کرده است.

نتیجه‌گیری

این سه آلت‌کوین با هدف استفاده از فناوری بلاکچین در دنیای واقعی طراحی شده‌اند و تمرکز آن‌ها تنها بر سرمایه‌گذاری سفته‌بازانه نیست. با رشد پروژه‌های مشابه و افزایش علاقه مؤسسات به بلاکچین، به نظر می‌رسد این فناوری به‌زودی به ابزاری اصلی، نه‌تنها برای ثبت داده‌ها، بلکه برای انجام تراکنش‌های مالی تبدیل خواهد شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT