تحلیل قیمت سویی (SUI) ۲۳ مهر

تحلیل قیمت سویی (SUI) ۲۳ مهر : رسیدن به ۵ دلار

قیمت سویی (SUI) در اوایل معاملات امروز پس از عبور از ۲ دلار، با قدرت به سمت ثبت سقف جدیدی در ۲.۳۶ دلار حرکت کرد. این افزایش قیمت باعث خوش‌بینی معامله‌گران نسبت به آینده شده و به نظر می‌رسد که روند صعودی این رمزارز ادامه خواهد داشت. در این پست به تحلیل قیمت سویی (SUI) ۲۳ مهر می پردازیم.

تحلیل قیمت سویی (SUI) ۲۳ مهر

بسیاری از تحلیلگران، رشد اخیر سویی را با افزایش قیمت سولانا (SOL) در سال ۲۰۲۱ مقایسه می‌کنند، که در آن زمان به بیش از ۲۲۰ دلار رسید. در پی افزایش اخیر، اهدافی مانند ۲.۵ تا ۲.۵۵ دلار برای قیمت سویی مطرح شده است.

قدرت خریداران به‌خوبی در کانال صعودی تشکیل‌شده در چارت قیمت سویی مشخص است. با رسیدن به مقاومت پیش رو و ایجاد سقف جدید، ممکن است یک اصلاح جزئی تا خط میانی کانال اتفاق بیفتد.

اندیکاتور استوکاستیک آر‌اس‌آی (StochRSI) در حال حرکت به سمت حمایت پایین‌تر است و اندیکاتور مکدی (MACD) کوتاه‌مدت نیز کاهش فشار خرید را نشان می‌دهد که ممکن است باعث افت قیمت تا ۲.۱۶ دلار طی چند روز آینده شود.

تحلیل قیمت سویی (SUI) ۲۳ مهر

تحلیل قیمت سویی (SUI) ۲۳ مهر

با این حال، در صورت بازگشت قدرت خریداران، احتمال یک جهش قوی وجود دارد که می‌تواند به تشکیل سقف جدیدی بالای ۲.۴ دلار منجر شود. در دیدگاه بلندمدت نیز، انتظار می‌رود که قیمت سویی تا پایان ماه به ۳ دلار و تا پایان سال به ۵ دلار برسد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT