تحلیل تکنیکال تون کوین، دوج کوین

تحلیل تکنیکال تون کوین، دوج کوین و کاردانو

طی روزهای اخیر، برخی از ارزهای دیجیتال موفق به عبور از سطوح مقاومتی خود شده‌اند که نشان‌دهنده بازگشت خریداران به بازار و تلاش آنها برای بالا بردن قیمت‌ها است. این ارزها با حفظ حمایت‌های کلیدی خود، چشم‌انداز مثبتی را برای ادامه حرکت صعودی به نمایش گذاشته‌اند. در ادامه به تحلیل تکنیکال تون کوین، دوج کوین و کاردانو می پردازیم.

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین (TON) ۲۴ مهر

تون کوین طی دو روز گذشته در نزدیکی میانگین‌های متحرک معامله شده است که نشان می‌دهد گاوها در سطوح پایین‌تر در حال خرید هستند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) به‌تدریج به سمت خط میانه حرکت می‌کند و این نشان می‌دهد که مومنتوم نزولی در حال کاهش است. این امر احتمال شکست قیمت به بالای میانگین‌های متحرک را افزایش می‌دهد. قیمت تون کوین ممکن است تا ۶ دلار صعود کند که انتظار می‌رود به‌عنوان یک مانع عمل کند.

تحلیل تکنیکال تون کوین، دوج کوین

تحلیل تکنیکال تون کوین، دوج کوین

اولین نشانه ضعف، بسته شدن قیمت زیر ۵ دلار خواهد بود. این می‌تواند جفت را به منطقه حمایتی ۴.۷۲ دلار تا ۴.۴۴ دلار کاهش دهد. انتظار می‌رود خریداران از این منطقه با تمام توان دفاع کنند، زیرا شکست به زیر این منطقه می‌تواند روند نزولی جدیدی را آغاز کند.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج‌کوین (DOGE) ۲۴ مهر

دوج‌کوین در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۱ دلار، موج آبی رنگ) بسته شد و گاوها توانستند تلاش خرس‌ها برای پایین کشیدن قیمت را خنثی کنند.

تحلیل تکنیکال تون کوین، دوج کوین

تحلیل تکنیکال تون کوین، دوج کوین

خریداران سعی خواهند کرد تا قیمت را به خط مقاومت الگوی مثلث متقارن برسانند. اگر قیمت از خط مقاومت با شب تندی بازگردد، نشان خواهد داد که قیمت دوج ممکن است برای مدتی بیشتر در داخل مثلث باقی بماند.

حرکت بعدی روند با شکست قیمت به بالاتر یا پایین‌تر از مثلث آغاز خواهد شد. اگر خریداران موفق شوند قیمت را از خط مقاومت بالاتر ببرند، قیمت می‌تواند تا ۰.۱۴ دلار و سپس ۰.۱۸ دلار صعود کند. در سمت پایین، شکسته شدن قیمت به زیر خط حمایت می‌تواند قیمت دوج کوین را به ۰.۰۸ دلار کاهش دهد.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو (ADA) ۲۴ مهر

خریداران سرانجام توانستند قیمت کاردانو را در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) بالاتر از میانگین‌های متحرک ببرند که نشان می‌دهد خرس‌ها تسلیم شده‌اند.

تحلیل تکنیکال تون کوین، دوج کوین

تحلیل تکنیکال تون کوین، دوج کوین

مقاومت جزئی در ۰.۳۷ دلار وجود دارد، اما احتمالاً این سطح نیز شکسته خواهد شد. سپس قیمت می‌تواند تا مقاومت بالاسری ۰.۴۰ دلار صعود کند. در این سطح خرس‌ها سعی خواهند کرد حرکت صعودی را متوقف کنند. اگر قیمت از ۰.۴۰ دلار با شیب تندی بازگردد و به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کند، نشان خواهد داد که حرکت در محدوده برای چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

از طرف دیگر، اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای ۰.۴۰ دلار برسانند، نشان‌دهنده شروع یک حرکت صعودی جدید خواهد بود. در چنین حالتی قیمت ممکن است تا ۰.۴۵ دلار و سپس به ۰.۵۰ دلار صعود کند.

به نظر شما خرید کدام آلت کوین در هفته آحر مهرماه، پرسوذتر است؟

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT