تحلیل تکنیکال داگز ۲۹ مهر

تحلیل تکنیکال داگز ۲۹ مهر : سقوط در راه است ؟

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که تنها ۱ درصد از هولدرهای ارز داگز، در سود هستند. حجم توکن داگز نیز به طور قابل توجهی کاهش یافته است، به طوری که افزایش عرضه حکایت از کاهش دیگری دارد. نوسانات این توکن همچنان به سطوح پایین خود ادامه می دهد. تقریباً 99 درصد از دارندگان DOGS تنها حدود 60 روز پس از ایردراپ آن در ضرر قرار دارند. در این پست به تحلیل تکنیکال داگز ۲۹ مهر می پردازیم.

کاهش علاقه به ارز داگز تلگرام

داگز که در 26 آگوست با توزیع تقریباً 40 میلیارد توکن بین 17 میلیون کاربر تلگرام راه اندازی شد، قیمت اولیه 0.0017 دلار بود. با این حال، از آن زمان، این میم کوین 56٪ کاهش یافته است.

بر اساس شاخص جهانی ورودی/خروجی پول (GIOM)، تقریباً 99 درصد از هولدرهای ارز DOGS در ضرر هستند. میلیاردها آدرس داگز را بین 0.00079 دلار و 0.0013 دلار خریداری کرده اند و اکنون بسیار ضرر کرده اند.

تحلیل تکنیکال داگز ۲۹ مهر

تحلیل تکنیکال داگز ۲۹ مهر

به غیر از جریان پول روی زنجیره (GIOM) که نشان می دهد که آیا این توکن با مقاومت یا سطح حمایت مواجه است. در حال حاضر، قیمت داگز ممکن است در بلند مدت برای افزایش تلاش کند ولی الگوها نشان میدهد که ممکن است دوباره سقوط کند.

تحلیل تکنیکال داگز ۲۹ مهر

دلیل دیگری که ممکن است قیمت داگز دوباره کاهش یابد، حجم معاملات آن است. در حوالی زمانی که میم کوین داگز عرضه شد، حجم آن بیش از 2 میلیارد دلار بود که نشان داد بازار علاقه زیادی به آن داشت.

تحلیل تکنیکال داگز ۲۹ مهر

تحلیل تکنیکال داگز ۲۹ مهر

اما اکنون، حجم معاملات توکن داگز به 88.65 میلیون دلار کاهش یافته است که کاهش قابل توجهی نسبت به سطوح قبلی دارد. این کاهش حجم حاکی از کاهش فعالیت خرید و فروش است که ممکن است بازگشت ارز DOGS از پایین ترین سطح فعلی خود را دشوار کند. با فعالیت کمتر بازار، بازیابی قیمت می تواند یک چالش باشد زیرا در حال حاضر معامله گران کمتری با توکن تعامل دارند.

پیش بینی قیمت ارز داگز در کوتاه مدت

بر اساس نمودار روزانه، باندهای بولینگر (BB) ارز داگز فشرده شده اند. این نشان می دهد که نوسانات در حال حاضر پایین است و قیمت ممکن است بدون تجربه نوسانات قیمتی قابل توجه در محدوده بی روند باقی بماند.

تحلیل تکنیکال داگز ۲۹ مهر

تحلیل تکنیکال داگز ۲۹ مهر

وقتی باندها گسترش می‌یابند، معمولاً نشان‌دهنده نوسانات بالا و پتانسیل تغییرات چشمگیر قیمت است. با این حال، با فشرده شدن باندهای بولینگر، به نظر می‌رسد که بازار منتظر تثبیت یا کاهش قیمت در کوتاه‌مدت برای داگز است. با توجه به روند فعلی قیمت ارز داگز، احتمال کاهش به زیر 0.00061 دلار وجود دارد.

با این حال، اگر سرمایه‌گذاران وارد عمل شوند و DOGS را در کف قیمت بخرند، روند می‌تواند معکوس شود. در این سناریو، ارزش میم کوین داگز ممکن است به 0.00081 دلار یا حتی تا 0.0010 دلار افزایش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT