تحلیل قیمت لایت کوین ۲۹ مهر

تحلیل قیمت لایت کوین ۲۹ مهر

قیمت لایت‌کوین (LTC) با رشدی ۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۷۵.۳ دلار رسیده است. کارشناسان دلیل این روند صعودی را بهبود فعالیت‌های آن‌چین می‌دانند. اما آیا قیمت LTC می‌تواند نیروی کافی برای بازگشت به ۱۰۰ دلار را جذب کند، یا فروشندگان مانع این امر خواهند شد؟ در ادامه به تحلیل قیمت لایت کوین ۲۹ مهر می پردازیم.

تحلیل قیمت لایت کوین ۲۹ مهر

بر اساس داده‌های سنتیمنت (Santiment)، حجم معاملات آن‌چین لایت‌کوین به حدود ۴ میلیارد دلار رسیده که بالاترین سطح در ۱۶ ماه اخیر به شمار می‌آید. این افزایش حجم، به همراه بهبود قیمت، نشان‌دهنده تلاش خریداران برای ایجاد یک روند صعودی گسترده است.

افزایش بحث‌ها درباره لایت‌کوین در شبکه‌های اجتماعی نیز یکی دیگر از دلایل رشد قیمت آن بوده است. در همین راستا، شاخص تسلط اجتماعی لایت‌کوین به ۱.۰۸ درصد افزایش یافته که رقم قابل‌توجهی برای این رمزارز به حساب می‌آید.

علاوه بر این، ثبت درخواست عرضه ETF لایت‌کوین توسط شرکت کنری کپیتال (Canary Capital) نیز به افزایش اخیر قیمت کمک کرده است.

تحلیل قیمت لایت کوین ۲۹ مهر

تحلیل قیمت لایت کوین ۲۹ مهر

طی ۴ ماه گذشته، قیمت لایت‌کوین در نوسان جانبی بوده و نتوانسته از سطح مقاومت ۷۷ دلار عبور کند. تحلیل نمودار روزانه نشان می‌دهد که این تثبیت، بالاتر از خط حمایت پایینی یک الگوی مثلثی شکل گرفته است.

تحلیل قیمت لایت کوین ۲۹ مهر

تحلیل قیمت لایت کوین ۲۹ مهر

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که اگر این مقاومت (۷۷ دلار) به حمایت تبدیل شود، ممکن است شاهد افزایش ۳۴ درصدی قیمت لایت‌کوین به ۱۰۳ دلار باشیم. در طرف مقابل، اگر قیمت LTC نتواند از سطح ۷۷ دلار عبور کند، فروشندگان ممکن است روند صعودی را به تأخیر انداخته و روند جانبی را همچنان ادامه دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT